Fiat Punto 1.7 TD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Fiat Punto 1.7 TD
ahojte chcem sa vás opýtať na fiat punto 1.7 TD ... v servise mi menili vstrekovacie čerpadlo už 2x a stále nejde ... rozvody sú v pohode ... tak možno trysky , lambda sonda alebo výfuk ?? dajte mi prosím vás vedieť aké máte skúsenosti s týmyto autami Ďakujem
- Reklama
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Ake mas rok vyrobi Punta?
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Nič v zlom ale pri takotmto opise problému sa zapotí aj veštecká guľa. Tie čerpadlá čo si tam menil boli dobré, odskúšané na stolici ? Čo znamená že nejde ? nejde čerpadlo, nejde motor naštartovať alebo nejde niečo iné ?? A ako si sa dostal k tej výmene čerpadla ? začalo sa to nejak postupne alebo zrazu si len nenaštartoval ?
Lebo pokial je to čerpadlo dobré, ventil na odstavenie nafty je funkčný a všetko zapojené, tak ti musí po odvzdušnení ísť nafta z trubky pred vstrekovačom ked ju povolíš, samozrejme pri točení štartérom. Tým pádom sa môžme posunuť dalej lebo nafta do vstrekov pôjde. Vstreky ak tam zostali pôvodné funkčné a nebolo nič s nimi robené tak nepredpokladám že by v nich bol problem. Lambda sondu tam nemáš a ani vyfuk by nerobil určite problem, aj keby je upchatý tak aspoň pár krát odpáli motor. Hlavné je aby boli rozvody dobre nastavené. A žhavenie ti funguje ? lebo bez žhavenia ti to asi nechytí, aspoň ja mam taku skusenosť, že na jeden žhavič to ešte odpálilo ale ked odišiel aj posledný tak nič ani brnk a mohol som točiť kolko som chcel.
Lebo pokial je to čerpadlo dobré, ventil na odstavenie nafty je funkčný a všetko zapojené, tak ti musí po odvzdušnení ísť nafta z trubky pred vstrekovačom ked ju povolíš, samozrejme pri točení štartérom. Tým pádom sa môžme posunuť dalej lebo nafta do vstrekov pôjde. Vstreky ak tam zostali pôvodné funkčné a nebolo nič s nimi robené tak nepredpokladám že by v nich bol problem. Lambda sondu tam nemáš a ani vyfuk by nerobil určite problem, aj keby je upchatý tak aspoň pár krát odpáli motor. Hlavné je aby boli rozvody dobre nastavené. A žhavenie ti funguje ? lebo bez žhavenia ti to asi nechytí, aspoň ja mam taku skusenosť, že na jeden žhavič to ešte odpálilo ale ked odišiel aj posledný tak nič ani brnk a mohol som točiť kolko som chcel.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Toti,dobra poznamka co si napisal,je toho vela preco nechyti.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Peto ale tak dá sa aj logicky trocha vydedukovať že kde by mohol byť zádrhel, len treba aby popísal problém, prípadne opravy ktoré tam boli vykonané alebo čo už skúšali v servise.
Napadlo ma ešte, že aj imobilizer tam bol myslím napojený na ten ventil na odstavenie nafty ak sa nemýlim, lebo je to už pár rokov dozadu čo som sa vrtal v punťášovi.
Napadlo ma ešte, že aj imobilizer tam bol myslím napojený na ten ventil na odstavenie nafty ak sa nemýlim, lebo je to už pár rokov dozadu čo som sa vrtal v punťášovi.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Fiat Punto 1.7 TD
auto naštartuješ na prvý krát ide o to že máš plyn na podlahe a auto sa nechce ani pohnúť proste žiadna akcelerácia ... auto je rok výroby 1996 ... menený bol iba palivový filter ... vstrekovacie čerpadlo bolo na stolici a je v poriadku ... takže výfuk a lambdu vylúčime ... žhavenie je (podľa mechanikov v pohode tak ako aj rozvody) čiže ešte ma napadli že budú trysky alebo aj imobilizér
Re: Fiat Punto 1.7 TD
keby to bol imobilizer tak auto by ani nenastartovalo ...ked sa rozbiehas auto zdochyna? alebo len ma vytocene otacky stabilne a auto sa nepohne?
"NOW" Citroen Xsara Picasso 1.8 16V :)
"EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :(
"EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Fiat Punto 1.7 TD
johni,skus skontrolovat ci nieje ucpane odvzusnenie palivovej nadrze,alebo sitko v nadrzi.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Nechápem to ako dáš plyn na podlahu, otáčky vyletia po obmedzovač a auto sa nevie na jednotke pohnuť ?? potom tu budeme zbytočne riešiť čerpadlo alebo vstreky ked motor ide. Alebo čo si myslel tým, že žiadna akcelerácia ? že motor nejde do otáčok ani s plynom na podlahe ? Ked sa motor nedá vytočiť do vyšších otáčok tak zas treba hladať príčinu, ako tu už bolo spomínané aj sitko v nádrži, potom je už možný aj upchatý katalyzátor ak ho máš na aute. Ale to by si sa aj tak s autom pohol aj ked na volnobežných otáčkach, len by bol motor pridusený a nevedel by si ho viac vytočiť. A dymí alebo nie ?
