Nové bubny

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

Ahojte Objednal jsem si nové zadní bubny Ještě jsem je nikdy neměnil a chci se zeptat: Je třeba je před montáží natřít nějakou barvou? Páč jsou čistě vysoustružené bez jakékoliv povrchové úpravy
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Reklama
 

Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Nové bubny

Příspěvek od mad mike »

předpokládám že se ptáš na venkovní stranu bubnů :wink: , takže můžeš, nic tím nezkazíš
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

Ano samozřejmě venkovní strana mně zajímá :wink: Takže to něčím naplácám :lol: Je to výrobce CIFAM nevím nikdy jsem to neslyšel ale prodává to mnoho let ověřená firma takže se na ně spolehnu 2ks za 1000kč je dobrá cena myslím...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

Takže nakonec jsem ty bubny natřel z obou stran Nenatřená zůstala jen vnitřní styčná plocha a tu jsem ještě vyčistil ředidlem Uvidíme jak si bubínky sednou :D
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od Graun »

Já to natíral hammeritem - odstín zlatá :lol: Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

Graun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá :lol: Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírový :lol:
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Nové bubny

Příspěvek od rossi »

Bubny můžou mít max průměr po obrobení 180.85mm. po opotřebení 181.35mm.
Pak vyhodit.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

Jo to je na nich i zevnitř vyražený MAX DIA. 7.139 = 181.35mm :lol:
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
zokot
Znalec
Příspěvky: 828
Registrován: 10 úno 2008, 00:31
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od zokot »

Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

zokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Já je natřel šedou páč jinou antikoroz. barvu doma nemám a tak jde všechno do šeda :lol:
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

zokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Předevčírem sem koupil novej vejfuk-rezonátor trubka- taky půjde do šeda :lol:
Mimochodem cena výbordelná 640kč
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: Nové bubny

Příspěvek od Jaroslav1 »

peta.smolik píše:
Graun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá :lol: Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírový :lol:
Také jsem uvažoval je osoustružit ale suostružník chtěl 300kč za kus tak jsem objednal nové za 991kč i s dopravou. :wink:
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Benkroft
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 14 lis 2010, 20:57

Re: Nové bubny

Příspěvek od Benkroft »

U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové bubny

Příspěvek od peta.smolik »

Benkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
To neřeš to je normální než si pakny rovnoměrně sednou chvilku to zabere Při normálním brždění je to v poho od začátku ale na ruční brzdu kdy brzdíš vlastně jen zadkem tak to chvíli trvá doporučuju častěji zkoušet ručku při jízdě zlehka přitahovat aby si lépe rovnoměrně sedala ale fakt to dělej protože jinak bys mohl mít na STK problém Já sem pakny dával nový před rokem a bubny před měsícem a před týdnem jsem byl na STK a s ručkou bych neprošel nejspíš ale technik viděl že mám bubny nový a věděl že si musej sednout takže zadek byl na válcích 5 minut než se hodnoty srovnaly
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: Nové bubny

Příspěvek od Jaroslav1 »

Benkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
Je to normální,mě to taky pří brzdění ruční brzdou v 50km zabrzdí až asi za dvacet metrů, ale zkus zatáhnout ruční brzdu a rozjet se tak se to ani nehne a auto se prohne. Na tu váhu auta mají malý pruměr,pouze 180mm. Pojedeš li s kopce tak občas vyřaď a zatáhni ručku ale jen chvilku aby jsi nespálil obložení,a timto se to usadí.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“