tak HLAVA BYLA DOLE-a seš si jistej ,že je správně nastavený časování ventilů?jestli byly ventily venku,znamená to , že i vačka byla venku a potom se lehce může stát že to ujede jen o zub a už to může dělat malou neplechu kterou skoro nepoznáš.pokusím se zveřejnit časování-snad to bude k přečtení
Ahoj bigben.Velmi Ti dakujem.Stiahol som si ten obr a je pekne citatelny no problem taky mensi je v tom ze neviem velmi z toho vyjst.Ak by si mal cas tak bud tak dobry skus mi to niejako vysvetlit.Diki moc moze byt ze je zle casovanie.
Casovani vacky ti na moc veci nebude... To stejne nezmeris, ani nezmenis. Pokud ti sedi rysky na rozvodech, tak neni co resit. Setrvak jinak nasadit nejde a vackovy kolo taky ne.
MAP senzor snímá podtlak v sání a je u řídící jednotky nad hl. brzdovým válcem pod plechem. Jdou k němu 3 dráty a hadička. Na volnoběh je na něm cca 0.9-1.3V, při prudkém sešlápnutí plynu až cca 4.5V (jen okamžik). Podle schémat to má být na pinu C(1)nebo 32 na řídící jednotce.
Ok.Skusim sa na to pozriet kazdopadne vdaka za vysvetlenie.Ale pochybujem ze to bude chyba.Lebo uz som skusal tam dat druhu riadiacu a dobru,ale zmena ziadna nebola stale islo zle.
Ahoj daja.Tie napatia su oka.Bol tu aj jeden autoelektrikar pozeral na paru veci vravel ze vsetko by malo byt oki.Neviem kde mam hladat chybu Stale ho pridusi pri pohinani (neakceleruje)
Ahoj. A jak se to dusí? Tvrdé krátké opakované cukání nebo delší díra? Jaké bylo přesně napětí na volnoběh na tom MAP sezoru? Měřily se tlaky ve válcích?
Ahoj daja.No na volnobech bezi oka a ked mu pridas tak by sa to dalo povedat akoby nastala diera a potom po priduseni uz otacky zdvihne.Hej tlaky boli merane asi trikrat su oka.