Hmm, pěkný.
Já jsem o trochu pokročil co se týče teploměru. Zátka je plastová, povoluje se imbus klíčem vel.12 a jde to celkem v pohodě. Závit je na 99% M20x1,5 takže nic z té sady co jsem koupil v pátek nepasuje. Tam jsou adaptéry se závity 20x2 a 16x1,5 Měřeno posuvkou, závitové měrky mám v práci. Dalším krokem bude tedy výroba adaptéru M20x1,5 vnější/cca M10x1 vnitřní pro snímač teploty ze sady.
Jo a ta sada stála cca 640Kč a je tam teploměr, snímač, adaptéry a spoj. materiál. K tomu jsem ještě vzal kapličku asi za 140Kč.
Jelikož jseš z Brna tak bych to viděl,že si ten teploměr koupil v DM.Zajímalo by mne jak si to zapojil po el.stránce a pochopil jsem,že bez té redukce,kterou jsi si udělal to nepůjde namontovat?
Dík za odpověď
JJ, je to tak. V DM a bez té správné redukce by to nešlo. Ale měla by se dát koupit i přímo redukce s patřičným závitem ale na objednávku. Pro mě bylo rychlejší si ji nechat vyrobit.
Zdarec,ještě by mne zajímalo jaká tedy ta redukce má být,protože originál teplotní čidlo má závit M12x1,5 a ty uvádíš M20x1,5 tak teď jsem v koncích.Prosím vysvětli mi to dík.Ivo
ivopav píše:Zdarec,ještě by mne zajímalo jaká tedy ta redukce má být,protože originál teplotní čidlo má závit M12x1,5 a ty uvádíš M20x1,5 tak teď jsem v koncích.Prosím vysvětli mi to dík.Ivo
Je to proto M20x1,5, že jsem čidlo (z DM) dával na místo černé plastové zátky v hlavě. Proto byla potřeba ta redukce. Někde jsem tady dával i fotky.
jasně,já jsem vůl to čidlo je vlastně ten snímač co tam máme,že si přehřál.Já jsem si myslel,že ta plastová zátka je stím závitem.jsem vůl dík za odpověď
ivopav píše:jasně,já jsem vůl to čidlo je vlastně ten snímač co tam máme,že si přehřál.Já jsem si myslel,že ta plastová zátka je stím závitem.jsem vůl dík za odpověď
Tak teď jsem vůl asi já, jak si to vlastně myslel Tak teda jinak, místo té plastové zátky - která má závit M20x1,5 - jsem dal mosaznou redukci s vnějším závitem M20x1,5 a vnitřním závitem (zhruba M9x1! kuželový) pro čidlo z DM.
Přesně jak si napsal místo té plastové zátky.Mě totiž zmátlo,že jsem našel teplotní čidlo se závitem M12 a nebylo mě jasný kam bych ho dal,až pak mě napadlo,že to je to čidlo který se sepne až když začneš vařit.Taky jsem ho chtěl z toho DM dát místo te plast.zátky,ale zmátlo mě zkrátka to origoš čidlo.Dík moc za pomoc
Na A sloupku by mi to asi vadilo ve výhledu, toto není špatný umístění, já bych tam chtěl otáčkoměr a teploměr oleje, ale zajímalo by mně jaká je kýžená provozní teplota oleje?
A jedna řečnická: proč se do aut dává teploměr vody, když teplota oleje je podstatnější???
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Minimaxa píše:Teploměr oleje máš na displeji....? to asi néééé
Píšu teploměr, ne teploměr oleje. Na co je mi u tohodle auta dobrej teploměr oleje. To je dobrý u nějakýho závodního speciálu, ale u Multi A název tématu zní: "Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V".
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Tiež som chcel budiky namontovať na A stlpik ale nepodarilo sa mi dopasovať držiak preto take riešenie.Momentalnu teplotu mi ukazuje 80 až 90 stupnou.Zatial som ho poriadne neprevetral lebo všade prši a ja mam po havarke trošku strech na vode.Inač tie budiky su doplnene aj o chladič oleje tak že aj tak asi nebudem vedieť teplotu oleja multiply bez chladiča.