Od ježíška jsem dostala
dálkové ovládání ke stávajícímu centrálu - ovládanému pouze klíčkem z výroby na mém Puntikovi.
Zapojení je dle přiloženého schématu spolu s "dálkou" pro tzv. ovládání - (negativním) impulzem.
Na montáži zase tak nic složitého není, je potřeba jen částečně odkrýt kobercování, lišty, gumu atd. v záhybu dole u dveří řidiče, poblíž spojkového pedálu.
Vykoukne na nás spousta svazků kabelů elektroinstalace. Najdeme si ten co vede z gumové průchodky od dveří řidiče. Na tomto svazku je třeba si tzv. "prozvonit" jeden drát tzv. odemykací a druhý - zamykací. V mém případě to byl modrý a bílý. Tyto je potřeba připojit dle schématu dodávaného s dálkou. U mne na bílý a bíločerný káblík od svazku nové řídící jednotky. Dále přípojíme červený káblík na silný červený drát u pojistkové desky vlevo vedle volantu kde je stálé +. Černý na kostřící bod, který je rovněž v dosahu. Zbývá už jen výstup na blinkry, v mém případě to bylo na dlouhý svazek kabeláže vedoucí podél levého prahu dozadu. Zde jsou modrý a modročerný na který připojíme 2x hnědý výstup směrovek. Je potřeba vše řádně zaizolovat a vrátit svazky kabeláže do původního usazení, zakrytovat a máme centrál ovládaný na dálku.

Pokud dálka umí tzv. výstup ovládání kufru, dokoupíme relé a elektromagnetickou cívku, která zatahá za bowden u zámku zadního kufru. Odpadne tak nutnost odemykat klíčem zadní kufr nebo páčkou na podlaze u sedadla řidiče.
Zapojení přes relé snad ani není třeba popisovat. Celková doba této úpravy nepřesáhla 2 hodiny.
Doufám, že mé poznatky z montáže někomu pomůžou
P.S. toto je jen report z mé montáže, v žádném případě se nejedná o návod k zapojení !!!
Odpovědnost za případné způsobené škody si bere na sebe každý sám.