Nefunkční ventilator na chladiču

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
ladass19
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 25 čer 2009, 00:48
Kontaktovat uživatele:

Nefunkční ventilator na chladiču

Příspěvek od ladass19 »

Potřeboval bych poradit nespina mě ventylator když ho ale napojim na tvrdo tak jede skoušel sem vyměnit čidlo ale stejnak nespina.
Reklama
 

Uživatelský avatar
jaysun
Fiaťák
Příspěvky: 126
Registrován: 06 dub 2008, 15:29
Bydliště: slovensko prievidza

Re: Nefunkční ventilator na chladiču

Příspěvek od jaysun »

pozri kabelaz ja som malprepalene kable od cidla tiez mi to blblo :oops:
fiat punto mk2 1.2 16v sporting
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: Nefunkční ventilator na chladiču

Příspěvek od racer »

nevim jak u starýho ale u mk2, jsou čidla 2. Jedno u sání, kde měří teplotu chladící kapaliny (to by nešel ani ukazatel teploty, jesi ho máš) . a druhé na chladiči (už se to tady někde řešilo. mám dojem, že to není čidlo jako takový , ale je to jenom odpor kvůli 2 rychlostem. je tam tepelná pojistka, která se často přepaluje.)
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Uživatelský avatar
jaysun
Fiaťák
Příspěvky: 126
Registrován: 06 dub 2008, 15:29
Bydliště: slovensko prievidza

Re: Nefunkční ventilator na chladiču

Příspěvek od jaysun »

racer píše:nevim jak u starýho ale u mk2, jsou čidla 2. Jedno u sání, kde měří teplotu chladící kapaliny (to by nešel ani ukazatel teploty, jesi ho máš) . a druhé na chladiči (už se to tady někde řešilo. mám dojem, že to není čidlo jako takový , ale je to jenom odpor kvůli 2 rychlostem. je tam tepelná pojistka, která se často přepaluje.)
hej len u jednotkoveho je len jedno na cladici a tie kable sa radi prepaluju ale ked ma cidlo vporiadku a ventilator na priamo ide tak si myslim ze bude chyba v kabelazi
fiat punto mk2 1.2 16v sporting
Graun
Znalec
Příspěvky: 683
Registrován: 03 zář 2008, 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkční ventilator na chladiču

Příspěvek od Graun »

racer píše:nevim jak u starýho ale u mk2, jsou čidla 2. Jedno u sání, kde měří teplotu chladící kapaliny (to by nešel ani ukazatel teploty, jesi ho máš) . a druhé na chladiči (už se to tady někde řešilo. mám dojem, že to není čidlo jako takový , ale je to jenom odpor kvůli 2 rychlostem. je tam tepelná pojistka, která se často přepaluje.)
Ale to čidlo na sání nemá se spínáním ventilátoru nic společného. To čidlo slouží pro ŘJ, aby správně upravovala podmínky směsi.
Podívej se na na konektor toho připojení na čidle u ventilátoru, popř. pojistku.
Položka 64, 65 - pojistka 12 (je 30A).
http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema9.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“