1,7TD Studený start

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

Sakra další výdaje....ten můj půňta snad nechce semnou jezdit :(
Díky za pomoc :)
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Reklama
 

pepanek
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 08 led 2011, 16:08

Start punto opět

Příspěvek od pepanek »

Ahoj vím že se to tu furt řeší ale můj studeny ranní start je hrozný dnes to tak tak chytlo punto 1.7 td 98 rv
Mám nový zhaviče bosch cca dva dny staré vyměnil sem i palivový filtr před dvouma dny zkontroloval palivová potrubí v pořádku.
a je to furt stejny jak nastartuju tak už to chytá ralativně pekně
auto bylo v servisu min.týden a od té doby to špatně startuje dělali vačku svařovali vývěvu natvrdo k vačce
tak mě napadlo jestli nemohli špatně nastavit předvstřik nebo tak něco námáte někdo zkušenosti Děkuji moc
pepanek
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 08 led 2011, 16:08

Podavací čerpadlo 1.7 td 98rv

Příspěvek od pepanek »

Dobrý den na puntu 1.7 td rv 98 51kw jakým způsobem je dodávana nafta do vysokotlakého čerpadla?je tam někde nějaké el naftové podávací čerpadlo někde v nádrži a jak funguje a jak ho proměřit děkuji moc za rady
myslím že me to netahá naftu musím opravdu dlouho točit starterém aby motor chytnul asi ko 15vteřinách točení krásně chytne a pak už startuje ale další den ráno to samé
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Podavací čerpadlo 1.7 td 98rv

Příspěvek od Toti »

Asi ti teda pada nafta. Skontroluj si hadičky a popripade hod na privod nejaky jednosmerny ventil aby ti ju nepustilo naspäť do nadrže.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Podavací čerpadlo 1.7 td 98rv

Příspěvek od mad mike »

čerpadlo v nádrži není. napadají mě v souvislosti s 15 vteřinovým čekáním ještě žhaviče. mimochodem 15 sekund točení startérem je docela dost, max. točit 5 sekund a přestávka a zase po 5 sekundách. jinak je risk, že odejde startér nebo v lepším případě baterka.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Toti »

Mike čo máš na mysli s tými 15 sekundami ohľadom žhavenia ?
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Uživatelský avatar
diablik
Znalec
Příspěvky: 715
Registrován: 05 úno 2010, 12:50
Bydliště: Bratislava

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od diablik »

no ja som daval novy pal.filter(Fram) a aj nove zhavice(Bosh) a stale mi to naprd startuje...ziadna zmena.
a poslednej dobe sa mi vybija baterka.pekne drzala rok a za posledne dva mesiace sa mi uz 3x vybyla...neviem na to prist,co to mu je.
Obrázek
Punto 1.7 TD ELX , r.v.97 , 51kw
Diesel forever
Facebook >> Peter Siekel
Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od mad mike »

Toti píše:Mike čo máš na mysli s tými 15 sekundami ohľadom žhavenia ?
jak dlouho trvá než zhasne kontrolka žhavení? plus nějaká doba dožhavení.
můžou být vadné žhaviče, neškodila by jejich kontrola.
samozřejmě i kontrola pal. vedení plus pořádné zalití filtru naftou
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Toti »

Kontrolka žhavenia svieti myslím že cca 9-10 sekund, ale ked počkam pokým necvakne relatko tak celkovo žhaví asi nejakych 25 sekund aj viac možno. Ale on nespomínal, že hned štartuje bez žhavenia, čiže ja som myslel, že normálne nechá nažhaviť a potom štartuje a točí ešte dalších cca 15 sekund, zato mi to bolo divne :D
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Uživatelský avatar
Kani
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 20 led 2011, 20:14
Bydliště: Svojetice

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Kani »

ahoj,
tak jsem vcera nenastartoval (1,7TD), dobyl jsem tedy baterku a dnes jsem nenastartoval zas, bud je tak velka zima ze se mu v tom nechce jezdit,nebo je neco spatne, vubec to nemelo snahu, zhaveni sviti podle me az moc dlouho, ale prijde mi ze nezhavi jinak by to snad chytlo ne? da se to nekde premerit jestli to zhavi? dik
Kani
Škoda Roomster 1.4 16V, Fiat Punto 1.7TD
Opel Corsa 1.0 12V, Daewoo Espero 2.0, Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG Landirenzo Omegas, Fiat Croma 2.0 LPG, Škoda Rapid 136B LPG, Škoda 120GLS LPG, Škoda 120LS
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

Kani píše:ahoj,
tak jsem vcera nenastartoval (1,7TD), dobyl jsem tedy baterku a dnes jsem nenastartoval zas, bud je tak velka zima ze se mu v tom nechce jezdit,nebo je neco spatne, vubec to nemelo snahu, zhaveni sviti podle me az moc dlouho, ale prijde mi ze nezhavi jinak by to snad chytlo ne? da se to nekde premerit jestli to zhavi? dik
Jak dlouho jsi nejezdil? Neboť já když nejdeu 24 hodin tak mne padne palivo a pak je to zahul na baterku než se zase palivo vrátí takže je možný že ti taky padne palivo a pak baterka nevydrží tak dlouho točit.
To že to dlouho svítí je normální to mne taky ale skus vyndat žhaviče a napojit to na baterku ale pozor aby jsi je nespalil jak se rosvítí hned to odpoj.
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Uživatelský avatar
Kani
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 20 led 2011, 20:14
Bydliště: Svojetice

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od Kani »

no predevcirem jsem prijel v 18:00 a druhy den jsem chtel odjet v 4:00 pak tedy jsem nabyl vcera baterku a projel to nechal chvili i bezet v cca 18:00 a dnes v 4:00 zas nic :(

s tim zhavicem mi to prosim popis bliz, je to muj prvni diesel, tak nevim co kde a jak :(
Kani
Škoda Roomster 1.4 16V, Fiat Punto 1.7TD
Opel Corsa 1.0 12V, Daewoo Espero 2.0, Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG Landirenzo Omegas, Fiat Croma 2.0 LPG, Škoda Rapid 136B LPG, Škoda 120GLS LPG, Škoda 120LS
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

Měl by jsi pod přívodem vzduchu (ten plastovej bazmek) mít takovou lištu na kterým jsou připojený žhaviče tu lištu sundáš vymontuješ je a pak každou skusíš napíchnout přímo na baterku a pokud se rozžhaví tak je ok ale nesmíš to dlouho žhavit nebo je spálíš. Ještě co mne napadá aby jsi to nemusel dělat tak když nastartuješ jede to na všechny válce? má to vůbec snahu chytnout? jak moc to točí a jak dlouho? Skoušel jsi měřit elektrolit v baterce? jak dlouho jí máš?
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Uživatelský avatar
jakobt
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 26 zář 2010, 15:23

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od jakobt »

Zdravím, nevíte někdo jak se pozná dobře fungující přesuvník vstřiku? při studeném startu mají být otáčky vyšší a po zahřátí nižší, nebo naopak? a jakou máte ted v zimě spotřebu u tohodle motoru?
Italobrothers - Palio TD & Aprilia Leonadro 125
Uživatelský avatar
straki
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 420
Registrován: 11 říj 2009, 23:14

Re: 1,7TD Studený start

Příspěvek od straki »

Tak s těma vstřikama to fakt nevím ale spotřebu mám něco kolem 6,5-7,5 l / 100 neboť nemám výfuk a vozím přes celý kufr těžký reprák a myslím že bych spotřebu shodil tak na těch 5,5-6 kdybych jezdil ekologicky a přivařil výfuk + vyhodil repro ale neudělám ani jedno z toho :D
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“