HELP - motor vynechává, nemá výkon
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - motor vynechává, nemá výkon
Kamoska ma 1,2 75tku a dela ji to to, ze kdyz jede a slapne plnej kotel, tak to zacne vynechavat a kuckat... Hned sem sel po svickach... Byly v pr., dal sem novy, je to stejny. Mezery mezi elektrodama ok. Lambada by mela byt ok, bylo to na testru. (mimochodem na testru bez zavad). Tlak paliva tam je. Byl merenej. Benzin dobrej, tankuje na shellce, nebo Essu. Zapalovaci kably dobry. Civky dobry. Jednotka byla odpojena. Nic jinyho me nenapada... Nejpravdepodobnejsi ale bude ta lambada. Aji bych ju prehodil, nejakou bych doma nasel, ale nejde povolit... . Vytahovali ste ju negdo negdy?
Hustokrutost
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
No ze ti to kuckne, muzou delat mezery na elektrodach. Tohle uz sem resil a pomohlo je lehce sklepnout. Uz sem to tady nekde rozebiral, ze novy svicky majou mezery strasne velky.
A ty tam mas elektroniku z 55 a motor 60, ze? Ikdyz to by nemelo mit vliv... A ty otacky... Zase znamymu tohle delalo a delal to ten ventil u nadoby s uhlim, co recirkuluje benzinovy pary... Tehdy sem mu odpojil jednu hadicku a zacpal sroubem a byl klid...
A ty tam mas elektroniku z 55 a motor 60, ze? Ikdyz to by nemelo mit vliv... A ty otacky... Zase znamymu tohle delalo a delal to ten ventil u nadoby s uhlim, co recirkuluje benzinovy pary... Tehdy sem mu odpojil jednu hadicku a zacpal sroubem a byl klid...
Hustokrutost
No je to mozny. Mozna je spatny. Jeste zkus motorek volnobehu. Me volnobeh kolisal nahoru a dolu, tak sem ho vymenil a je klid. A mels odpojenou baterii?
No ale me treba tedka dela to, ze ikdyz je to studeny, tak nastartuju a drzi me to tak 800 - 900 otacek. Proste to vubec ty otacky nevyleti nahoru, jako u jinych Punt. Proste startuju, motor se roztoci starterem, auto se rozdrnci, jak se pomalu zveda volnobeh, pak se volnobeh srovna a je to. A je to takovy neprijemny.
No ale me treba tedka dela to, ze ikdyz je to studeny, tak nastartuju a drzi me to tak 800 - 900 otacek. Proste to vubec ty otacky nevyleti nahoru, jako u jinych Punt. Proste startuju, motor se roztoci starterem, auto se rozdrnci, jak se pomalu zveda volnobeh, pak se volnobeh srovna a je to. A je to takovy neprijemny.
Hustokrutost
Tak tedka ta 75 ani nekucka, ale dela to, ze kdyz dam plnej, tak to zrychluje docela vlazne a pri cca 4,5 jakokdyby nabehlo turbo a prudce to zacne zrychlovat. Po prerazeni je to zase takovy tupy a zrychluje to rozvazne a jakmile se to dostane zase na cca 4,5, tak zese... Je to u 75tky normalni, nebo neee???
Hustokrutost
Mňa to cvičilo tiež a nakoniec to bol ten ventil na aktivnom uhlí ! /na nosníku pri rozvodoch taká čierna krabica idú k tomu palivové výpary!
Kaufíku nemislím že to bude v elektrike zapalovania lebo Punto buďto ide alebo nie!
Inak dobrá odvaha demontovať snímač klapky ! ja keď som to spravil tak som to dával naspeť asi tri hodiny aby bol volnobeh správny! Je to dobrá prpračka a osadiť to len tak a dotiahnuť aby motor šlapal správne je zázrak!
Ďalšia možnosť je lambda ale predpokladám že tam si chybu už hladal!
Snímač v saní -ďalšia príčina pozri či nieje zaoxidovaná koncovka!/snímač má modrú koncovku/ zapína niečo také ako sitič! možno nepozná že je motor už zohriaty a dáva signál riadiacej jednotke na bohatú zmes!
Kaufíku nemislím že to bude v elektrike zapalovania lebo Punto buďto ide alebo nie!
Inak dobrá odvaha demontovať snímač klapky ! ja keď som to spravil tak som to dával naspeť asi tri hodiny aby bol volnobeh správny! Je to dobrá prpračka a osadiť to len tak a dotiahnuť aby motor šlapal správne je zázrak!
Ďalšia možnosť je lambda ale predpokladám že tam si chybu už hladal!
Snímač v saní -ďalšia príčina pozri či nieje zaoxidovaná koncovka!/snímač má modrú koncovku/ zapína niečo také ako sitič! možno nepozná že je motor už zohriaty a dáva signál riadiacej jednotke na bohatú zmes!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996