Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
No jo ale když se ten díl nedá koupi nikde jinde než ve fiatu, tak co ti zbývá.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Takže. Na požádání zakladatele tohodle problému jsem vložím pár fotek toho ventilu. Nachází se našroubovaný na plastovým sání jakoby za tím hříbkem, co ovládá ty klapky. Abych nemusel složitě popisovat jednotlivý obrázky, je tam vidět plastový táhlo od toho hříbku a za ním je umístěn ten ventil...
- Přílohy
-
- Zde je vidět hliníkový odlitek (ten zadní díl co je nad alternátorem) který se musí sundat, aby bylo možné povolit šrub, co drží plastové sání- šrub je znázorněn na dalším obrázku
- 040911112512.jpg (64.65 KiB) Zobrazeno 3657 x
-
- detail ventilu-drží matkou na 10-ku klíč
- 040911112052.jpg (71.84 KiB) Zobrazeno 3657 x
-
- zde je vidět ten ventil
- 040911111948.jpg (64.85 KiB) Zobrazeno 3657 x
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Jinak jak jsem psal již zakladateli tohoto tématu. Podle mne ten ventil půjde sundat následovně. Sundat prave kolo + podběh. Sundat plochý řemen a vyšroubovat horní šrub alternátoru + další 2 šruby co drží hliníkový odlitek (nevím přesně který to jsou, ale dohromady tvoří tvar 3-úhelníku) pak zespod povolit spodní plastový držák sání (4 šroubky) a pak povolit tuším další 4 šruby co drží ještě ten hliníkový odlitek. Poté by se podle mne dalo s trochou klidných nervů povolit matičku toho ventilu a vysunout jej do boku. Odpojit hadičky a vyměnit. Myslím si, že celý sání by důle nemuselo jít...
- Přílohy
-
- Tady je ten prokletý šrub-jinak fotka bez plastovýho sání a bez toho odlitku co je na straně rozvodů
- 021911144459.jpg (82.79 KiB) Zobrazeno 3656 x
-
- Zde je vidět šrub, co drží plastový sání, je zde také matka na 10-ku klíč, co drží ten ventil a to šedé v horní části obrázku je ten odlitek, co se musí sundat,aby se dal povolit ten šrub toho sání
- 040911112330.jpg (51.55 KiB) Zobrazeno 3656 x
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Pokud nebude někomu něco jasné, vyznačím na obrázcích co je co jakmile budu mít čas. Teď se jdu rýpat v mojem hgt:-D
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Díky moc, ani nevíš jak mi to pomohlo, já celou dobu myslel že je na druhé straně pod klapkou jak bylo psáno v některých příspěvcích a on je hned pod tím hříbečkem.
- Přílohy
-
- Jestli jsem to dobře pochopil tak to co jsem označil šipkou je ten ventil.
- 040911111948.jpg (155.52 KiB) Zobrazeno 3652 x
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
jo to si nejsem jistý, jestli jsem tuhle milnou informaci nevypustil dokonce já. Jestli ano, omlouvám se. Pod klapkou je umístěn ventil od nádobky s aktivním uhlím...
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
hehe. kurnik při opravě jsem furt na to táhlo hrabal a ventil jsem nenašmátral
každopádně se mi konečně podařilo zprovoznit ten hříbek a poznatky jsou tyto:
auto zase letí jak kameň
a pří jízdě z 2km dlouhého kopce samá zatáčka 3,4 kvalt, jsem se dostal se spotřebou na neuvěřitelných 3,2 litru (31km/L a při relativně normální jízdě Rožnov- Olomouc na 6,5 litru
každopádně se mi konečně podařilo zprovoznit ten hříbek a poznatky jsou tyto:
auto zase letí jak kameň
a pří jízdě z 2km dlouhého kopce samá zatáčka 3,4 kvalt, jsem se dostal se spotřebou na neuvěřitelných 3,2 litru (31km/L a při relativně normální jízdě Rožnov- Olomouc na 6,5 litru
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
- Maťo
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 279
- Registrován: 04 led 2011, 19:54
- Bydliště: SK-Orava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Má tento ventil aj punto 1,2 8V alebo len HGT?
Fiat Punto 1,2 8V 5dv. r.2002
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
jenom HGT
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Tak já jsem dnes byl trochu otestovat auto na letišti, zajímalo mě zrychlení z 0-100km/h
No a jako opravdu hrůza průměr je 10,5s 0-100km/h to dokáže i kamarád ze swiftem (rv98) 1,3 70hp
Myslel jsem že má HGT zrychlení něco kolem 8s
Jestli je to tím že nemaká ten ventil poznám až se vymění, jen se modlím ať jo.
Zdálo se mi že auto je nějak líný a podle těchto hodnot už vím že se mi to nezdálo, ale že tomu tak je.
Jinak PC ukazuje průměr 18km/l pěkná kravina Když jsem jel dnes do plzně podle předpisů tak mi ukazoval dokonce 21,5km/l
No a jako opravdu hrůza průměr je 10,5s 0-100km/h to dokáže i kamarád ze swiftem (rv98) 1,3 70hp
Myslel jsem že má HGT zrychlení něco kolem 8s
Jestli je to tím že nemaká ten ventil poznám až se vymění, jen se modlím ať jo.
Zdálo se mi že auto je nějak líný a podle těchto hodnot už vím že se mi to nezdálo, ale že tomu tak je.
Jinak PC ukazuje průměr 18km/l pěkná kravina Když jsem jel dnes do plzně podle předpisů tak mi ukazoval dokonce 21,5km/l
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
Tak dnes jsem si vyzvednul auto v servisu, ventil opravenej a auto jede jak závoďák.
Nevěřil jsem že se auto tolik změní, opravdu super. Sice by to mohlo jed ještě lépe, ale asi jsem moc náročnej
Pořád mám v paměti předchozí auto a to byla Audi A6 2,7bi turbo a od tý doby se mi všechny auta zdají pomalý.
Oprava mě vyšla na 2000,- (práce) Ventil mě stál 500,- použitej.
Nevěřil jsem že se auto tolik změní, opravdu super. Sice by to mohlo jed ještě lépe, ale asi jsem moc náročnej
Pořád mám v paměti předchozí auto a to byla Audi A6 2,7bi turbo a od tý doby se mi všechny auta zdají pomalý.
Oprava mě vyšla na 2000,- (práce) Ventil mě stál 500,- použitej.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
tak to je krásné. já jsem opět lepil tu membránu, bo je to jakási divná guma na které chemoprén a podobné lepidla nechcou moc držet. Takže vždycky když auto zdechne, povolím dva šroubky, zalepím a zas jedu
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
když tak vím o hříbku funkčním a nepoškozenym za 600,- Kč, kdyby jsi chtěl dám ti na toho kluka kontakt, je myslim někde z Moravi a je ochotnej to poslat i poštou.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
ok pošli mi ho. dík
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
- nemoboy
- Fiaťák
- Příspěvky: 78
- Registrován: 30 říj 2009, 22:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostická závada, prosím o radu (VIS Relay)
ako sa dá reálne zisit funkčnosť toho elektromagnetického ventilu ? díky bol som na diahnostike priamo vo fiate a žiadne závadi nezistili akurát mi bolo divné že počítač mali napojený ale motor bol vypnutý ???