Horší táhnutí, motor nechce správně "šlapat"
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- šutr
- Fiaťák
- Příspěvky: 107
- Registrován: 07 říj 2011, 10:45
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Horší táhnutí, motor nechce správně "šlapat"
Na té fotce bys to ani neviděl, je to pouze pro ilustraci o jaké místo šlo, tady je to ještě v pořádku a nevím jakým záhadným způsobem se to stalo, ale teď to je rozkřápnutý jakoby v tom spoji a kousek růžku je ulomený - nechápu to. Takže se pojedu zeptat na vrakáč kolik by byšel ten plast a případnš bych to zkusil nechat zavařit, lepidlo by asi nebyla oprava na dlouho. Kdyžtak to zkusím vyfotit lépe aby bylo vidět jak to tam teď je prasknutý. Jo a kde je v tomhle puntu váha vzduchu ta je součástí škrt. klapky nebo je až v tom čidle nakonci toho sání úplně vlevo?
Fiat Punťo II, 1.2 16V - 59KW, r.v. 2000
http://www.fiatclub.eu/vozidlo/fiat-punto-1057
http://www.fiatclub.eu/vozidlo/fiat-punto-1057
- Reklama
Re: Horší táhnutí, motor nechce správně "šlapat"
Jo já to lepidlo myslel na chvíli, aby se ověřilo, že to pomůže.
Tvoje Punto nemá váhu vzduchu, jako většina ostatních benz. aut.
Ten snímáč na konci sání je snímač tlaku v sání a plní v podstatě podobnou funkci, jako váha vzduchu.
Když ho vyndáš, může být lehce od oleje - to je normální, nesmí být zanesený bordelem a podobně.
Tvoje Punto nemá váhu vzduchu, jako většina ostatních benz. aut.
Ten snímáč na konci sání je snímač tlaku v sání a plní v podstatě podobnou funkci, jako váha vzduchu.
Když ho vyndáš, může být lehce od oleje - to je normální, nesmí být zanesený bordelem a podobně.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
- šutr
- Fiaťák
- Příspěvky: 107
- Registrován: 07 říj 2011, 10:45
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Horší táhnutí, motor nechce správně "šlapat"
A nevíš jakou hodnotu by měl ten snímač tlaku ukazovat přes fiat ecuscan? mě to ukazovalo něco kolem 300 KPa myslím, jestli je to správný nebo ne. Třeba to sání není ruplý úplně, ale jen povrchově, i když tomu moc nevěřím. Jo s tím lepidlem nebo nějakým tmelem by to šlo takhle provizorně udělat a pozorovat rozdíl. Ještě by mě zajímalo kolik to má podtlaků, protože já našel 2 nebo 3 a ty se zdají být OK.
Fiat Punťo II, 1.2 16V - 59KW, r.v. 2000
http://www.fiatclub.eu/vozidlo/fiat-punto-1057
http://www.fiatclub.eu/vozidlo/fiat-punto-1057
Re: Horší táhnutí, motor nechce správně "šlapat"
Podtlak se mění podle zatížení motoru - na volnoběh by to mělo být těch cca 300kPa, pak za jízdy jak sešlapuješ plyn to roste až na 1000kPa. Je otázka jak ta prasklina pracuje - jestli se různě nezvětšuje, jak se motor klepe a podobně, to by se blbě řešilo přes FES.
Kolik je tam podtlaků nevim, ten motor tak neznám.
Kolik je tam podtlaků nevim, ten motor tak neznám.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.