Časté poruchy zadních světel.

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Wandys
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 14 kvě 2007, 12:35
Bydliště: Pardubice

Časté poruchy zadních světel.

Příspěvek od Wandys »

Neznáte někdo nějakou fintu na velmi časté (1 x do měsíce) poruchy zadních světel? Většinou stačí očistit, malinko napružit,ale i žárovek jsem zpotřeboval za dva roky víe než u Favorita za 15 let. 1.2 44 kw, rv.1999. Jinak jsem spokojen.
Reklama
 

Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: Časté poruchy zadních světel.

Příspěvek od Pepik »

Dřve se nemuselo svítit, debilně, celý den a prodávaly se české žárovky ne jako teď ty různé značky v Číně vyrobené.
Nemáš je zaoxidované,nevniká ti tam vlhkost?Změřil jsi jaké máš napětí při běžícím motoru? 14 - 14.4V
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
hanzs
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 27 kvě 2009, 00:34

Re: Časté poruchy zadních světel.

Příspěvek od hanzs »

Znamy mi rikal zkusenost - odchazela mu furt jedna zarovka v zadnim svetle, zjistil, ze ten kontakt je vyhraty, a proste uz poradne nepruzi (proste tam se ohnul, tam zustal) v jeho aute slo nanejtovat novy a od ty doby ma klid.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Wandys
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 14 kvě 2007, 12:35
Bydliště: Pardubice

Re: Časté poruchy zadních světel.

Příspěvek od Wandys »

No zkusím změřit napětí při běžícím motoru,světla opět rozeberu, profouknu kontaktolem, oba kryty přetěsním (ta guma je vymačkaná a někdy povyleze, zkusím sehnat nové) . Také se podívám po výrobci lepších žárovek. Je fakt, že je kupuju levně po benzínkách, stačí kratší střední kontakt a dělá to rotyku.. Kontakty vyhřáté nejsou.
Uživatelský avatar
jahnny
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 19 dub 2009, 21:18
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Časté poruchy zadních světel.

Příspěvek od jahnny »

Ak ti odpaluje ziarovky tak skus to napetie zmerat ci to neprebija.
Ak kontakt tak pozri napr ci nie je zoskrabana aj ta antioxidacna vrstva. Mne to napr robilo na blikaci na bike, kde sa sem tam vymenili baterky tak sa to odralo a ako sa tam dostala vlhkost tak to aj za pol dna neslo. Skusal som vsetko mozne(ako za tu cenu som kupil aj druhy podobny brak:)), a dost zabralo ked som tam priletoval miesto povodnych plieskov, pliesky kontaktov zo 4.5V polochej baterky. Ta ich ma podla farby pozlatene.
Fiat Punto 60SX Cult 1.2 8V mk1
Fiat Punto Sporting 1.2 16V mk2a
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“