Zdravim.
Upadl mi výfuk přímo u koncového tlumiče (viz foto). Tlumič jinak vypadá v pořádku, máte někdo zkušenost, jestli to půjde zavařit (COčko máme). Že by se to nastavilo kouskem trubky většího průměru. Ten tlumič je prý opatřen nějakou hliníkovou vrstvou, ta by se musela v místě vaření odstranit (bruskou), přivařit to a nastríkat zase něčím ochranným?
Jestli to máš ten originál tak se rozhodně vyplatí svařit než kupovat nový.Mě to taky takhle upadlo,ale já jsem koupil nový polský.A pro zajímavost jsem ten původní rozřizl.A nestačil jsem se divit,že měl uvnitř ještě jeden plášť z nerezu a ten byl jak nový.Ten polský je hlučnější,těžší,určitě nebude mít dva pláště a vydrží tak max.3 roky.
Zdravím.
Po delší době jsem se dostal ke spravení toho výfuku. Je to ještě originál celý v kuse. Takže u toho tlumiče udělám nějaké napojení. Výfuk je zvenku v celkem hezkém stavu, tak přemýšlím jestli ho celý něčím ošetřit? co by bylo nejlepší, žáruvzdorná barva, nebo hliník/zinek ve spreji?
Musel bych se podivat na pixlu na kolik je to stupnu,ale nemam s tim problem,natiral jsem s tim i svody kde je teplota nejvyssi a drzi krasne. Kdysi jsem to strikal barvami ve sprejich jak stribrnymi tak cernymi a bylo to o nicem. Jestli si vzpomenu po praci tak se podivam popr.i vyfotim a pisnu
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
OK. Já už jsem před několika týdny koupil nějakou žáruvzdornou barvu v plechovce od Alkytonu, je to taky nějaká silikonová a je do 750 °C, tak snad vydrží. Dneska jsem s ní natřel první vrstvu, tak přemýšlím jestli mám dávat i druhou?
Tak moc spojů tam není, celý výfuk je v kuse. Někde samozřejmě povrchová rez je, tu jsem mechanicky odstranil a odrezil. Včera jsem už celý výfuk jednou vrstvou natřel, ale přemýšlím, jestli se u vypalovacích barev můžou dávat dvě vrstvy?
Já vejfuk natírám skoro celej (kam došáhnu) každej rok barvou na radiátory nebo co je zrovna po ruce...
PS: tomu vejfuku to ale vůbec nevadí a rezne stejně
Jen rada: až budeš kupovat novej, nekoukej na to kde je vyrobenej, Polsko, Itálie, Rumunsko, Srbsko to je fuk ale čím těžší bude tím dýl vydrží
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
A jak se potom provádí vypálení barvy? Na plechovce píšou postupně zahřát na 150 °C. Nechám to tedy chvíly běžet na volnoběh a pak se mám jít projet, nebo to nechat na volnoběh a pak chcípnout a nechat vychladnout?
Já to vždycky natíral když byl ještě vlažnej a když sem si s tím dával tu práci nechal sem to auto přizvedlý a nechal běžet motor na vonoběh 5 minut a pak nechal zchladnout natřel znova a nechal běžet 10 minut a zas nechal zchladnout a natřel a jel domů protože byl večer Nikdy se mi to víc jak 3x za sebou nepodařilo natřít... Když sem jel domů (6km) bo na autě dělám jen na chalupě, cestou a po příjezdu to smrdí jak děvka jak se barva vypaluje... Pak bych doporučoval tak za den nějakou cestu kolem 30 km nebo nejlépe tak 60 km a po třech dnech to natřít ještě dvakrát a je na rok pokoj... Jsem se díval čím to vlastně natírám a používám tedy výhradně barvu na radiátory různých barev a tím matlám i olejovou vanu...
Na doporučení kamaráda doporučuju natřít i úplně nový výfuk ještě před montáží na auto
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele