každé ráno engine fault a další
Moderátor: peta.smolik
každé ráno engine fault a další
Už to beru jako tradici. Ráno jak jedu do práce, nastrartuju, zhasnou všechny kontrolky a po vyjetí z parkoviště škub škub engine fault, ASR fault, ESP fault. Jedu z práce a nebo po dalším nastartování už ASR a ESP funguje, ale engine fault s kontrolkou řve a svítí pořád. Pak jedu někam odpoledne a už je vše v pořádku, nesvítí nic............ na druhý den jdu do práce, ráno sednu do auta a opakuje se to samé. Každý den je to stejné už přes 14 dnů. Venku je vlhko a prší, myslím, že v noci tam něco navlhne a pak to dělá neplechu, dokud to teplý motor nevysuší. Máte nějakou radu co by mohlo způsobovat tuto tradici? Rád bych ji zrušil. Dík
stilo MW 1.6, 2004
stilo MW 1.6, 2004
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
- Reklama
Re: každé ráno engine fault a další
Vsadím malý pivo, že po dobití akumulátoru ty hlášky zmizí.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: každé ráno engine fault a další
I přes to, že to startuje relativně normálně, tak to zkusím....kejml píše:Vsadím malý pivo, že po dobití akumulátoru ty hlášky zmizí.
Naposledy upravil(a) lubhol dne 04 bře 2012, 17:46, celkem upraveno 1 x.
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
Někdo z klubu měl podobný problém a bylo to spojeno se slabší baterií jak psal "kejml" a taky ,že neměl kryt baterie přišel na to ,když vyjel v létě z myčky - fault,fault......
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: každé ráno engine fault a další
Zdravím, mám taky 1.6 2001 a taky mám úplně stejnej problém. Každé ráno nastartuju vyjedu od baráku a písk,písk žlutá kontrolka motoru, asi po pátém nastartování vše OK a kontrolka zhasne.To se opakuje každej den tak nevím...
Re: každé ráno engine fault a další
i já měl tento problém cca 1,5 roku,vždy pomohlo dobít akumulator i když normalně startoval a tak 3 tydny byl klid ale pak opet fault,dělalo to jen za chladna v létě a na jaře nikdy.
Pak mi v autorizovaném servisu poradili vyměnit svorky na baterii tak jsem ty originalní demontoval a nahradil je svorkami z peugeotu c1, a od té doby se zavada již nikdy neprojevila
Pak mi v autorizovaném servisu poradili vyměnit svorky na baterii tak jsem ty originalní demontoval a nahradil je svorkami z peugeotu c1, a od té doby se zavada již nikdy neprojevila
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: každé ráno engine fault a další
V pondělí jdu pro svorky a potom dám vědět jak to dopado. Už nevím co s tím a dík za každou radu.
Re: každé ráno engine fault a další
chilly píše:i já měl tento problém cca 1,5 roku,vždy pomohlo dobít akumulator i když normalně startoval a tak 3 tydny byl klid ale pak opet fault,dělalo to jen za chladna v létě a na jaře nikdy.
Pak mi v autorizovaném servisu poradili vyměnit svorky na baterii tak jsem ty originalní demontoval a nahradil je svorkami z peugeotu c1, a od té doby se zavada již nikdy neprojevila
Teď nabíjím baterku, uvidím, jestli to bude lepší, nebo snad dobré??? V opačném případě taky skusím svorky. Dík za radu, snad to pomůže. Ale pořád si říkám, co by s tím svorky mohly mít společného, kontakt je přece kontakt..............
Jo a ještě mám v plánu vyměnit svíčky........
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
MIGAS píše:V pondělí jdu pro svorky a potom dám vědět jak to dopado. Už nevím co s tím a dík za každou radu.
Dej pak vědět, jestli výměna svorek pomohla. Taky jsem z toho zoufalý.................
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
Právě jsem se vrátil z testovací jízdy s nabitou baterkou. Baterku jsem vytáhl, doma nabil cca 9h, nahodil do auta. Po nastartování mi to hlásilo, že je úplně všechno špatně, ale na to jsem zvyklý . Po ujetí 1km k obchodu a následném nastartování při návratu domů vše zhaslo a už nic nesvítí. Jsem zvědav, na jak dlouho to vydrží. Máš u mě to pivo čéče, asi.kejml píše:Vsadím malý pivo, že po dobití akumulátoru ty hlášky zmizí.
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
lubhol píše:Právě jsem se vrátil z testovací jízdy s nabitou baterkou. Baterku jsem vytáhl, doma nabil cca 9h, nahodil do auta. Po nastartování mi to hlásilo, že je úplně všechno špatně, ale na to jsem zvyklý . Po ujetí 1km k obchodu a následném nastartování při návratu domů vše zhaslo a už nic nesvítí. Jsem zvědav, na jak dlouho to vydrží. Máš u mě to pivo čéče, asi.kejml píše:Vsadím malý pivo, že po dobití akumulátoru ty hlášky zmizí.
Ranní start po nabití = všechno špatně
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
Hm... Máš u mě to pivko.
Teď ale co s tím?
