BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 19 zář 2010, 17:07
BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
zdravim puntaci chcem sa spytat ci by sa dalo prehodit komplet brzdy zstrmene kotuce predne zadne z punta GT na punto1.1 S a co vsetko by som mal prehodit diki za odpovede
- Reklama
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
přední vyměníš kus za kus,nemusíš nic upravovat,držáky jsou stejné,taky jsem měnil obyč nechlazené 240 za chlazené GT 257, zadní ti musí poradit někdo jiný na to se teprv chystám a taky by mě to zajímalo
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 19 zář 2010, 17:07
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
liborko píše:přední vyměníš kus za kus,nemusíš nic upravovat,držáky jsou stejné,taky jsem měnil obyč nechlazené 240 za chlazené GT 257, zadní ti musí poradit někdo jiný na to se teprv chystám a taky by mě to zajímalo
diki moc takze ak som dobre pochopil tak predky vimenim tak ze iba zamenim strmene a kotuce hej ?? hmm ked tak rozmyslam tak zadok bude v podstate to iste akurat ze bude treba aj ramena z GT kvoli uchytom na strmen
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
přesně takd.k.236790 píše:diki moc takze ak som dobre pochopil tak predky vimenim tak ze iba zamenim strmene a kotuce hej ??
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
neviem ako ma mk1 riesenu zadnu napravu, ak je to tak ako na mk2 tak by teoreticky stacilo prehodit "bubnove" naboje za "kotucove" plus nove lanovody rucnej brzdy
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
na mk1...netreba ani prehadzovať cele rameno....stači len vyhodiť držiaky čo držia valček a prehodiť ich za držiaky strmena....-
- spominane držiaky
- strmene
-lanovody
- ina podložka pod náboj...neviem či tenšia alebo hrubšia kedže držiak valčeka a strmena majú rozdielne hrúbky
- hadičky....trubky sa toľko poddaju len ich reba opatrne ohnuť
- nejake spony a držiaky hadičky
...a to je asi všetko dufam že som na nič nezabudol
na mk2 treba vymeniť aj zadný náboj čo drží na tých 4 šroboch
riešil som už aj 1 a druhu vymenu
tiež sa potom treba rozlúčiť s 13" kolesami
- spominane držiaky
- strmene
-lanovody
- ina podložka pod náboj...neviem či tenšia alebo hrubšia kedže držiak valčeka a strmena majú rozdielne hrúbky
- hadičky....trubky sa toľko poddaju len ich reba opatrne ohnuť
- nejake spony a držiaky hadičky
...a to je asi všetko dufam že som na nič nezabudol
na mk2 treba vymeniť aj zadný náboj čo drží na tých 4 šroboch
riešil som už aj 1 a druhu vymenu
tiež sa potom treba rozlúčiť s 13" kolesami
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 19 zář 2010, 17:07
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
pepaxx píše:na mk1...netreba ani prehadzovať cele rameno....stači len vyhodiť držiaky čo držia valček a prehodiť ich za držiaky strmena....-
- spominane držiaky
- strmene
-lanovody
- ina podložka pod náboj...neviem či tenšia alebo hrubšia kedže držiak valčeka a strmena majú rozdielne hrúbky
- hadičky....trubky sa toľko poddaju len ich reba opatrne ohnuť
- nejake spony a držiaky hadičky
...a to je asi všetko dufam že som na nič nezabudol
na mk2 treba vymeniť aj zadný náboj čo drží na tých 4 šroboch
riešil som už aj 1 a druhu vymenu
tiež sa potom treba rozlúčiť s 13" kolesami
diki moc a este jedna otazocka mam na ruke brzdy Z FIAT TIPO GT chcem sa spytat ci su identicke z puntom GT ?
to je jasne 13nastky pojdu do koša tam pojdu niake pekne 15 nastky a na zimu niake 14 nastky
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
a výmena zadných bubnov na Mk2b za kotúče z Mk2a ? Je nejaký rozdiel v náprave a brzdach medzi mk2a a mk2b?
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
mk2a je rovnaký ako m2b.....akurát karosársky sa troška líši inaknaprvi rovnaké.......
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
Ahoj, ako sa zmenil brzdný účinok po výmene bubnov za kotúče? Čidlá snímačov ABS sedia aj na nábojoch s kotúčmi?pepaxx píše:na mk1...netreba ani prehadzovať cele rameno....stači len vyhodiť držiaky čo držia valček a prehodiť ich za držiaky strmena....-
- spominane držiaky
- strmene
-lanovody
- ina podložka pod náboj...neviem či tenšia alebo hrubšia kedže držiak valčeka a strmena majú rozdielne hrúbky
- hadičky....trubky sa toľko poddaju len ich reba opatrne ohnuť
- nejake spony a držiaky hadičky
...a to je asi všetko dufam že som na nič nezabudol
na mk2 treba vymeniť aj zadný náboj čo drží na tých 4 šroboch
riešil som už aj 1 a druhu vymenu
tiež sa potom treba rozlúčiť s 13" kolesami
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
polomiso
zdravím
-brzdný účinok....ja som sa nesťažoval ani na bubnové v kopci mi držali pekne ale nedalo sa s tým blázdniť a každých asi 5 000 km som musel s ních vysípať prach lebo mi začali trásť... a menil som ich preto lebo sa mi strhol 1 excenter
ale teraz ku kotúčom ...kotúč przdí o poznanie lepšie ked pritiahnem viem to priviesť do šmyku v hociakej rýchlosi takže účinnosť je lepši
údržba žiadna mám tam ATE doščičky aj kotúče mám od výmeny cca 20 000 a ešťe som do toho ani nešparkol a sú zodraté na polovicu...
čo sa týka nožnej brzdy vidíš že auto sa tak brutálneneprehupna na prednú nápravu ked ostrejšie brzdíš brzdí aj ten zadok a to hlavne pri višších rýchlostiach skratka tukneš a auto stojí
- ako som už hore písal náboje, zostávajú celé uchytenie držiakov strmenov drží na dvoch inbusových šróboch a centruje to nábojka...
abs snímače všetko zostáva na svojom mieste akurát sa mení uchytenie valčeka za uchytenie strmena
zdravím
-brzdný účinok....ja som sa nesťažoval ani na bubnové v kopci mi držali pekne ale nedalo sa s tým blázdniť a každých asi 5 000 km som musel s ních vysípať prach lebo mi začali trásť... a menil som ich preto lebo sa mi strhol 1 excenter
ale teraz ku kotúčom ...kotúč przdí o poznanie lepšie ked pritiahnem viem to priviesť do šmyku v hociakej rýchlosi takže účinnosť je lepši
údržba žiadna mám tam ATE doščičky aj kotúče mám od výmeny cca 20 000 a ešťe som do toho ani nešparkol a sú zodraté na polovicu...
čo sa týka nožnej brzdy vidíš že auto sa tak brutálneneprehupna na prednú nápravu ked ostrejšie brzdíš brzdí aj ten zadok a to hlavne pri višších rýchlostiach skratka tukneš a auto stojí
- ako som už hore písal náboje, zostávajú celé uchytenie držiakov strmenov drží na dvoch inbusových šróboch a centruje to nábojka...
abs snímače všetko zostáva na svojom mieste akurát sa mení uchytenie valčeka za uchytenie strmena
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
ďakujem za odpoveď. Zajtra ráno sem este dám nejaké obrázky pre upresnenie. Budem rád, ked sa k nim vyjadríš. Este raz ďakujem.
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
tu sú obrázky. len trochu malé...
- Přílohy
-
- trubky.png (2.32 KiB) Zobrazeno 9339 x
-
- náboj.png (4.75 KiB) Zobrazeno 9339 x
-
- kotúč, strmeň, kryt.png (3.2 KiB) Zobrazeno 9339 x
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
takže komplet tieto veci? Alebo niečo je zhodné s pôvodnými dielmi z "bubnovej nápravy" ?
Jedná sa o Mk2.
Jedná sa o Mk2.
- Přílohy
-
- lanovody.png (2.33 KiB) Zobrazeno 9339 x
mk2b 1.4 16V 5D
Re: BRZDY punto mk1 z GT na 1.1S
začnem odzadu
- lanovody jane tie musia ísť druhé...prýchitky nie dáš do starých, ručná tiež zostáva
- trubky a hadičky....tie posledné hadičky musíš prikúpiť (na obr trubky položka č.1)...inak trubky trocha upravíš stačí ich troška prihnúť
- náboj...ten musí ísť druhý kedže drží strmeň štefty, silemblok zostáva aj nápravnica
- kotúč, strmeň, kryt tiež musíš vymeniť
neviem či to chceš dakde kupovať nové...ale určite lepšie by si mal zohnať kdesi z hgt nápravu a prestrojiť to....
lebo predpokladám ked to budeš kupovať po dieloch z Fiatu tak ta to víde ak neprehánam aj 300€...náhradu možno kúpiš tak kotúč,doštičky,lanovody, možno ten ochranný plech a strmen. inak náboj asi len originál
- lanovody jane tie musia ísť druhé...prýchitky nie dáš do starých, ručná tiež zostáva
- trubky a hadičky....tie posledné hadičky musíš prikúpiť (na obr trubky položka č.1)...inak trubky trocha upravíš stačí ich troška prihnúť
- náboj...ten musí ísť druhý kedže drží strmeň štefty, silemblok zostáva aj nápravnica
- kotúč, strmeň, kryt tiež musíš vymeniť
neviem či to chceš dakde kupovať nové...ale určite lepšie by si mal zohnať kdesi z hgt nápravu a prestrojiť to....
lebo predpokladám ked to budeš kupovať po dieloch z Fiatu tak ta to víde ak neprehánam aj 300€...náhradu možno kúpiš tak kotúč,doštičky,lanovody, možno ten ochranný plech a strmen. inak náboj asi len originál