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Fiat Punto 1.7 TD
auto naštartuješ ale sa nechce pohnúť z miesta neviem ako to mám už inak opísať otáčky idú až do obmedzovača ... dym ide z výfuku ... proste ako keby motor dusí alebo čo (imobilizér môžme vylúčiť)
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Ak motor vies vytocit az do omezovaca tak potom to bude podla mna nieco ine.S autom sa musi dat pohnut,kazdym autom sa pohnes aj na volnobeh.Alebo skus odpojit vyfuk co najblisie k zberaku a vyskusaj co to robi.V mojom tiez bol katalyzator,ale neriadeny,tak som ho vyhodil aj stredny tlmic vyfuku.Nahradil som to rurou.Mam tam len zadny a je to v pohode.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Takže tebe motor ide a vieš ho vytočiť aj do max otáčok, ale auto sa ani nepohne ked tam zaradíš hociakú rýchlosť a pustíš spojku ? tak potom treba riešiť spojku alebo prevodovku a nie nastavenie rozvodov a čerpadlo so vstrekmi prípadne niečo iné suvisiace z motorom. Ty máš motor funkčný ale nevieš sa pohnuť, tak to treba už na začiatku formulovať zrozumitelne. Lebo funkcia čerpadla nesúvisí s problemom či sa vieš pohnuť alebo nie, kedže motor ti reaguje aj na plyn. S autom sa dokonca pohnem aj na štartéry a nemusím mať ani funkčný motor, ale ked sa nevieš vôbec pohnuť kôli problemu s pohonným ustrojenstvom tak tam môžeš mať aj dva raketoplány pod kapotou.
A či ti motor dymí to u závisí od dalších vecí, ako je nastavenie čerpadla, funkčonsť trysiek a spravne nastavený tlak, funkčnosť egr ventilu, priechodnosť katalyzatora, stav turba, stav vzduchoveho filtra atď...
A či ti motor dymí to u závisí od dalších vecí, ako je nastavenie čerpadla, funkčonsť trysiek a spravne nastavený tlak, funkčnosť egr ventilu, priechodnosť katalyzatora, stav turba, stav vzduchoveho filtra atď...
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Toti .... mechanici mi povedali že čerpadlo je vadné vymenilo sa ( pre informáciu mal som auto u dvoch mechanikov ktorý sa nepoznajú a povedali mi že problém bude s čerpadlom , jeden z nich mi vymenil palivovy filter ale bez zmeny ) bol som tam dnes a idem aj zajtra auto naštartuješ na prvý krát zaradíš jednotku ale auto sa pohlo z miesta ale len asi na krok ani to nie ... proste mi povedali mechanici že pozreli výfuk ( vraj tam nieje problém ako si spomínal )potom vraj môžu byť zlé trysky ... spomínal som aj problém že budú nečistoty v nádrži ale mávli rukou takže asi toľko zajtra si tam beriem posilu a uvidíme čo a ako
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Punto 1.7 TD
Pomaly sa už dostávame k ucelenejšiemu opisu problemu a jeho prejavu
Takže si to zhrnieme, teraz máš na aute namontované dobré čerpadlo ktoré bolo vyskúšané aj na stolici, mechanici ho dúfam dobre nahodili a nastavili spolu s rozvodmi. Auto ti hned normálne naštartuje bez problemu. Motor reaguje na plyn a dá sa aj vytočiť. Ale ked tam kvaltneš jednotku a chceš sa pohnuť tak motor nemá výkon a hned ho zadusí a zdochne ? alebo ako si to myslel, že sa pohne na jeden krok, čo sa deje potom ? Aký zvuk má motor, ako reaguje na plyn ? je taký mäkší ten chod alebo je ostrejší (tzv. uštekaný), keď dáš podlahu tak otáčky vybehnu normálne hore alebo sa pomaly zbiera z otáčok ? A kedy dymí, stále alebo iba ked mu dáš plný ?
Takže si to zhrnieme, teraz máš na aute namontované dobré čerpadlo ktoré bolo vyskúšané aj na stolici, mechanici ho dúfam dobre nahodili a nastavili spolu s rozvodmi. Auto ti hned normálne naštartuje bez problemu. Motor reaguje na plyn a dá sa aj vytočiť. Ale ked tam kvaltneš jednotku a chceš sa pohnuť tak motor nemá výkon a hned ho zadusí a zdochne ? alebo ako si to myslel, že sa pohne na jeden krok, čo sa deje potom ? Aký zvuk má motor, ako reaguje na plyn ? je taký mäkší ten chod alebo je ostrejší (tzv. uštekaný), keď dáš podlahu tak otáčky vybehnu normálne hore alebo sa pomaly zbiera z otáčok ? A kedy dymí, stále alebo iba ked mu dáš plný ?
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Fiat Punto 1.7 TD
jede na všechny valce vubec ?
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td