Nenastartuje, když dojde benzín..Imobilizér??
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Nenastartuje, když dojde benzín..Imobilizér??
Špatně jsem to pochopil,myslel jsem že ti to zdechá jen občas proto jsem se ptal jak je na tom volnoběh,jestli nepadá,ale pokud ti to kleklo najednou a už nejde nastartovat tak to je jiná. Tak to koukni na to čidlo otáček jestli není zabordelované,a ten benzin jestli jde na vstřiky.Pokud by to skočilo o zub dva tři tak by to nastartovat šlo normálně,pokud teda není kladka povolená úplně,ale to bys poznal hned..
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- Reklama
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartuje, když dojde benzín..Imobilizér??
imho pokud kontrolka "code" zhasíná, tak to imobilizerem nebude. Spíš si myslím, že těch 6 litrů bylo málo, aby si to zavzdušněný čerpadlo natáhlo. Když není zavzdušněný tak vytáhne nadrž klidně domrtě.
Souhlasím s tím co je výše... Něco podobnýho sem řešil před lety na Unu 1,5 75 SPI... ale nebylo to z důvodu že bych vysával nádrž naschvál ale tím že sem ju měl prorezlou a asi měsíc sem řešil opravu a nakonec výměnu... když sem ju měnil vyzkoušel sem všechny možný situace jak může benál dojít a bylo to jen tím že po dolití prostě dýl trvá než čerpadlo naplní opět hadici a vyrovná tlak ale Una to točilo tak dlouho dokud nechytlo páč tam nebyl imobilizer a taky jednodušší a hloupější elektronika to dovolovala... U Punta vyjíždím nádrž jednou až dvakrát do roka do chcípnutí kvůli čištění(doleju 0,5litru jakýsi čistící sračky)a nejlépe potom dolejt 10 litrů a stát čumákem z kopce a když to necháš půlhoďky stát tak se komplet zaplaví čerpadlo a motor chytne hned na po druhý... Ale v imobilizeru jako taková chyba není, jde o to že s ním nejde startovat donekonečna... Po asi 8 otočeních pokud se motor nerozběhne tak imob. vypne a musíš to zkusit znova... Mně se teď občas stává že po nastartování zůstane svítit CODE ale je to jen tím že používám MASTER klíč a občas imob. kod nenačte... s normálním klíčem se mi to nikdy nestalo... Pokud CODE nezhasne tak mi po ujetí asi 2km auto chcípne a už nejde nastartovat a musí se odpojit aku...
Souhlasím s tím co je výše... Něco podobnýho sem řešil před lety na Unu 1,5 75 SPI... ale nebylo to z důvodu že bych vysával nádrž naschvál ale tím že sem ju měl prorezlou a asi měsíc sem řešil opravu a nakonec výměnu... když sem ju měnil vyzkoušel sem všechny možný situace jak může benál dojít a bylo to jen tím že po dolití prostě dýl trvá než čerpadlo naplní opět hadici a vyrovná tlak ale Una to točilo tak dlouho dokud nechytlo páč tam nebyl imobilizer a taky jednodušší a hloupější elektronika to dovolovala... U Punta vyjíždím nádrž jednou až dvakrát do roka do chcípnutí kvůli čištění(doleju 0,5litru jakýsi čistící sračky)a nejlépe potom dolejt 10 litrů a stát čumákem z kopce a když to necháš půlhoďky stát tak se komplet zaplaví čerpadlo a motor chytne hned na po druhý... Ale v imobilizeru jako taková chyba není, jde o to že s ním nejde startovat donekonečna... Po asi 8 otočeních pokud se motor nerozběhne tak imob. vypne a musíš to zkusit znova... Mně se teď občas stává že po nastartování zůstane svítit CODE ale je to jen tím že používám MASTER klíč a občas imob. kod nenačte... s normálním klíčem se mi to nikdy nestalo... Pokud CODE nezhasne tak mi po ujetí asi 2km auto chcípne a už nejde nastartovat a musí se odpojit aku...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Nenastartuje, když dojde benzín..Imobilizér??
Normalne je "nevyjizdet nadrz do mrte" . V manuale k autu sa aj pise, ze nieje dobre minut uplne vsetko palivo. Rezerva paliva je tam dost velka, takze vzdy sa na nejaku tu pumpu da dojst pokial niesi niekde na sibiri - vtedy doporucujem prives s barelmi benzinu so sebou len tak pre istotu .
Problem vidim v tom, ze v palivovom systeme je proste vzduch. Potrubia su dost dlhe, maju vela vselijakych zataciek, a odvzdusnenie nieco trva. Regulator tlaku paliva musi byt zblbnuty ked sa mu tam tlaci palivo s bublinkami. Osobne by som vstrekovaci ventil takto netrapil. Palivovy filter je taka papierova skladacka v hlinikovej konzerve, ked vyjedes nadrz dosucha, tak aj ten filter sa uplne vysusi. To vsetko sa musi nanovo nasiaknut palivom, nehovorim ze tych 6 l na to nestaci, ale rozhodne by som pred startovanim parkrat len tak zapol zapalovanie, vypol zapalovanie, zapol, vypol a to vsetko s otvorenym krytom nadrze. Nech to cerpadlo chvilu bezi a az potom by som startoval.
Problem vidim v tom, ze v palivovom systeme je proste vzduch. Potrubia su dost dlhe, maju vela vselijakych zataciek, a odvzdusnenie nieco trva. Regulator tlaku paliva musi byt zblbnuty ked sa mu tam tlaci palivo s bublinkami. Osobne by som vstrekovaci ventil takto netrapil. Palivovy filter je taka papierova skladacka v hlinikovej konzerve, ked vyjedes nadrz dosucha, tak aj ten filter sa uplne vysusi. To vsetko sa musi nanovo nasiaknut palivom, nehovorim ze tych 6 l na to nestaci, ale rozhodne by som pred startovanim parkrat len tak zapol zapalovanie, vypol zapalovanie, zapol, vypol a to vsetko s otvorenym krytom nadrze. Nech to cerpadlo chvilu bezi a az potom by som startoval.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km