svítící kontrolka motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
svítící kontrolka motoru
Tak uz jsou doma
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
- Reklama
Re: svítící kontrolka motoru
Tak jsem to vyměnil,momentelne žádnou závadu nehlásí ,ale přesto se občas stane ze se jako by za jizdy pridrhne,ale nevím proč....
Nové kabely,svicky,civky....
Nové kabely,svicky,civky....
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Shnily drat... No mozna jo, špatné tlaky by znacily i spotrebu oleje a tu na 10tis km, nemam v podstatě žádnou... Jedine ještě zkusit ten tlak paliva... No uvidim zitra, každopádně zkusim ještě případně dotahnout ty svíce...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Tak.. P0300 neni zazeh(nespecifikovano)... Takze jsem se dozvěděl to co vím z jízdy.... Neni zazeh, to je pomoc.. No nic, udelal jsem pres diag vynovani autoadapzace motoru, pak to jelo normálně, tak uvidim vecer vezmu si do auta Pc...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: svítící kontrolka motoru
Jestli to dělá občas, tak bude asi něco volného. Mě taky když jsem měl vysunutý kabel ze svíčky, tak to taky vynechávalo (spíš cuklo) jen občas, nebylo to vytažené úplně, nebo třeba i poškozený drát k cívce apod.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: svítící kontrolka motoru
Kabely jsem omakal, vytahnul zase vratil, rozpojil od vstrimu, zase vratil, u civek vytahl vratil.... Uvidim zas vecer, rano jsem tu jezdil hodinu okolo baraku jak debil.... Pak jsem zkusil tu autoadaptaci... Vezmu vecer pc, hodím si livedata s napetim na civkach a s temi detonacnimi cidli, jeste me napadlo jesrli nemůžou byt třeba zacpane vstrikovace, nebo to sitko v nadrzi, zkusim tam koupit VIF do benzínu a natankovat na eurooilu Optimal bez bioslozky
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: svítící kontrolka motoru
Taaaak jak jsem zde psal už ráno, kontola všech spojek,kabelů okolo zapalování a vstřikování...apod
Pak jsem se tedy rozhodl,že zkusím udělat vynuulování autoadaptačních senzorů...no to jsem si dal,ten popisek není moc dobře napsaný a v podstatě píšou: "uveďte motor do 4500RPM a udržte jej 3sec 3x po sobě..no samozřejmě peklo,takže sjem tomu asi 20min dával pokouřit protože udržet to tak aby to cca na 4500 bylo je nesmysl....
Pak jsem zjistil,že v podstatě to není "udržet" ale stačlilo to prošlápnout tak aby to vylezlo řekněme na 5200 a pustit,takhle 3x a nastavení se tedy uložilo a akceptovalo.
No odpoledne jsem vzal rodinku,připojil noťas a vyrazily jsme do Brna, v příloze dávám printscreen grafu z MES a dva soubory kde jsou data.
Auto jelo tam i zpět bez jediného zaškobrtnutí a bez závady. Ještě to budu testovat dál,ale zdá se mi,že jestli tam problém někde je/byl,určitě nebude v zapalování(svíčky,kabely,cívky)Protože na grafu je vidět,že toto je stabilní...
takže buď je/mohl být problém v čerpadle(nízký tlak) nebo ve vstřikovačích...
ALe monžá a to je můj osobní názor je ten,že i když nejsem nějakej důchodce,ale ani nejsem závodník(na to mám motorku) tak byly zapatlané nebo nějak zacpané vstřikovače ,případně sítko v nádrži a tím jak sjem to tu tůroval jak na závodech tak se to uvolnilo a teď to prozatím jede....Možná i nějaký karbon na výfukovývh či sacích ventilech...nevim jen moje úvaha..
prozatím děkuji za pomoc všem)
https://mega.nz/#!MNkB3Kwb!c5lZefusfBWJ ... lAisyagNgU" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak jsem se tedy rozhodl,že zkusím udělat vynuulování autoadaptačních senzorů...no to jsem si dal,ten popisek není moc dobře napsaný a v podstatě píšou: "uveďte motor do 4500RPM a udržte jej 3sec 3x po sobě..no samozřejmě peklo,takže sjem tomu asi 20min dával pokouřit protože udržet to tak aby to cca na 4500 bylo je nesmysl....
Pak jsem zjistil,že v podstatě to není "udržet" ale stačlilo to prošlápnout tak aby to vylezlo řekněme na 5200 a pustit,takhle 3x a nastavení se tedy uložilo a akceptovalo.
No odpoledne jsem vzal rodinku,připojil noťas a vyrazily jsme do Brna, v příloze dávám printscreen grafu z MES a dva soubory kde jsou data.
Auto jelo tam i zpět bez jediného zaškobrtnutí a bez závady. Ještě to budu testovat dál,ale zdá se mi,že jestli tam problém někde je/byl,určitě nebude v zapalování(svíčky,kabely,cívky)Protože na grafu je vidět,že toto je stabilní...
takže buď je/mohl být problém v čerpadle(nízký tlak) nebo ve vstřikovačích...
ALe monžá a to je můj osobní názor je ten,že i když nejsem nějakej důchodce,ale ani nejsem závodník(na to mám motorku) tak byly zapatlané nebo nějak zacpané vstřikovače ,případně sítko v nádrži a tím jak sjem to tu tůroval jak na závodech tak se to uvolnilo a teď to prozatím jede....Možná i nějaký karbon na výfukovývh či sacích ventilech...nevim jen moje úvaha..
prozatím děkuji za pomoc všem)
https://mega.nz/#!MNkB3Kwb!c5lZefusfBWJ ... lAisyagNgU" onclick="window.open(this.href);return false;
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: svítící kontrolka motoru
Tak po 2mesicnim klidu a 3500km na tachu zacala ta stejna show znovu...
Po rovině normal do kopce cukacka a blikajici kontrolka motoru....
Po rovině normal do kopce cukacka a blikajici kontrolka motoru....
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: svítící kontrolka motoru
co změřit ten tlak paliva?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: svítící kontrolka motoru
No asi jo...mam takovejpocit ze to cerpadlo bude ucpany....
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: svítící kontrolka motoru
Měřák mám - Brno
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: svítící kontrolka motoru
Ja vim Vitaml...nechci obtezovat...ale asi me nic jineho nezbyde
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Re: svítící kontrolka motoru
Tak ještě jednou děkuji Vitaml za pomoc, tlak jsme změřili. minimální hodnota v zátěži 2,7Bar max hodnota 3,1Bar na volnoběh...
tak a ještě mě řekněte, jestli to někdo z Vás ví, jaký je minimální možný tlak??
Etzold píše,že hodnata má být 3,5Bar,ale to tam neměl ani Vitaml, na volnoběh ano ale při zátěži to šlo na 3,2Bar
díky
tak a ještě mě řekněte, jestli to někdo z Vás ví, jaký je minimální možný tlak??
Etzold píše,že hodnata má být 3,5Bar,ale to tam neměl ani Vitaml, na volnoběh ano ale při zátěži to šlo na 3,2Bar
díky
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Piaggio X10 350 Executive 25kw
ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V