Ještě poslední pokus: Baterka je jak stará? Kdy se ty hlášky rozsvítí? Při otočení klíčkem do polohy MAR, při starování, nebo až při jízdě, po sešlápnutí brzdového pedálu? Spínač na pedálu jsi měnil? Necháš proběhnout kontrolu a startuješ až pak, nebo hned?
Jo a jestli je tam kromě všeho jiného i Engine Fault, tak ten bude zapsaný v registru - tzn. diagnostikou se dá vyčíst, co ho způsobuje. Byls na diagnostice? Máš tam Engine Fault, nebo jen ABS/ASR/ESP?
Já mám v Praze elektrikáře, skama si Ty?
Teď ale co s tím?
Ještě poslední pokus: Baterka je jak stará? Kdy se ty hlášky rozsvítí? Při otočení klíčkem do polohy MAR, při starování, nebo až při jízdě, po sešlápnutí brzdového pedálu? Spínač na pedálu jsi měnil? Necháš proběhnout kontrolu a startuješ až pak, nebo hned?
Jo a jestli je tam kromě všeho jiného i Engine Fault, tak ten bude zapsaný v registru - tzn. diagnostikou se dá vyčíst, co ho způsobuje. Byls na diagnostice? Máš tam Engine Fault, nebo jen ABS/ASR/ESP?
Já mám v Praze elektrikáře, skama si Ty?
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: každé ráno engine fault a další
- s baterkou problém nevidím, nevím jak je stará, ale i v -25 to pěkně startovalo bez nabíjení nab.kejml píše:Hm... Máš u mě to pivko.
Teď ale co s tím?
Ještě poslední pokus: Baterka je jak stará? Kdy se ty hlášky rozsvítí? Při otočení klíčkem do polohy MAR, při starování, nebo až při jízdě, po sešlápnutí brzdového pedálu? Spínač na pedálu jsi měnil? Necháš proběhnout kontrolu a startuješ až pak, nebo hned?
Jo a jestli je tam kromě všeho jiného i Engine Fault, tak ten bude zapsaný v registru - tzn. diagnostikou se dá vyčíst, co ho způsobuje. Byls na diagnostice? Máš tam Engine Fault, nebo jen ABS/ASR/ESP?
Já mám v Praze elektrikáře, skama si Ty?
- variant spouštění motoru jsem už vyzkoušel habakuk, start hned, start po zhasnutí kontrolek, start se světly, bez světel. Dokonce i start s otevřenými dveřmi pro lepší naskočení motoru , ale pokaždé to udělá to samé.Pravidelně se to opakuje cca měsíc. Otočím klíčem, nechám zhasnout kontrolky, nastartuju, počkám cca 10s (než se zapnu a tak) a jedu. Když musím z parkoviště couvat, jedu bez plynu na volnoběh a zpátečku. Pak tam hodím 1, přidám plyn a po pár metrech škub škub a je vymalováno, ASR fault,ESP fault a ENGINE FAULT. Pokud couvat nemusím a jedu rovnou do předu, dám 1 a po rozjetí FAULTY ..... Svítí to pak celou dobu. Pokud ovšem vypnu motor a nastartuju znova, ASR a ESP je O.K. , ale ENGINE FAULT svítí pořád. Jinak sleduju, že pokud je to studené, tak to má tendence cukat při každém rozjezdu.
Na diagnostice jsem zatím nebyl, ale mám to v plánu, taky jsem uvažoval, že si ty diagnostické káblíky koupím a napíchnu si to sám. Co si o tom myslíš?
Jsem z Havířova, ale díky za nabídku kolegy z Prahy
už to jede :-)
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
STILO 1.6 MW r.v.2004, od koupě v.r.2011 nemocé....
AUDI 80 1.6 r.v.1990 max.spokojenost - čupr kára
ŠKODA 120 LS r.v.1984, LPG, max spokojenost
TRABANT..... to bylo dělo
Re: každé ráno engine fault a další
Z vašeho kouta země je kecka, který zvládne určitě víc, než základní diagnostiku. A minimálně poradí víc, než já.
Diagnostika je základ. Potřebuješ nejdřív vědět, než začneš nakupovat.
Diagnostika je základ. Potřebuješ nejdřív vědět, než začneš nakupovat.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: každé ráno engine fault a další
Problém bude asi s pojistkovou skříňkou u baterky, je to taková sendvičové lisovaná konstrukce a výpary z elektrolytu baterky (navíc pod společným krytem) způsobují oxidaci spojů a v závislosti na momentální vlhkosti a teplotě měnící se přechodový odpor způsobuje tyto závady.
Ačkoli na svém Stilu jsem neměl jediný elektrický problém, čtyři měsíce po prodeji se mi nový majitel ozval s tím, že mu auto někdy nejde nastartovat a signalizuje různé poruchové hlášky - výměnou celé pojistkové skříňky problémy ustaly.
Ačkoli na svém Stilu jsem neměl jediný elektrický problém, čtyři měsíce po prodeji se mi nový majitel ozval s tím, že mu auto někdy nejde nastartovat a signalizuje různé poruchové hlášky - výměnou celé pojistkové skříňky problémy ustaly.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.