Prosim o pomoc palio 1,2 8ventil 75

Moderátor: peta.smolik

bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

tak HLAVA BYLA DOLE-a seš si jistej ,že je správně nastavený časování ventilů?jestli byly ventily venku,znamená to , že i vačka byla venku a potom se lehce může stát že to ujede jen o zub a už to může dělat malou neplechu kterou skoro nepoznáš.pokusím se zveřejnit časování-snad to bude k přečtení Obrázek
Reklama
 

bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

pozor na mé poznámky tužkou-nejsem si tím zcela jist a francouzsky neumím :?
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

Ahoj bigben.Velmi Ti dakujem.Stiahol som si ten obr a je pekne citatelny no problem taky mensi je v tom ze neviem velmi z toho vyjst.Ak by si mal cas tak bud tak dobry skus mi to niejako vysvetlit.Diki moc moze byt ze je zle casovanie. :cry:
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Casovani vacky ti na moc veci nebude... :-) To stejne nezmeris, ani nezmenis. Pokud ti sedi rysky na rozvodech, tak neni co resit. Setrvak jinak nasadit nejde a vackovy kolo taky ne.
Hustokrutost
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

Ok.Dik lacin.Rysky su na miestach vsetko je tak poskladane jak ma byt len neviem v com moze byt chyba :cry:
daja
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 17 pro 2006, 20:23

Příspěvek od daja »

senzor MAP jsi zkoušel-měřil jak se na něm mění napětí?
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

Ahoj daja.Pocuj a co je to ten senzor MAP??????????????? :?
daja
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 17 pro 2006, 20:23

Příspěvek od daja »

MAP senzor snímá podtlak v sání a je u řídící jednotky nad hl. brzdovým válcem pod plechem. Jdou k němu 3 dráty a hadička. Na volnoběh je na něm cca 0.9-1.3V, při prudkém sešlápnutí plynu až cca 4.5V (jen okamžik). Podle schémat to má být na pinu C(1)nebo 32 na řídící jednotce.
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

Ok.Skusim sa na to pozriet kazdopadne vdaka za vysvetlenie.Ale pochybujem ze to bude chyba.Lebo uz som skusal tam dat druhu riadiacu a dobru,ale zmena ziadna nebola stale islo zle. :cry:
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

Ahoj daja.Tie napatia su oka.Bol tu aj jeden autoelektrikar pozeral na paru veci vravel ze vsetko by malo byt oki.Neviem kde mam hladat chybu :cry: Stale ho pridusi pri pohinani (neakceleruje) :cry:
daja
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 17 pro 2006, 20:23

Příspěvek od daja »

Ahoj. A jak se to dusí? Tvrdé krátké opakované cukání nebo delší díra? Jaké bylo přesně napětí na volnoběh na tom MAP sezoru? Měřily se tlaky ve válcích?
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

Ahoj daja.No na volnobech bezi oka a ked mu pridas tak by sa to dalo povedat akoby nastala diera a potom po priduseni uz otacky zdvihne.Hej tlaky boli merane asi trikrat su oka. :(
Lubosss
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 06 led 2007, 14:00

Příspěvek od Lubosss »

No uz bude problem asi vyrieseny.Zistil som ze lambda sonda je mrtva.A myslim si ze to mohla ona robyt tu sarapatu. :D Zdar Fiatakom :D
Odpovědět

Zpět na „Palio“