Špatné těsnění pod hlavou

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Pietro_mat
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 01 led 2011, 17:19

Špatné těsnění pod hlavou

Příspěvek od Pietro_mat »

Mám prosbu,
potřebuju zjistit jak mám u Punta 1.1 40kw, 1997 zjistit za je prasklý těsnění pod hlavou,nebo hlava? Pokud je prasklé těsnění tak se vyvaří voda?a pokud hlava,tak po oddělání zátky na olej by se tam měla kondenzovat voda?
Děkuji za rady :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 565
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Špatné těsnění pod hlavou

Příspěvek od rogi »

tú zátku olejovú si vôbec nevšímaj, keď je prasknuté tesnenie alebo hlava tak ti tlakuje chladiaci systém, motor sa môže prehrievať, alebo sa ti môže strácať voda z chladiaceho systému, z dôvodu že je prisávana do spalovacieho priestoru, alebo ked je pri vyfukovóm ventile je strhavana do vyfuku
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2731
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Špatné těsnění pod hlavou

Příspěvek od liborko »

Pietro_mat píše:Mám prosbu,
potřebuju zjistit jak mám u Punta 1.1 40kw, 1997 zjistit za je prasklý těsnění pod hlavou,nebo hlava? Pokud je prasklé těsnění tak se vyvaří voda?a pokud hlava,tak po oddělání zátky na olej by se tam měla kondenzovat voda?
Děkuji za rady :)
Tak jak psal Rogi.A pokud se ti mírně ztrácí voda a nejde do oleje,tak zkus vyšroubovat svíčky,pokud bude mít některá jinou barvu (spíše do oranžova) než šedou tak poznáš do kterého válce ti to jde. U mě bylo prasklé těsnění u prvního válce,voda se tlačila do něj,do oleje to nešlo.A myslím že u tak nízkoobjemového motoru u punta snad ani hlava nepraskne,spíš se mirně zkroutí při nejhorším
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné těsnění pod hlavou

Příspěvek od peta.smolik »

Souhlasím u 1,1 hlavy nepraskají prostě bude jen podfouklý těsnění(bolest) a pokud ano hlava se přebrousí dá nový těsnění a jede se dál :)
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné těsnění pod hlavou

Příspěvek od Pepik »

Je také dobré kontrolovat jak se chová hladina ćhladící kapaliny.Kam se dostane při zahřátém motoru a kde se nachází při vychladném motoru.Mě se to vyplatilo,že jsem s předstihem vypozoroval,že mi odchází těsnění pod hlavou a vyměnil jsem ho včas aniž bych uvařil motor.Dělám si na nádobkách,i brzdové, lihovou fixkou rysky,vyplatí se to.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“