Něco podobného mě napadlo taky, když je motor zahřátý, tak se to tam pak "vysuší" a pak to jede bez hlášek. Přes noc, to zase navlhne a ráno FAULTY jako vrata.........Japa píše:Problém bude asi s pojistkovou skříňkou u baterky, je to taková sendvičové lisovaná konstrukce a výpary z elektrolytu baterky (navíc pod společným krytem) způsobují oxidaci spojů a v závislosti na momentální vlhkosti a teplotě měnící se přechodový odpor způsobuje tyto závady.
Ačkoli na svém Stilu jsem neměl jediný elektrický problém, čtyři měsíce po prodeji se mi nový majitel ozval s tím, že mu auto někdy nejde nastartovat a signalizuje různé poruchové hlášky - výměnou celé pojistkové skříňky problémy ustaly.
každé ráno engine fault a další
Moderátor: peta.smolik
Re: každé ráno engine fault a další
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
- Reklama
Re: každé ráno engine fault a další
Myslím si, že před ev. výměnou (nová snad stojí 4 tis. Kč), by stálo za to pojistkovou skříňku vymontovat, vytáhnou pojistky, relátka, vyčistit případné zaoxidované kontakty, do všech spojů nastříkat nějaký kontaktní sprej a opět namontovat.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: každé ráno engine fault a další
Svorky nepomohly tak nyní nabíjím akumulátor
Re: každé ráno engine fault a další
Japa píše:Myslím si, že před ev. výměnou (nová snad stojí 4 tis. Kč), by stálo za to pojistkovou skříňku vymontovat, vytáhnou pojistky, relátka, vyčistit případné zaoxidované kontakty, do všech spojů nastříkat nějaký kontaktní sprej a opět namontovat.
no toť . To by byl drahý pokus, hned kupovat a dávat novou pojistkovou skříň. Sundat, rozebrat, vyčistit. Nic víc si ten popelnic nezaslouží
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
Mě nabití nepomohlo, doufal jsem ve svorky a myslel si, že se svezu . Tak nic no Mám v plánu ještě vyměnit svíčky, když už nic, tak budou nové, protože ty staré jsem kontroloval a jsou kaput.MIGAS píše:Svorky nepomohly tak nyní nabíjím akumulátor
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
včera jsem vyměnil svíčky a jel 40 KM trasu. Dneska zase kolem padesáti km a zase v pohodě. Nic mi to nehlásilo. Snad jsem to odstranil.MIGAS píše:Zdravím, mám taky 1.6 2001 a taky mám úplně stejnej problém. Každé ráno nastartuju vyjedu od baráku a písk,písk žlutá kontrolka motoru, asi po pátém nastartování vše OK a kontrolka zhasne.To se opakuje každej den tak nevím...
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
včera jsem vyměnil svíčky a jel 40 KM trasu. Dneska zase kolem padesáti km a zase v pohodě. Nic mi to nehlásilo. Snad jsem to odstranil.MIGAS píše:Svorky nepomohly tak nyní nabíjím akumulátor
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
Priatelia ja som mal Stilo len krátko ale dosť ma potrápilo ,najskôr blikalo zopár kontroliek ale po čase začalo všetko svietiť blikať až autíčko zastalo a nešlo ani naštartovať ,,dal som ho do servisu samozrejme do Fiatu no a tu to začalo ževraj je tam menená riadačka ,jasne že nebola až po dvoch dnoch ked došiel jeden mechanik čo tomu aj rozumel tak našiel zlu kostru,,skrátka bola to zlá kostra,,,, ale to ti počitáč nepovie......
NEW-PuntoSporting16V 59kw/80PS
r.v.4/2000,MK II.modra 3dv, motor 188A5.000, kod 188AX 6-kvalt.
EX-PuntoSporting16V 63kw/86PS, r.v. 1998, Mk1 , čierna 3dv, motor 176.B9000
r.v.4/2000,MK II.modra 3dv, motor 188A5.000, kod 188AX 6-kvalt.
EX-PuntoSporting16V 63kw/86PS, r.v. 1998, Mk1 , čierna 3dv, motor 176.B9000
Re: každé ráno engine fault a další
Měl jsem na svém Stilu podobný problém. Kontrola ukostření, nabití akumulátoru, dokonce ani nový akumulátor nepomohl. Po prostudování výkresů elektroinstalace jsem došel k další možnosti. Kontakty spínací skřínky.
Po důkladném prostříkání bylo po problémech. Vše potřebné lze dohledat v elektronické dokumentaci DTE.
Po důkladném prostříkání bylo po problémech. Vše potřebné lze dohledat v elektronické dokumentaci DTE.
Re: každé ráno engine fault a další
Prosím o radu, od prosince mi vyskakuje hláška Engine Fault, machři ve dvou servisech si s tím neví rady. Konkrétně jde o chybu 1193 - příliš vysoký tlak na railu. Chyba se aktivuje většinou při nezatíženém motoru při úplně mírně sešlápnutém pedálu nebo na volnověhu. Někdy to 3 dny jede ok, jindy pár metrů a už pípá a samozřejmě nouzový režim.
Snímač tlaku na liště je vyměněný, nová váha vzduchu, nový palivový filtr, prověřený ventil na čerpadle...už chybí jen kontrola vstřiků. Mohly by to dělat vstřiky? Startuje normálně, když jede, tak jede jako blesk, hlučnost a kouřivost normální.
Děkuji za jakýkoli podnět.
Stilo 1,9JTD, 103kW
Snímač tlaku na liště je vyměněný, nová váha vzduchu, nový palivový filtr, prověřený ventil na čerpadle...už chybí jen kontrola vstřiků. Mohly by to dělat vstřiky? Startuje normálně, když jede, tak jede jako blesk, hlučnost a kouřivost normální.
Děkuji za jakýkoli podnět.
Stilo 1,9JTD, 103kW
Fiat Stilo 1,9JTD 2004, chip 120kW
Re: každé ráno engine fault a další
Chyba je ve vysokém tlaku, nebo to hlásí jen chybný tlak? A kolik tam ten tlak je? Měřil to někdo? A kolik má být? Máš tam chip?
Zas takoví machři to asi nejsou, když si s tím neví rady...
Zas takoví machři to asi nejsou, když si s tím neví rady...
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: každé ráno engine fault a další
Mám tušení, že je tam regulátor vstřik. čerpadla, je to myslím podobný ventil jako pro regulaci turba a občas odchází.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: každé ráno engine fault a další
Problém je v tom, že ta chyba se vyskytne jen nárazově. Jednou se podařil změřit až dvojnásobně vyšší tlak na railu, než byl požadovaný, byl ale vadný senzor tlaku na railu, ten byl vyměněný, tlak ok, ale stále to vyhazuje tu hlášku P1193 - vysoký tlak paliva. Regulátor tlaku na čerpadle prý zkoušel zaměnit za náhradní kousek a dělalo to taky. Chip mám (power box), ale i při odpojení stále stejný stav. V pondělí dávám auto na test vstřiků, snad budu chytřejší...i když už nevěřím ničemu
Díky za odpovědi i podněty
Díky za odpovědi i podněty
Fiat Stilo 1,9JTD 2004, chip 120kW
Re: každé ráno engine fault a další
Četl jsem něco podobného na Alfa foru taky JTD (chyba,vypínaní motoru při vysokých otáčkách) a uspěšně to nepořešil nikdo problém měli všichni stejný,ale každému to dělalo něco jiného.Čidlo tlaku,chip - musel se přehrát i nový program,vstřiky a i výměna čerpadla.
Tady taky řešili podobný problém http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=15031" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady taky řešili podobný problém http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=15031" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw