Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Moderátor: peta.smolik
Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Rád bych vás požádal o radu Hledám Bravo se silnějším motorem a mám na výběr mezi 2 roky starou skladovkou se skoro 40tis km 1,6 Mjet 120k, ve výbavě Emotion, s dokoupenou 4 letou zárukou, a novou skladovkou 1,4 Tjet ve verzi MyLife. Obojí je za +- stejnou cenu.. Tak nevím, jít do starší nafty, nebo nového benzínu Podotýkám, že nejsem žádný polykač kilometrů, jezdím do práce a z práce, občas někde na výlet, max. 10tis ročně..
- Reklama
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Řekl bych, že nemáš nad čím uvažovat - při Tvém nájezdu je lepší nový benzín a hlavně budeš vědět o autu všechno, když budeš první majitel!CZninja píše:Rád bych vás požádal o radu Hledám Bravo se silnějším motorem a mám na výběr mezi 2 roky starou skladovkou se skoro 40tis km 1,6 Mjet 120k, ve výbavě Emotion, s dokoupenou 4 letou zárukou, a novou skladovkou 1,4 Tjet ve verzi MyLife. Obojí je za +- stejnou cenu.. Tak nevím, jít do starší nafty, nebo nového benzínu Podotýkám, že nejsem žádný polykač kilometrů, jezdím do práce a z práce, občas někde na výlet, max. 10tis ročně..
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Chceš nám říct, že vyndáš z prkenice čtvrt melouna a koupíš si auto ve kteryms´ nejel? To Ti asi není pomoci...
Ale vážně: Záleží na provozu - nafta se ohřeje a začne dobíjet po 20 km. Jestli Tvoje jízdy budou krátké, zapomeň na ni.
A za mě nafta patří do kamen. Hluk, vibrace, čoud, smrad ...
Ale vážně: Záleží na provozu - nafta se ohřeje a začne dobíjet po 20 km. Jestli Tvoje jízdy budou krátké, zapomeň na ni.
A za mě nafta patří do kamen. Hluk, vibrace, čoud, smrad ...
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Ano. Nafta patří do kamen ,nebo do velkých těžkých aut
Sbohem. :-)
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Já mám naftu ve 105k Bravu a nemám s ní problém. Přitom Bravo není ani velké těžké auto, ani kamna! Můj roční nájezd je 36 tis. km, cena nafty v Polsku 30,50 Kč/l, celoroční průměrná spotřeba 5,5 l/100, servisní interval co 35 tis. Ano, sportovní zvuk u nafty těžko dosáhneš, do dosažení 1500 ot. se tomu moc nechce jet, ale pokud tohle oželíš, není co řešit. Poruchy zatím neznám a motor je naprosto suchý.Smrťák píše:Ano. Nafta patří do kamen ,nebo do velkých těžkých aut
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Otázka zněla ojetá nafta,nebo nový benzín. Odpověď je nový benzín.
Sbohem. :-)
- phaeton_esc
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 27 črc 2008, 17:57
- Bydliště: Lovosice
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
ač mám naftu (a mám jí rád), tak vzhledem k tvému nájezdu bych koupit nový benzín. už jenom proto že je nový
bylo
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
Fiat Punto Mk1 1.7D 1996
je
Fiat Stilo MW 1.6 16v 2004 LPG BRC
- sakal_tt
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 236
- Registrován: 24 zář 2009, 15:12
- Bydliště: TRNAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
benzín do kosačky, nafta do traktora a plyn do sporáku
ale pri tvojich km urcite benzin..diesel sa ti oplati ked spravis 2o oookm a viac..
ale pri tvojich km urcite benzin..diesel sa ti oplati ked spravis 2o oookm a viac..
Fiat Stilo 1,9 MTJ 88kW strieborna metla (17" ALU OZ Carravagio)
Fiat Stilo 1,9 JTD 85kW tmavo modra
http://pokec.azet.sk/ananas69/fotoalbumy/stilo" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo 1,9 JTD 85kW tmavo modra
http://pokec.azet.sk/ananas69/fotoalbumy/stilo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
ahoj kolego,mam sice Cromu 3 měsíce ale už mám najeto 16000. Určitě perfektní svezení s dieslem a na těch 40 000 si teprve sedl,ale v tvém případě vozu do práce určo benzín a moc vymazlené je to s origo fiat přestavbou LPG nebo CNG-super peníz na km. Bratr jezdí za 1,10 Kč na km co dodat? Ať slouží , pic
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Ano, totéž si myslím i já a už jsem to tu napsal. "Někdo" ovšem začal psát mimo mísu, že nafta patří do kamen! PS. Kromě toho neznám nikoho, kdo v dnešní době topí naftou!Smrťák píše:Otázka zněla ojetá nafta,nebo nový benzín. Odpověď je nový benzín.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
A znáš někoho kdo jezdí na líh? Lehký topný olej = nafta
Sbohem. :-)
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Smrťák píše:A znáš někoho kdo jezdí na líh? Lehký topný olej = nafta
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
LTO - Známá to kauza. Dokonce je LTO lepší nafta,protože neobsahuje zasraný metyl ester řepkového oleje
Sbohem. :-)
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
není co řešit, ber novej benzín. když to propočítáš, tak v případě nafty ušetříš na phm 60kč/100km. to máš při těch 10 tis km ročně 6000kč/rok. když to auto budeš mít 10 let tak to máš dohromady 60000. z toho když si odečteš o něco vyšší servisní náklady u dieselu a opotřebený spotřební zboží za těch 40 tis km typu pneu apod., tak ti s tý uspory nezbude nic. takže vzhledem k nulovýmu ekonomickýmu přínosu je jasná volba funglovka benzín než orajtovaná nafta
fiat punto II 1,2-8V (44KW)