Zdravím,
výše zmíněnou Alfu užívám asi rok.
Na to, že se musí řadit jednička, dvojka i zpátečka velmi opatrně jsem byl upozorněn, dodržuji to, když si na to člověk dává pozor dá se řadit, aniž by to šlo přes zuby. Trojka, čtyřka, pětka v poho, i dolu k trojce se podřazuje čistě, ale z trojce na dvojku je to špatenka(teda když je motor v točkách) Už jsem o tomto problému A.R.33 hodněkrát četl, vím, že je to slabina tohoto modelu, že odcházejí "synchrony"?
Zas tak přesně nevím, kde jsou, jak vypadají, jak případně tuto závadu odstranit? Jak velká a náročná oprava to je? Auto jsem pořídil za jednu tisícovku korun, na kolik by mne vyšly náhr.díly, pokusil bych si to zrobit sám, nebo s nějakým vodborníkem při ruce. Nebo jak dlouho to může vydržet takhle vyjebaný? Může se stát, že jednoho dne už nezařadim ani jeden kvalt?
Auto je jinak v dobré kondici, nejni nijak shnilý, vše ostatní tam funguje, chci si ted do jara uvařit pořádnej vejfuk, někde pode mnou to fouká ven, takže to nemá stopro výkon.
Rád bych jí zachránil a ještě s ní něco najezdil.
Budu rád, když mi někdo stručně a jasně, nebo i obsáhle napíšete, co bych s tim měl udělat, jak se to opravuje, esli se to vůbec vyplatí měnit ty pokurvené součástky.
Díky moc.
Alfa Romeo 33, 1.7 16V, 1990 - synchrony
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Alfa Romeo 33, 1.7 16V, 1990 - synchrony
Ahoj,
tak synchrony jsou přímo v bedně, oprava není zas tak náročná, ale musí člověk vědět co dělá a fotit fotit fotit nebo mít dobrýho pamatováka. Co bych ti doporučil je koupit celou kisnu a nehrabat se v tom. Nový synchrony nevím jestli jsou sehnatelný a pokud ano nebude to za pakatel.
tak synchrony jsou přímo v bedně, oprava není zas tak náročná, ale musí člověk vědět co dělá a fotit fotit fotit nebo mít dobrýho pamatováka. Co bych ti doporučil je koupit celou kisnu a nehrabat se v tom. Nový synchrony nevím jestli jsou sehnatelný a pokud ano nebude to za pakatel.