Kopání v brzdovém pedálu
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Kopání v brzdovém pedálu
Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
- Reklama
Re: Kopání v brzdovém pedálu
mozno blbost, ale zial vlastna skusenost...skus si skontrolovat ci mas dobre dotiahnute skrutky na kolesach...mne pri prezuvani zabudli dotiahnut skrutky a tiez to kopalo a pri vyssej rychlosti sa auto triaslo... po dotiahnuti to preslo
BRAVO 1.6 16V 103HP / GRANDE PUNTO 1.4 16V 95HP
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Dotaz. Nemáš náhodou v autě ABS?Hikito píše:Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 08 srp 2008, 09:59
- Bydliště: Kosice - KWP
Re: Kopání v brzdovém pedálu
jj ak mas ABS tak to robi to
FIAT PUNTO STILE 1.2 16V GT Look
Facebook ---> Peto Hidasi
Facebook ---> Peto Hidasi
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Píše že pri pribrzdovaní, takže abs to asi nebude a povolené koleso by mu triaslo stále, nielen pri brzdení. Pre istotu ale skus popozerať či maš vštko dotiahnute, nielen kolesa. Inak by som to typoval na kotúče ale pišeš že si menil aj tie
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Já bych řekl že máš zvlněný kotoučeHikito píše:Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Nové a zvlněné?peta.smolik píše:Já bych řekl že máš zvlněný kotoučeHikito píše:Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
Toti: Btw nějak nechápu, proč by mu to nemohlo dělat ABSko Když tam bude závada tak to je ono. Dostává špatnou informaci o rychlosti a začne se spínat čerpadlo na ABS a kope to do pedálu.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Taky mě napadlo ABS, ale píše, že se mu při vyšších rychlostech třese i celá kastle.. Řekl bych že je něco uvolněno. Zkusil bych sundat kola a překontrolovat jestli jsou dotažené brzdové třmeny a jestli vše pořádně sedí tam kde máGraun píše:Nové a zvlněné?peta.smolik píše:Já bych řekl že máš zvlněný kotoučeHikito píše:Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
Toti: Btw nějak nechápu, proč by mu to nemohlo dělat ABSko Když tam bude závada tak to je ono. Dostává špatnou informaci o rychlosti a začne se spínat čerpadlo na ABS a kope to do pedálu.
FIAT Punto II 1.8 HGT 16V
Re: Kopání v brzdovém pedálu
bud hadzu kotuce alebo ovalne bubny , aj nove sa mozu zvlnit , staci ich niekde prehriat a chytia osmicku
vyskusaj brzdit len rucnou ci budes citit nerovnomerne brzdenie ak nie tak hladaj chybu v predu ak citit zle brzdenie na rucnu tak zadne bubny skonroluj (ovalitu)
vyskusaj brzdit len rucnou ci budes citit nerovnomerne brzdenie ak nie tak hladaj chybu v predu ak citit zle brzdenie na rucnu tak zadne bubny skonroluj (ovalitu)
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Že máš kotouče nové jsem nevěděl ale i nové se můžou zvlnit je to sice tak 2% pravděpodobnost ale může se stát a pak mně ještě napadlo jestli máš uplně nové kotouče i desky že si desky ještě uplně nesedlypeta.smolik píše:Já bych řekl že máš zvlněný kotoučeHikito píše:Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Neviem ake čerpadlo máš na mysli pri abs ? Ale ak by abs kopalo aj pri slabom brzdení tak to môže byť snímač ktorý dava zlé info a abs skoro uvolní tlak na danom kolese a s tým suvisiace kopanie. Aj ked neviem či riadiaca jednotka neporovnava tie signáli medzi všetkými snimačmi a keby jeden vykazuje stále ine udaje tak by to mala vyhodnotiť ako chybu ale to som si neni teraz istý.Graun píše: Toti: Btw nějak nechápu, proč by mu to nemohlo dělat ABSko Když tam bude závada tak to je ono. Dostává špatnou informaci o rychlosti a začne se spínat čerpadlo na ABS a kope to do pedálu.
Ale ani nevieme či má vlastne abs na aute, tak je zbytočné sa tu dohadovať o tom.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Ale ak som tomu správne pochopil tak jemu to robilo už predtým než pomenil tie veci, a píše že problém stále pretrváva aj po výmene komponentov.peta.smolik píše:Že máš kotouče nové jsem nevěděl ale i nové se můžou zvlnit je to sice tak 2% pravděpodobnost ale může se stát a pak mně ještě napadlo jestli máš uplně nové kotouče i desky že si desky ještě uplně nesedlypeta.smolik píše:Já bych řekl že máš zvlněný kotoučeHikito píše:Zdravím všechny, kteří mi pomůžou s neřešitelným problémem....
Mám Punto z r. 95... nedávno mi z ničeho nic začlo při přibržďování kopat do brzdového pedálu (při rychlosti cca 60 km/h) a při větších rychlostech se mi rozklepe i celá kasle. Provedl sem na autu už několik oprav, ale problém stále přetrvává...Takže sem už vyměnil:
Zadní buben i s obložením a brzdovou hadičkou, zadní ložiska (vnitřní i vnější..prostě všechny 4 co jsou vzadu), přední kotouče i s deskama, gumy na stabilizační tyči, brzdovou kapaliu, nechal sem si převážit kola, čepy mám rok staré a tlumiče mám taky rok staré. Víc jsem toho neudělal protože už jsem v koncích... Díky všem co poradí.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Děkuju za názory, ale musím teda ještě doplnit pro ty co si mysleli, že to je ABS... to bohužel v autě nemám Kéžby...to už by byl problém dávno pryč. Nicméňě, kotouče vzadu jsou v pořádku a přední kotouče mám na autě cca 600 km za teplého počasí... Tak to asi problém nebude. Všimnul jsem si ale, že po výměně gumiček na stabilizační tyči to dělá o trošičku míň, sice ve vyžších rychlostech je to furt rozdíl nepatrný, ale o něco to pomohlo. A ještě mě napadlo, jestli to nemůže být povolenou hnací tyčí přední nápravy... jinak už fakt nevím. Všechno jsme rozebrali, vyčistili od rzi a složili zpátky, ale to je taky bez rozdílu... tak fakt nevím.
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Jak povolenou a kterém kole? Máš na tom kloubovém hřídeli vahadlo (závaží) - pravé kolo?Hikito píše:Děkuju za názory, ale musím teda ještě doplnit pro ty co si mysleli, že to je ABS... to bohužel v autě nemám Kéžby...to už by byl problém dávno pryč. Nicméňě, kotouče vzadu jsou v pořádku a přední kotouče mám na autě cca 600 km za teplého počasí... Tak to asi problém nebude. Všimnul jsem si ale, že po výměně gumiček na stabilizační tyči to dělá o trošičku míň, sice ve vyžších rychlostech je to furt rozdíl nepatrný, ale o něco to pomohlo. A ještě mě napadlo, jestli to nemůže být povolenou hnací tyčí přední nápravy... jinak už fakt nevím. Všechno jsme rozebrali, vyčistili od rzi a složili zpátky, ale to je taky bez rozdílu... tak fakt nevím.
http://web.telecom.cz/rozsini/puntomk1/kloubh.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)