dálkové ovládání
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
dálkové ovládání
ahoj lidi prosím vás mám dotaz koupil jsem si dálkové ovládání do auta a chtěl bych ho dát do svého punta sx 1996 nebyl by někdo tak hodný a nenapsal mi přesný do puntíčku postup jak to tam zapojit? děkuju moc všem předem
- Reklama
- lenkaryska
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 bře 2008, 19:37
- Bydliště: jižní morava
Re: dálkové ovládání
Od ježíška jsem dostala dálkové ovládání ke stávajícímu centrálu - ovládanému pouze klíčkem z výroby na mém Puntikovi.
Zapojení je dle přiloženého schématu spolu s "dálkou" pro tzv. ovládání - (negativním) impulzem.
Na montáži zase tak nic složitého není, je potřeba jen částečně odkrýt kobercování, lišty, gumu atd. v záhybu dole u dveří řidiče, poblíž spojkového pedálu.
Vykoukne na nás spousta svazků kabelů elektroinstalace. Najdeme si ten co vede z gumové průchodky od dveří řidiče. Na tomto svazku je třeba si tzv. "prozvonit" jeden drát tzv. odemykací a druhý - zamykací. V mém případě to byl modrý a bílý. Tyto je potřeba připojit dle schématu dodávaného s dálkou. U mne na bílý a bíločerný káblík od svazku nové řídící jednotky. Dále přípojíme červený káblík na silný červený drát u pojistkové desky vlevo vedle volantu kde je stálé +. Černý na kostřící bod, který je rovněž v dosahu. Zbývá už jen výstup na blinkry, v mém případě to bylo na dlouhý svazek kabeláže vedoucí podél levého prahu dozadu. Zde jsou modrý a modročerný na který připojíme 2x hnědý výstup směrovek. Je potřeba vše řádně zaizolovat a vrátit svazky kabeláže do původního usazení, zakrytovat a máme centrál ovládaný na dálku.
Pokud dálka umí tzv. výstup ovládání kufru, dokoupíme relé a elektromagnetickou cívku, která zatahá za bowden u zámku zadního kufru. Odpadne tak nutnost odemykat klíčem zadní kufr nebo páčkou na podlaze u sedadla řidiče.
Zapojení přes relé snad ani není třeba popisovat. Celková doba této úpravy nepřesáhla 2 hodiny.
Doufám, že mé poznatky z montáže někomu pomůžou
P.S. toto je jen report z mé montáže, v žádném případě se nejedná o návod k zapojení !!!
Odpovědnost za případné způsobené škody si bere na sebe každý sám.
Zapojení je dle přiloženého schématu spolu s "dálkou" pro tzv. ovládání - (negativním) impulzem.
Na montáži zase tak nic složitého není, je potřeba jen částečně odkrýt kobercování, lišty, gumu atd. v záhybu dole u dveří řidiče, poblíž spojkového pedálu.
Vykoukne na nás spousta svazků kabelů elektroinstalace. Najdeme si ten co vede z gumové průchodky od dveří řidiče. Na tomto svazku je třeba si tzv. "prozvonit" jeden drát tzv. odemykací a druhý - zamykací. V mém případě to byl modrý a bílý. Tyto je potřeba připojit dle schématu dodávaného s dálkou. U mne na bílý a bíločerný káblík od svazku nové řídící jednotky. Dále přípojíme červený káblík na silný červený drát u pojistkové desky vlevo vedle volantu kde je stálé +. Černý na kostřící bod, který je rovněž v dosahu. Zbývá už jen výstup na blinkry, v mém případě to bylo na dlouhý svazek kabeláže vedoucí podél levého prahu dozadu. Zde jsou modrý a modročerný na který připojíme 2x hnědý výstup směrovek. Je potřeba vše řádně zaizolovat a vrátit svazky kabeláže do původního usazení, zakrytovat a máme centrál ovládaný na dálku.
Pokud dálka umí tzv. výstup ovládání kufru, dokoupíme relé a elektromagnetickou cívku, která zatahá za bowden u zámku zadního kufru. Odpadne tak nutnost odemykat klíčem zadní kufr nebo páčkou na podlaze u sedadla řidiče.
Zapojení přes relé snad ani není třeba popisovat. Celková doba této úpravy nepřesáhla 2 hodiny.
Doufám, že mé poznatky z montáže někomu pomůžou
P.S. toto je jen report z mé montáže, v žádném případě se nejedná o návod k zapojení !!!
Odpovědnost za případné způsobené škody si bere na sebe každý sám.
FIAT Punto SX 1.2 16V
Re: dálkové ovládání
díky za tento "návod"...v týdnu mi vykradli auto vylomením zámku, a tak mám v plánu je zavařit a odemykání bude jen na dálku (v případě nouze polezu přes kufr )...a toto jsem přesně hledal
Fiat Punto SX 75, r.v. 1995, červená metalíza
- michalsymon
- Fiaťák
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14 pro 2012, 20:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: dálkové ovládání
Zdravicko panove, mám prosbu. Chystam se na instalaci dalkoveho ovladace na punto rok 2001. Neporadil by mi někdo, který se dvou dratu jsou signalove pro odemceni a zamceni auta? Děkuji za rychle odpovědi..
Černý Fiát Punto II 1.9 JTD SX r.v. 2001
Re: dálkové ovládání
Nevím které dva dráty máš na mysli, u každých dveří je to jiné. Vzal bych jako nejvhodnější asi dveře řidiče(95) a tam by to měl být kabel vedoucí do svorky 8 svorkovnice "A" na řídicí jednotce(17).Jam3ss píše:Zdravicko panove, mám prosbu. Chystam se na instalaci dalkoveho ovladace na punto rok 2001. Neporadil by mi někdo, který se dvou dratu jsou signalove pro odemceni a zamceni auta? Děkuji za rychle odpovědi..
Anebo také by to mohl být kabel ke svorce 34 nebo 24. Už si přesně nevybavuji, jak jsem to zapojoval. Ale když už se v tom budeš vrtat, tak není nic snazšího než vyzkoušet, který je ten správný.
- Přílohy
-
- central.gif (82.54 KiB) Zobrazeno 5558 x
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: dálkové ovládání
pravdepodobne to bude takto. mas tam negativne ovladanie centralneho zamykania. zamykanie by malo byt bielo/zeleny vodic pozicia 34 a bledomodry vodic pozicia 24 pre odomykanie v 40pinovom ciernom konektore v prednej casti poistkovej skrine. nezarucujem to ale...urob si skusacku so ziarovkou s nejakym malym vykonom....a ked pre istotu cez tu skusacku so ziarovkou napicnes tie kable ak by sa to malo zamknut, pripadne odomknut..
Re: dálkové ovládání
Nakonec je vše hotovo. Řídili jsme se podle tohoto schématu a použili výstupy 24 a 34 u konektoru A. Pro blinkry jsme odkryli lištu u řidičových dveří a použili tenký růžový drát, který nám stačil pro výstražné blinkry a divili jsme se, že stačil jeden výstup z řídící jednotky dal. centrálu, místo dvou drátů. Snad to někomu třeba v budoucnosti pomůže.
- Přílohy
-
- konektory M01.jpg (37.19 KiB) Zobrazeno 5536 x
Černý Fiát Punto II 1.9 JTD SX r.v. 2001