Zdravím všechny zkušené a chtěl bych požádat o radu při koupi tohoto autíčka. Mám vyhlédnuté Palio 1.2i z roku 1998 (kW mi majitel slíbil poslat SMSkou z tech. průkazu).Auto dovezené (jak jinak ) z Německa, tady chvíli jedna majitelka, potom tento prodávající, kde vůz měla paní na ježdění s dětmi. Údajně najeto nějakých 120tis.km, plná výbava, na nějakých 80tis km prý měněny rozvody, nedávno olej, svíčky, o auto "prý" bylo dobře pečováno...
Cena i s již uhrazeným EKO poplatkem je nějakých 39000kč, vypadá to že i s nějakou domluvou na místě.
Potřebuju nenáročné auto s rozumnými provozními náklady, kartoserie kombi se mi zamlouvá, cena je tak asi max co si momentálně mohu dovolit.Nejsem žádný závodník, víceméně jezdím jak se říká podle předpisů.
Je to dobrá volba?? Na co dát pozor, kam se podívat, atd?? Nějaké chronické neduhy ??
Děkuji za každou radu, či názor.
Michal
Koupě Palio - žádost o pomoc
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Koupě Palio - žádost o pomoc
Asi bych mrkl i na toto http://auto.bazos.cz/inzerat/9979351/ce ... ymenim.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Koupě Palio - žádost o pomoc
Jo jo, na to už jsem také koukal.Je to o deset levnější (ale zase ještě není uhrazen EKOL) nemá to, alespoň tedy napsanou v inzerátu klimatizaci a není tam zmínka o motorizaci. Vzhledem ke švýcarskému původu bych tipoval spíš na tu 16tistovku a ta se mi zdá být složitější a tím náročnější na údržbu. Ale to je můj subjektivní pocit - neznám ani jednu z motorizace kterou Palio používá a třeba se pletu..
Ani nevím jak je to se spotřebou. Četl jsem tady nějaké diskuse, ale asi je to spíš kus od kusu, jak je udržovaný motor atp.
Ani nevím jak je to se spotřebou. Četl jsem tady nějaké diskuse, ale asi je to spíš kus od kusu, jak je udržovaný motor atp.
Re: Koupě Palio - žádost o pomoc
Všechna auta jsou po důchodcích. Všechna skvělý stav. AAA auto 100%centně . Na tom obrázku není šestnástistovka,ale běžná 1,2 což při muší váze bohatě stačí
Sbohem. :-)
Re: Koupě Palio - žádost o pomoc
Děkuji za informaci o tom, že všechna ojetá auta jsou po důchodcích a ve 100%ním stavu. To dávno vím, a že nejlepší koupě připadá v úvahu jedině v AAA, to vím také. A ještě vím, že obraz českého autobazarnictví, čítaje v to všechny ty dovozce, je s prominutím k zblití.
Ale vážně - zda to stříbrné byla dvanácti, či šestnáctistovka - nevím podle čeho se toto dá poznat zvenčí. Ale byla to 12ti stovka a je prodaná.
Jinak jsem se byl podívat na jeden kus, nabízený na Bazoš.cz za 39000 v okolí MB, sedl jsem si do toho (poprvé v životě), svezl jsem se a musím uznat, že by to bylo asi tak autíčko, které by mi vyhovovalo. Bohužel tento konkrétní kus měl rozbité přední světlo, mlhovku, klimatizace byla nefunkční, ABS svítilo a rozsah koroze mne vyděsil. Zadní lemy mívají zkorodované i jiné vozy, ale korozi podlah vpředu jsem v takovém rozsahu viděl naposledy u letité škody 120. Ovladače ventilace nefungovaly dobře, topení nešlo dovřít, knoflík "pružil" a proto nešel pustit do vozu vůbec studený vzduch.Podle mně to byl zanedbaný kus, stojící dlouho zarostlý někde v SRN v kopřivách, kterého se ujal nějaký náš dovozce a přivezl ho sem. Jinak to mělo přesně jak se zde na fóru popisuje, netěsnící víko ventilů (asi včetně toho místa kde je "rozdělovač"), čili motor byl mastný až přes blok k vaně motoru. Zanedbaný, odjetý kus. Jinak jízdní vlastnosti, jak motoricky, tak podvozkově, by mi vyhovovaly, místo uvnitř také a pokud nějakým zázrakem naleznu vůz této značky,který bude v zachovalém, pěkném čistém stavu, nedejbože s jasnou (i servisní) historií, tak do něj půjdu. Tak mi držte palce
Ale vážně - zda to stříbrné byla dvanácti, či šestnáctistovka - nevím podle čeho se toto dá poznat zvenčí. Ale byla to 12ti stovka a je prodaná.
Jinak jsem se byl podívat na jeden kus, nabízený na Bazoš.cz za 39000 v okolí MB, sedl jsem si do toho (poprvé v životě), svezl jsem se a musím uznat, že by to bylo asi tak autíčko, které by mi vyhovovalo. Bohužel tento konkrétní kus měl rozbité přední světlo, mlhovku, klimatizace byla nefunkční, ABS svítilo a rozsah koroze mne vyděsil. Zadní lemy mívají zkorodované i jiné vozy, ale korozi podlah vpředu jsem v takovém rozsahu viděl naposledy u letité škody 120. Ovladače ventilace nefungovaly dobře, topení nešlo dovřít, knoflík "pružil" a proto nešel pustit do vozu vůbec studený vzduch.Podle mně to byl zanedbaný kus, stojící dlouho zarostlý někde v SRN v kopřivách, kterého se ujal nějaký náš dovozce a přivezl ho sem. Jinak to mělo přesně jak se zde na fóru popisuje, netěsnící víko ventilů (asi včetně toho místa kde je "rozdělovač"), čili motor byl mastný až přes blok k vaně motoru. Zanedbaný, odjetý kus. Jinak jízdní vlastnosti, jak motoricky, tak podvozkově, by mi vyhovovaly, místo uvnitř také a pokud nějakým zázrakem naleznu vůz této značky,který bude v zachovalém, pěkném čistém stavu, nedejbože s jasnou (i servisní) historií, tak do něj půjdu. Tak mi držte palce
Re: Koupě Palio - žádost o pomoc
Palio-měl sem 2ks.Doporučuji hlídat tu korozi a taky manžety na kloubech.Potom bývá v háji zadní náprava-ramena na ložiskách a tam to bývá vytlučené.Problémy s přepínači a motory se tady řešily mockrát-prohlídni si forum.Slepý světlomety-sem si vzpoměl.A skla světlometů -rádi praskají-kamínky posypu.Mimochodem-moje první palio bylo vyrobeno v Turecku-koroze žádná a to druhé bylo z Brazilie a rezavý jak liška(teda zkorodovaný..)