Časté poruchy zadních světel.
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Časté poruchy zadních světel.
Neznáte někdo nějakou fintu na velmi časté (1 x do měsíce) poruchy zadních světel? Většinou stačí očistit, malinko napružit,ale i žárovek jsem zpotřeboval za dva roky víe než u Favorita za 15 let. 1.2 44 kw, rv.1999. Jinak jsem spokojen.
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25 říj 2008, 17:48
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Časté poruchy zadních světel.
Dřve se nemuselo svítit, debilně, celý den a prodávaly se české žárovky ne jako teď ty různé značky v Číně vyrobené.
Nemáš je zaoxidované,nevniká ti tam vlhkost?Změřil jsi jaké máš napětí při běžícím motoru? 14 - 14.4V
Nemáš je zaoxidované,nevniká ti tam vlhkost?Změřil jsi jaké máš napětí při běžícím motoru? 14 - 14.4V
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Re: Časté poruchy zadních světel.
Znamy mi rikal zkusenost - odchazela mu furt jedna zarovka v zadnim svetle, zjistil, ze ten kontakt je vyhraty, a proste uz poradne nepruzi (proste tam se ohnul, tam zustal) v jeho aute slo nanejtovat novy a od ty doby ma klid.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Re: Časté poruchy zadních světel.
No zkusím změřit napětí při běžícím motoru,světla opět rozeberu, profouknu kontaktolem, oba kryty přetěsním (ta guma je vymačkaná a někdy povyleze, zkusím sehnat nové) . Také se podívám po výrobci lepších žárovek. Je fakt, že je kupuju levně po benzínkách, stačí kratší střední kontakt a dělá to rotyku.. Kontakty vyhřáté nejsou.
Re: Časté poruchy zadních světel.
Ak ti odpaluje ziarovky tak skus to napetie zmerat ci to neprebija.
Ak kontakt tak pozri napr ci nie je zoskrabana aj ta antioxidacna vrstva. Mne to napr robilo na blikaci na bike, kde sa sem tam vymenili baterky tak sa to odralo a ako sa tam dostala vlhkost tak to aj za pol dna neslo. Skusal som vsetko mozne(ako za tu cenu som kupil aj druhy podobny brak:)), a dost zabralo ked som tam priletoval miesto povodnych plieskov, pliesky kontaktov zo 4.5V polochej baterky. Ta ich ma podla farby pozlatene.
Ak kontakt tak pozri napr ci nie je zoskrabana aj ta antioxidacna vrstva. Mne to napr robilo na blikaci na bike, kde sa sem tam vymenili baterky tak sa to odralo a ako sa tam dostala vlhkost tak to aj za pol dna neslo. Skusal som vsetko mozne(ako za tu cenu som kupil aj druhy podobny brak:)), a dost zabralo ked som tam priletoval miesto povodnych plieskov, pliesky kontaktov zo 4.5V polochej baterky. Ta ich ma podla farby pozlatene.
Fiat Punto 60SX Cult 1.2 8V mk1
Fiat Punto Sporting 1.2 16V mk2a
Fiat Punto Sporting 1.2 16V mk2a