Zdravim ludia
Dnes som meral nabyjanie baterie a nameral som max. 14 V, ci to bol volnobeh alebo otacky motora cez cca 2000, proste max 14V.
Stretol sa uz s tym niekto? Ja to typujem na chybny regulator.
dobyjanie max 14V
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
dobyjanie max 14V
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
- Reklama
Re: dobyjanie max 14V
Však to je v pořádku,nebo v čem vidíš problém? Když měříš napětí při nastartovaném motoru přímo na baterce tak bys měl naměřit cca těch 13.8-14.2V
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: dobyjanie max 14V
lenze to mam vsetko povypinane - svetla, kurenie, radio,
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
Re: dobyjanie max 14V
A jaké bys tam chtěl mít napětí,koukni na regulátor co je na něm napsáno. Zdá se ti 14V málo? Pokud ti nejde nabíjecí napětí hodně pod 14V tak ti to dobíjí a regulátor bude v pořádku,nebo pokud ti to neleze až k 15-16V že by ti to přebíjelo pak bys teprv hledal příčinu v regulátoru.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: dobyjanie max 14V
Problém s dobýjaním vyriešený.
Predtým dobýjacie napätie od 13,4 - 13,8 V (pri volnobežných otáčkach)
Teraz 14,16 V tak isto, pri volnobežných otáčkach.
Riešenie - výmena alternátora za nový (zánovný) a každopádne aj silneší alternátor.
Predtým dobýjacie napätie od 13,4 - 13,8 V (pri volnobežných otáčkach)
Teraz 14,16 V tak isto, pri volnobežných otáčkach.
Riešenie - výmena alternátora za nový (zánovný) a každopádne aj silneší alternátor.
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
Re: dobyjanie max 14V
řekl bych žes ho měnil zbytečně, alternátor má při 3000otáčkách dávat 13 - 14.5V . Takže původní alternátor a regulátor fungoval správně
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 30 říj 2012, 17:03
- Bydliště: Zvolen, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: dobyjanie max 14V
Bohuzial nefungoval
ja som pisal pri volnobeznych otackach tj. 800-810, nie pri 3000 otackach
stary alternator daval pri volnobeznych 13,4 - 13,8 (vsetko bolo povypinane) a bolo to cisto nahodne, od coho to zaviselo neviem, kazdopadne ked som zvysli otacky tak daval napatie o 0,2 V max 0,4 V viac. kazdopadne nikdy nedosiahlo hranicu 14 V a ani ju neprekrocil
ja som pisal pri volnobeznych otackach tj. 800-810, nie pri 3000 otackach
stary alternator daval pri volnobeznych 13,4 - 13,8 (vsetko bolo povypinane) a bolo to cisto nahodne, od coho to zaviselo neviem, kazdopadne ked som zvysli otacky tak daval napatie o 0,2 V max 0,4 V viac. kazdopadne nikdy nedosiahlo hranicu 14 V a ani ju neprekrocil
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000