Nové bubny
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Nové bubny
Ahojte Objednal jsem si nové zadní bubny Ještě jsem je nikdy neměnil a chci se zeptat: Je třeba je před montáží natřít nějakou barvou? Páč jsou čistě vysoustružené bez jakékoliv povrchové úpravy
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Reklama
Re: Nové bubny
předpokládám že se ptáš na venkovní stranu bubnů , takže můžeš, nic tím nezkazíš
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
Ano samozřejmě venkovní strana mně zajímá Takže to něčím naplácám Je to výrobce CIFAM nevím nikdy jsem to neslyšel ale prodává to mnoho let ověřená firma takže se na ně spolehnu 2ks za 1000kč je dobrá cena myslím...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
Takže nakonec jsem ty bubny natřel z obou stran Nenatřená zůstala jen vnitřní styčná plocha a tu jsem ještě vyčistil ředidlem Uvidíme jak si bubínky sednou
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Nové bubny
Já to natíral hammeritem - odstín zlatá Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírovýGraun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Nové bubny
Bubny můžou mít max průměr po obrobení 180.85mm. po opotřebení 181.35mm.
Pak vyhodit.
Pak vyhodit.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
Jo to je na nich i zevnitř vyražený MAX DIA. 7.139 = 181.35mm
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
Já je natřel šedou páč jinou antikoroz. barvu doma nemám a tak jde všechno do šedazokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
Předevčírem sem koupil novej vejfuk-rezonátor trubka- taky půjde do šedazokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Mimochodem cena výbordelná 640kč
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Nové bubny
Také jsem uvažoval je osoustružit ale suostružník chtěl 300kč za kus tak jsem objednal nové za 991kč i s dopravou.peta.smolik píše:Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírovýGraun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Nové bubny
U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové bubny
To neřeš to je normální než si pakny rovnoměrně sednou chvilku to zabere Při normálním brždění je to v poho od začátku ale na ruční brzdu kdy brzdíš vlastně jen zadkem tak to chvíli trvá doporučuju častěji zkoušet ručku při jízdě zlehka přitahovat aby si lépe rovnoměrně sedala ale fakt to dělej protože jinak bys mohl mít na STK problém Já sem pakny dával nový před rokem a bubny před měsícem a před týdnem jsem byl na STK a s ručkou bych neprošel nejspíš ale technik viděl že mám bubny nový a věděl že si musej sednout takže zadek byl na válcích 5 minut než se hodnoty srovnalyBenkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Nové bubny
Je to normální,mě to taky pří brzdění ruční brzdou v 50km zabrzdí až asi za dvacet metrů, ale zkus zatáhnout ruční brzdu a rozjet se tak se to ani nehne a auto se prohne. Na tu váhu auta mají malý pruměr,pouze 180mm. Pojedeš li s kopce tak občas vyřaď a zatáhni ručku ale jen chvilku aby jsi nespálil obložení,a timto se to usadí.Benkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.