Baterie v Klíči
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 127
- Registrován: 19 kvě 2012, 07:45
- Bydliště: SM
Baterie v Klíči
Jak je to s vymenou baterky v klici? Musi se po vymene zase cely nakodovat pres karticku v servise nebo staci nejak pres zapalovani a pomackani tlacitek - ci pres FES?
Fiat Croma 2006 (pred FL) 1,9 JTD 16V EMO, panorama
- Reklama
Re: Baterie v Klíči
kolega to menil a myslim ze nemusel robit nic len vymenil bateriu a kluc fungoval ako predtym.Negotiator píše:Jak je to s vymenou baterky v klici? Musi se po vymene zase cely nakodovat pres karticku v servise nebo staci nejak pres zapalovani a pomackani tlacitek - ci pres FES?
v knizke tiez nie je nic o tom ze by si mal robit este nieco ine.
Fiat Croma 1.9 JTDm 88kW, 120k, r.v. 2008
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 127
- Registrován: 19 kvě 2012, 07:45
- Bydliště: SM
Re: Baterie v Klíči
To jo, ale aby se ten klic nerozhodil
Zitra rano to zkusim...prave jsem tu baterku vymenil, tak uvidime, co na me bude zvatlat premistovadlo
Zitra rano to zkusim...prave jsem tu baterku vymenil, tak uvidime, co na me bude zvatlat premistovadlo
Fiat Croma 2006 (pred FL) 1,9 JTD 16V EMO, panorama
Re: Baterie v Klíči
nevim jak croma ale punto r97 bez problémů.Ale třeba u audi A6 to musíš stihnout do 30s jinak znovu párovat.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 127
- Registrován: 19 kvě 2012, 07:45
- Bydliště: SM
Re: Baterie v Klíči
No , prave...koncernove auta s tim maji problem
A u Oplu jsem menil baterku a musel jsem zase parovat (ale tam to staci pres spinacku), takze jsem se obaval, ze budu muset s kartickou FIAT CODE do meho oblibeneho autorizaku, kde maji vse za "velmi lidove" ceny
A u Oplu jsem menil baterku a musel jsem zase parovat (ale tam to staci pres spinacku), takze jsem se obaval, ze budu muset s kartickou FIAT CODE do meho oblibeneho autorizaku, kde maji vse za "velmi lidove" ceny
Fiat Croma 2006 (pred FL) 1,9 JTD 16V EMO, panorama
Re: Baterie v Klíči
můj nazor,že se nestane nic.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Baterie v Klíči
Zdravím přátelé,
měnil jsem baterky již v obou klíčích a vždy v pohodě, pouze vyměnit baterku a můžeme jezdit vesele dále.
měnil jsem baterky již v obou klíčích a vždy v pohodě, pouze vyměnit baterku a můžeme jezdit vesele dále.
Re: Baterie v Klíči
nestane sa nic. menil som na linei a nic sa nestalo slo ako predtym akurat lepise kvoli baterii:) a keby sa rozkodoval tak to vidim skor tak ze zapnes kluc a a nechas zapnuty , pripadne postlacas tlacitka a sam sa naparuje.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 127
- Registrován: 19 kvě 2012, 07:45
- Bydliště: SM
Re: Baterie v Klíči
A presny postup sparovani klice neznas? U jednoho klice vse ok a u druheho mi to pise chybu imobilizeru, ale kdyz nastartuju, tak to uz ten den nedela a druhy den to zase napsalo chybu.
Fiat Croma 2006 (pred FL) 1,9 JTD 16V EMO, panorama
Re: Baterie v Klíči
jestli že to u jednoho klíče rožne kontrolku immo tak to může být posunutý čip v klíčí,a immo ho nenačte.To je ta věc/skleněná/plastová/ co je v klíči.Mohl si s ní pohnout. Stačí i 0.5mm.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 127
- Registrován: 19 kvě 2012, 07:45
- Bydliště: SM
Re: Baterie v Klíči
Ono to tak zablbne jen obcasne a jen, kdyz klic otocim jednou stranou (potom se ve spinacce jakoby trochu sekne) . Kdyz ho zasunu druhou, tak normalne otocim a nastartuju a pak uz to funguje i kdyz to dam opacne. Kdyz potom klic par dnu nepouzivam, tak se mi to zase na pristrojovce zablika.
Dalka funguje normalne.
A bude sranda rozloupnout klic tak, abych tam neco nezadrbal
Dalka funguje normalne.
A bude sranda rozloupnout klic tak, abych tam neco nezadrbal
Fiat Croma 2006 (pred FL) 1,9 JTD 16V EMO, panorama
Re: Baterie v Klíči
to bude iba posunuta ta cievka v kluci...pokial ti druhy funguje ok. skus ho rozobrat a pozriet sa na tu cievku ci tam moc nebeha...lebo ked ju jednou stranou nacita a druhou nie tak musi byt problem v cievke.