MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Moderátor: peta.smolik
Re: 6 let/70kkm - řachtání v podvozku
Podle vývoje situace sem zaktualizoval název vlákn, ať tady nezakládám nové.
Ref klima: prdím na to.
Otázka: po šesti a půl roce a 70.000km (z toho něco i v HC terénu a hlubokým sněhu/rihgolech/zmrazcích začalo na nerovnostech řachtat v pravém předním (a trochu i v LP) kole.
Myslím, že přišel čas na výměnu spodních i horních kulových čepů a zřejmě i tyček/silentbloků stabilizátorů. Ještě něco dalšího, co by si už zasloužilo výměnu?
Ref klima: prdím na to.
Otázka: po šesti a půl roce a 70.000km (z toho něco i v HC terénu a hlubokým sněhu/rihgolech/zmrazcích začalo na nerovnostech řachtat v pravém předním (a trochu i v LP) kole.
Myslím, že přišel čas na výměnu spodních i horních kulových čepů a zřejmě i tyček/silentbloků stabilizátorů. Ještě něco dalšího, co by si už zasloužilo výměnu?
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
- Reklama
Re: 6 let/70kkm - řachtání v podvozku
Po šesti a půl letech hlavně rozvody Co bude na výměnu na podvozku těžko říct, já jsem po zhruba stejný době a podobných kilometrech měl v háji jenom čepy řízení a zadní silentbloky ramen, ale měl jsem verzi bez posilovače, tj. bez tyček stabilizátoru.
ex - Fiat Panda 1.1 Active 2005
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Fiat Panda Classic 1.2 2012
Re: 6 let/70kkm - řachtání v podvozku
@ref rozvody: dík za upozornění. Ještě jsem si v autorizáku (kde pandice byla na poslední servis přesně v době, kdy jí bylo 5let), že se rozvody nedělaly a už objednávám díly...
Jo, podvozek bude mechanik řešit až podle toho co najde, až ji zvedne a podívá se jí pod sukně...
Btw, po přečtení vlákna o woleji do pandice sem nenašel odvahu pro experimenty a objednal Selenii 20K....
Jo, podvozek bude mechanik řešit až podle toho co najde, až ji zvedne a podívá se jí pod sukně...
Btw, po přečtení vlákna o woleji do pandice sem nenašel odvahu pro experimenty a objednal Selenii 20K....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: 6 let/70kkm - řachtání v podvozku
tak nakonec to byly jen tyčky stabilizátoru...
rozvody, punpa, wolej a filtry taky udělány....
jako nová....
rozvody, punpa, wolej a filtry taky udělány....
jako nová....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: 6 let/70kkm - řachtání v podvozku
sem z pandice po šesti letech uďál nové auto...
wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie....
dy já ju mám tak ráth....
PS: může, pls, někdo z modů tohle vlákno sloučit semdle kuju převelice moclikráte
wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie....
dy já ju mám tak ráth....
PS: může, pls, někdo z modů tohle vlákno sloučit semdle kuju převelice moclikráte
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Pandice 4x4 1.2i Climbing
Stalo se
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Moje Pandice 4x4 1.2i Climbing
Mám Climbing. Když je 4x4, je nějaký robustnější podvozek oproti verzi s předním náhonem? J
Re: Moje Pandice 4x4 1.2i Climbing
nevím, nestudoval sem to, ale myslím, že ne... akorát máš pod motorem plechový kryt a snad o 4 nebo kolik cm delší pružiny
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: Moje Pandice 4x4 1.2i Climbing
pindice rullleeeezzzz!!!!
pavproch na autoforum.cz píše:taxem fčíl věnoval asi hodinu výzkumu a porovnání "hrabacích" schopností leguána a pindice....
v hrabání pindice vítězí téměř KO, po vapnutí ASR u leguána na body...
prudký svah (odhadem 18-20%) s makadamovou cestou, okolo pole, na tom 10cm sněhu, na cestě uježděno do hladka...
zastavím v tom nejprudším soupání a scu sa rozjet...
na uklouzaném i na hlubokém (pole) pindice cukne napřed 15cm zpět (bo nemá autohold) a pak téměř bez prohrábnutí vyrazí bez zaváhání hore kopcom... zatímco leguán se zapnutým ASR sa trápí, trápí asi 5 sekund a pak se teprve pomalinku a s cukáním rozjede... po vypnutí ASR sa leguán sice přestane trápit, ale jistota rozjezdu ani zdaleka nesahá na pindici...
při sjíždění dole tímsamým kopcom a zkoušce brzdících spochnostíé obě auta brzdí (ABS sa može zbláznit) vícemené stejně
je ale pravda, že na to můžou mít vliv i gumy (pindice P-Snwcotrol 190, leguán Michelin PA3 - obojí prakticky nové, obojí letošní DOT.... to už ale vím i z minulosti, že speciálně v hlubokém pirelky hrabou líp než zbytek světa...
Pindice je prostě zázrak, kámao, zázrak...
zítra do stejného místa asi vytáhnu (a vyzkušam) i brambora, bo fčíl nenám čas, du na lyže...
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
A co bude dál, myslím s pandicí? Protože jsem se nedočkal pokračování tvého "hrabacího" příspěvku, tak jsem začal pátrat na AF a jelikož jsem našel zalíbení ve čtení tvých příspěvků, tak i na OF. No a zdá se mi, že zanedlouho bude na tvém dvorku trochu přebramborováno, tak jestli vůbec zbude na italku nějaké místo mezi, myslím že, třemi němčoury?
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
jj, třetí němec je na spadnutí (mno, vlastně první, bo ti dva ostatní sou firemní služebáci).... ale taloš zůstane doma, a to z několika důvodů:
a) mám ji ráth
b) strašně dobře sa s tím jezdí (po poli nebo z dolního konce dědiny na horní
c) je to spolehlivé
d) málo to žere
e) i pojistka je za hubičky
f) Jr. má skoro šesnáct, za dva roky sa bude učit brmbrmbrm... imho je to ideál na učení (bo to nejede rychle a je z teho dobře vidět ven)
Jo a pokračování hrabacích testíků sem nepsal, bo bych se enem opakoval - pindice rullllezzzz - ta sa zahrabe až tam, kde i sněžný skůtr nebo rolba začínají mít problémy....
a) mám ji ráth
b) strašně dobře sa s tím jezdí (po poli nebo z dolního konce dědiny na horní
c) je to spolehlivé
d) málo to žere
e) i pojistka je za hubičky
f) Jr. má skoro šesnáct, za dva roky sa bude učit brmbrmbrm... imho je to ideál na učení (bo to nejede rychle a je z teho dobře vidět ven)
Jo a pokračování hrabacích testíků sem nepsal, bo bych se enem opakoval - pindice rullllezzzz - ta sa zahrabe až tam, kde i sněžný skůtr nebo rolba začínají mít problémy....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
po 7 a 1/2 letech provozu první mechanická závada opotřebováním - začalo přidrhávat LZ kolo (shnilý a zlomený lanovod) = výměna a už zase drandíme..... I love pindice
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
tak, a příští týden budeme mít 8let "od svatby".... bez sebemenšího důvodu k rozvodu... doufám že i ME a STK projdeme bez ztráty květinky....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006