![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
k tomuto niet co dodatPepik píše:Při té výměně bych ty vyndané svíčky omotal vodičem a ten připojil na kostru.Během zastartování ( motor bez komprese)bych se podíval která přesně nepálí.Pak bych proměřil příslušný kabel.Pak by byla na řadě cívka,pak její konektor a pak už jedině řídící jednotka a čidlo na řemenici.
l-cizek píše:a kdyby byla špatná cívka, nešlo by to jen na dva? Dyt je společná pro dvě svíčky. Jinak takhle špatnou cívku by měla odhalit i diagnostika...aspoň u mk2
Pepik píše:Nevím jak je to řešené,ale nebudou na jedno vysokonapětové sekundární vinutí připojeny dvě paralerní jiskřiště svíček.To by vždy pálila jen ta s menší mezerou.Myslím si,že v té cívce bude jedno společné primární vinutí ( nízkonapěťové) a pro každou svíčku samostatné sekundární ( vysokonapěťové)vinutí.Diagnostika může otestovat pouze stav primárního vinutí,ne už sekundárního které je namáháno vysokým napětí a tudíž hlavně poruchové.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |