Hlucny ventilator
Moderátor: peta.smolik
Hlucny ventilator
Zdravim Vas,
chcel by som poradit. Neskutocne mi chrapci, huci (ani neviem ako to pomenovat)ventilator spusteny ma 1. stupni (1).
Hlavne teraz, ked je vlhko a chcem mat len na 1tke aby nehucal vzduch a nerosili sa okna, je to tak iritujuce, ze ho radsej dam na 2ku pripadne 3jku.
Neviete poradit, kde by mohol byt problem a ako vyrisit? Vobec sa mi nechce v service platit za to ze sa s tym budu hrat.
Dik
chcel by som poradit. Neskutocne mi chrapci, huci (ani neviem ako to pomenovat)ventilator spusteny ma 1. stupni (1).
Hlavne teraz, ked je vlhko a chcem mat len na 1tke aby nehucal vzduch a nerosili sa okna, je to tak iritujuce, ze ho radsej dam na 2ku pripadne 3jku.
Neviete poradit, kde by mohol byt problem a ako vyrisit? Vobec sa mi nechce v service platit za to ze sa s tym budu hrat.
Dik
- Reklama
Re: Hlucny ventilator
Zvuk jako kdyby cvrkal cvrček?
... ::: Live is game ::: ...
Fiat Bravo ICE 1,4 16V 95k
Fiat Bravo ICE 1,4 16V 95k
Re: Hlucny ventilator
Ja mam tiez tento problem. Mam automaricku klimatizaciu a ked dam fukanie na mensie otacky pocujem ako keby cvrcek
cvrkal. Viete, co s tym spravit?
cvrkal. Viete, co s tym spravit?
Re: Hlucny ventilator
ao, presne akoby cvrkal cvrcek, ale pri vacsej rychlosti sa to zmeni...co s tym?
Re: Hlucny ventilator
buď je tam niečo padnuté, ale väčšinou je to problém s motorčekom.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Hlucny ventilator
A budu si to schopný opravit sám?
... ::: Live is game ::: ...
Fiat Bravo ICE 1,4 16V 95k
Fiat Bravo ICE 1,4 16V 95k
Re: Hlucny ventilator
tak oprava doma, ide to urobiť, ale treba vybrať celú klimatizačnú jednotku, ja by som najprv vyčistil prívod vzduchu k ventilátoru, ale tam treba tiež rozobrat plasty pod čelným sklom
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Hlucny ventilator
uz sa niekto podujal na vybratie ventilatora? zatial som cital na nete, ze pravdepodobne treba spravit "repas" toho ventilatora. Niekedy staci ocistenie, premazanie a funguje to. Len neviem, kde co mam odmontovat a odskurtkovat
-
- Začátečník
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06 dub 2008, 11:31
- Bydliště: Slovakia - NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlucny ventilator
Je to celkom jednoduché, keď si si už menil peľový filter, tak presne tam sa nachádza aj motorček ventilátora. Treba odpojiť jeho napájanie, držia ho tri skrutky a máš ho vonku. To čo s ním potom urobíš nechám na teba. Skús ho vyčistiť, neviem aký je tam prístup, prípadne namazať a možno chvíľu bude ticho. Keď nie, tak vymeniťwatko píše:uz sa niekto podujal na vybratie ventilatora? zatial som cital na nete, ze pravdepodobne treba spravit "repas" toho ventilatora. Niekedy staci ocistenie, premazanie a funguje to. Len neviem, kde co mam odmontovat a odskurtkovat
Fiat Bravo2
Re: Hlucny ventilator
stiahol som si e-learn a tam si pozrel, kde je ventilator a ako ho vybrat. Vcera som sa pokusal a dva z troch srobov sa mi podarilo vytiahnut, ale jeden, ten co je najvyssie sa mi z dovodu nedostatku miesta nepodarilo odskurtkovat. Potreboval by som nerjaky ohybny skrutkovac Dva sroby som dal dole a islo krasne trochu povytiahnut, len ten posledny to drzal, tak som sa na to musel vykaslat. Teraz zhanam vhodny nastroj
Re: Hlucny ventilator
keď sa auto skladá sa nepozerá či to potom pôjde vytiahnuť hlavne pri motáži aby to bolo čo najednoduchšie, mohol by si urobiť foto serial ako si to rozoberal určite by to viacerým pomohlo
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Hlucny ventilator
Ja jsem to vcera rozebiral. Je potreba odmontovat 3 sroubky (klasicke jakoby samorezky) pod kastlikem u sedadla spolujezde. 2 sou viditelne v pohode a druhy je zezadu ten se blbe vysroubovava ale slo to vse prvnim sroubovakem co jsem vzal. Pote je treba odpojit konektor 2 pin z motorku. Pak cely takove ten plastovy kus vypadne ven.
Pote je treba si to otocit vetrakem k sobe a mezi lopatkama vetraku budou videt 4 zacvakavaci packy, v teto chvili je poteba si zavolat kamose s malyma prstama, vsechny 4 odcvaknout a pak uz jde vytahnout motorek s lopatkama ven. Jedine co bude jeste vadit je konektor napajeni, ktery v tom plastu je zacvakly a je potreba ho protahnout ven aby tomu nevadil ten kratky kabel. Ja nemel moc trpelivosti a proste sem kousek ulomil ale nicemu to nevadi.
Pak uz clovek v ruce drzi motorek a staci poradne prostrikat WD40 nebo Brunoxem obe loziska (horni a dolni) + misto kde se stykaji uhliky s rotorem.
Jo a samozdrejme vycistit od prachu idelane nejakym vysokotlakym kompresorem s tryskou... me z tama vyletela pekna hromada humusu.
Pri skladani je potreba si dat pozor aby neskrtaly lopatky vetraku o neco vevnitr. U me vysledek: zadni cvcrci a otacky vetraku 2 sou hlucne tak jak predtim 1.
Kdyby chtel nekdo foto tak dodam.
Pote je treba si to otocit vetrakem k sobe a mezi lopatkama vetraku budou videt 4 zacvakavaci packy, v teto chvili je poteba si zavolat kamose s malyma prstama, vsechny 4 odcvaknout a pak uz jde vytahnout motorek s lopatkama ven. Jedine co bude jeste vadit je konektor napajeni, ktery v tom plastu je zacvakly a je potreba ho protahnout ven aby tomu nevadil ten kratky kabel. Ja nemel moc trpelivosti a proste sem kousek ulomil ale nicemu to nevadi.
Pak uz clovek v ruce drzi motorek a staci poradne prostrikat WD40 nebo Brunoxem obe loziska (horni a dolni) + misto kde se stykaji uhliky s rotorem.
Jo a samozdrejme vycistit od prachu idelane nejakym vysokotlakym kompresorem s tryskou... me z tama vyletela pekna hromada humusu.
Pri skladani je potreba si dat pozor aby neskrtaly lopatky vetraku o neco vevnitr. U me vysledek: zadni cvcrci a otacky vetraku 2 sou hlucne tak jak predtim 1.
Kdyby chtel nekdo foto tak dodam.
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Re: Hlucny ventilator
diky za návod/opis ako to dostať vonku asi sa aj ja na to v lete kouknu . jedine mala rada, do motorčeku by som nestriekal WD-40. "védečko" totiž nemá mazaciu schopnosť , ono rozpustí staré mazivo, po dobe vyschne a sme tam kde sme boli pripadne aj horšie pretože klzne plochy ložiska sú suché a bez maziva, tiež som používal WD aj pri opravach spotrebnej elektroniky a do roka denneho používania mi motorky šli do korpu. odišlo mi takto aj ložisko na kosačke. radšej do toho cez injekčnú striekačku strieknuť silikonový olej(dostať v spreji) pripadne pre vyšistenie komutatora motorčeku tam predom strieknuť sprej kontox (kontakt S61) alebo niečo podobné.
ale diky za opis.
ale diky za opis.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
Re: Hlucny ventilator
Konecne aj mne sa podarilo vytiahnut ventilator von. Bola to riadna piplacka. Mam automaticku klimatizaciu a ventilator bol bez styroch paciciek. Mozno davaju/li ine ventilatory do Brav. Ja mam znacku "DENSO". Cize som sa s tym trochu kaslal, kym som zistil ako to vytiahnut a dostat sa k cievke, uhlikom, atd... Vo ventilatore som nasiel jedno velke pierko!!! Uhliky som trochu osmirgloval a vycistil stycnu plochu (komutator). 5 min som to mal pustene a bez cvrlikania, takze snad to pomohlo. Ak to nepomoze, tak budem nuteny kupit nieco silne na cistenie a skusim komutator poriadne precistit a takisto uhliky poprebrusovat do hladka a ponatahovat strunky...