Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Ahojda pánové. Dělal sem si komplet tlumiče plus pružiny a horní uložení úplně nové. A když ráno vyjedu a je tak 24 stupňů nic neni slyšet žádný zvuk vše o. K. Jedu odpoledne co jsou ty vedra a najedu na nerovnost a ozve se cinkavy zvuk. Podle všeho pružina mlátí o horní uložení přesněji o tu vychylovaci misku. Vše utahle na max. Destičky to nejsou. Dělá to i při brzdění. Napadá mě leda stabilizační tyc zda nějak vlivem tepla nezmekne a rameno pak se víc pohybuje. Nevím jen moje doměnka. Nesetkal se s tím někdo? Díky za případnou řadu či pomoc.
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
len jedno ma napáda, ešte raz by som všetko skontroloval
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Už sem na to přišel stabilizační tyc mlátí o rameno. Tudís se vymění gumi na stabilizacni tyčí
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Caute fóristi,
aj mne to cinka po vymene horneho ulozenia + loziska (znacka FAST)
Zlozene to mam spravne, vystupok na miske von z auta, vystupok na silenbloku dozadu.
Skusil som dodatocne kupit samostatne loziska SKF, no nepomohlo to (boli vsak podozrivo lacne, 3eura kus )
Gumy stabilizatora to nie su, mam ich vymenene.
Vsetky matice dotiahnute x-krat.
Mate nejaky tip, páni?
Este zaujimave, ze nezvoni to v kazdej jame, len v nerovnostiach "strednej hlbky". Plytke a hlboke jamy prejdem bez cinkotu.
aj mne to cinka po vymene horneho ulozenia + loziska (znacka FAST)
Zlozene to mam spravne, vystupok na miske von z auta, vystupok na silenbloku dozadu.
Skusil som dodatocne kupit samostatne loziska SKF, no nepomohlo to (boli vsak podozrivo lacne, 3eura kus )
Gumy stabilizatora to nie su, mam ich vymenene.
Vsetky matice dotiahnute x-krat.
Mate nejaky tip, páni?
Este zaujimave, ze nezvoni to v kazdej jame, len v nerovnostiach "strednej hlbky". Plytke a hlboke jamy prejdem bez cinkotu.
Punto II 1.2 16v - môj staničný špeciál
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Záhada vyriešná. Mal som uvoľnené obe prachovky. Voľne lietali po pieste tlmiča a sem-tam narazili do horného uloženia. Tuho som ich pripevnil a je kľud.
Celkom sa mi to Punto začína pozdávať, po vychytaní rôznych múch.
Celkom sa mi to Punto začína pozdávať, po vychytaní rôznych múch.
Punto II 1.2 16v - môj staničný špeciál
Prachovka u jiných aut sedí někde nad dorazem a ten by měl být na pístu pevně navlečený, ono je to u Punta jinak?
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Zle som sa vyjadril, nie len prachovka mi behala, ale celá zostava spojená do jedného komponentu: prachovka + doraz + upevňovací blok.
Upevňovací blok má byť nasadený v hornom uložení.
Ten upevňovací blok trieskal do horného uloženia.
Upevňovací blok má byť nasadený v hornom uložení.
Ten upevňovací blok trieskal do horného uloženia.
Punto II 1.2 16v - môj staničný špeciál
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Dá sa to tak povedať
Našťastie náprava zabrala tak 1 minútu
Našťastie náprava zabrala tak 1 minútu
Punto II 1.2 16v - môj staničný špeciál
Re: Punto 2 188 cinkani tlumicu při velkých teplotách venku
Taky jsem nad tím asi hodinu bádal a povedlo se mi pevně zakrýt celý píst až nahoru do misky.
Když jsem dělal přední nápravu tak jsem vyměnil 8 různých věcí na každé straně od ramene, gum stabilizátoru, čepů, nábojů a ložisek, tlumičů, krytů, pružin až po horní uložení. Cena za díly něco přes 5000,-.
Ještě mám nachystané homoklouby, do těch se mi už tehdy nechtělo (nebyl čas).
Jinak se mi Punťa moc líbí a nechám si ho nejdýl, jak jen to půjde, nechci jiný auto, možná kdybych byl boháč.
Když jsem dělal přední nápravu tak jsem vyměnil 8 různých věcí na každé straně od ramene, gum stabilizátoru, čepů, nábojů a ložisek, tlumičů, krytů, pružin až po horní uložení. Cena za díly něco přes 5000,-.
Ještě mám nachystané homoklouby, do těch se mi už tehdy nechtělo (nebyl čas).
Jinak se mi Punťa moc líbí a nechám si ho nejdýl, jak jen to půjde, nechci jiný auto, možná kdybych byl boháč.
- Přílohy
-
- Péro2.jpg (93.31 KiB) Zobrazeno 4809 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno