Děkuji za informaci o tom, že všechna ojetá auta jsou po důchodcích a ve 100%ním stavu. To dávno vím, a že nejlepší koupě připadá v úvahu jedině v AAA, to vím také. A ještě vím, že obraz českého autobazarnictví, čítaje v to všechny ty dovozce, je s prominutím k zblití.
Ale vážně - zda to stříbrné byla dvanácti, či šestnáctistovka - nevím podle čeho se toto dá poznat zvenčí. Ale byla to 12ti stovka a je prodaná.
Jinak jsem se byl podívat na jeden kus, nabízený na Bazoš.cz za 39000 v okolí MB, sedl jsem si do toho (poprvé v životě), svezl jsem se a musím uznat, že by to bylo asi tak autíčko, které by mi vyhovovalo. Bohužel tento konkrétní kus měl rozbité přední světlo, mlhovku, klimatizace byla nefunkční, ABS svítilo a rozsah koroze mne vyděsil. Zadní lemy mívají zkorodované i jiné vozy, ale korozi podlah vpředu jsem v takovém rozsahu viděl naposledy u letité škody 120. Ovladače ventilace nefungovaly dobře, topení nešlo dovřít, knoflík "pružil" a proto nešel pustit do vozu vůbec studený vzduch.Podle mně to byl zanedbaný kus, stojící dlouho zarostlý někde v SRN v kopřivách, kterého se ujal nějaký náš dovozce a přivezl ho sem. Jinak to mělo přesně jak se zde na fóru popisuje, netěsnící víko ventilů (asi včetně toho místa kde je "rozdělovač"), čili motor byl mastný až přes blok k vaně motoru. Zanedbaný, odjetý kus. Jinak jízdní vlastnosti, jak motoricky, tak podvozkově, by mi vyhovovaly, místo uvnitř také a pokud nějakým zázrakem naleznu vůz této značky,který bude v zachovalém, pěkném čistém stavu, nedejbože s jasnou (i servisní) historií, tak do něj půjdu. Tak mi držte palce
