DISKUZE - Punto mk2 dobre a zle skusenosti, Koupě
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
DISKUZE - Punto mk2 dobre a zle skusenosti, Koupě
prosim uveďte k tomuto tematu:
1. motor Punta,kterym jezdite
2. počet km
3. zavazne technicke problemy, ktere Punto uz melo - servisni ukony
(nepiste vymeny jako olej, filtr, brzd. desticky, pneu - samozrejmost)
Nepiste sem jine prispevky prosim, chci aby to bylo prehledne pro vsecky.
Zajima me to hlavne u tech, kteri maji najezdene mnoho tisic km, aby sme my novejsi majitele mohli tusit, co nas čeka..
Dik
1. motor Punta,kterym jezdite
2. počet km
3. zavazne technicke problemy, ktere Punto uz melo - servisni ukony
(nepiste vymeny jako olej, filtr, brzd. desticky, pneu - samozrejmost)
Nepiste sem jine prispevky prosim, chci aby to bylo prehledne pro vsecky.
Zajima me to hlavne u tech, kteri maji najezdene mnoho tisic km, aby sme my novejsi majitele mohli tusit, co nas čeka..
Dik
- Reklama
Já můžu dobře osobně posoudit 2 Punta:
a) Moje Mk2 1.2 16V ELX 5dv rv2000, 70.000km
b) Ségřino Mk2 1.2 8V 5dv rv 2000, 50.000km (občas ho i projedu)
moje 1.2 16v:
- závada na předních stěračích /typická závada Punta/, oprava svépomocí, náklady 1Kč
- nesvítí osvětlení v zavazadlovém prostoru (žárovkou to není), na jaro bude oprava svépomocí, předpokládám náklady 0Kč
- někdy blbne přepínání na dálkové světla, případná oprava bude muset být u Fiatu (demontáž volantu s airbagem), předpokládám náklady 5.000 Kč, pokud bude potřeba výměnit celý blok. Blbne to jen někdy, i když často, takže zatím opravu odkládám.
segřino 1.2 8v:
- výměna brzdových kotoučů (tušim 3.000 Kč)
Jinak u obou spokojenost. Auta jsou živé a mají výbornou spotřebu. Já jezdím 5-6 l/100km, ségra se s tím nepáře a má prý 6-7 l/100km, ale ona s tím často jede třeba jen do obchodu atd, prostě km popojížďky.
a) Moje Mk2 1.2 16V ELX 5dv rv2000, 70.000km
b) Ségřino Mk2 1.2 8V 5dv rv 2000, 50.000km (občas ho i projedu)
moje 1.2 16v:
- závada na předních stěračích /typická závada Punta/, oprava svépomocí, náklady 1Kč
- nesvítí osvětlení v zavazadlovém prostoru (žárovkou to není), na jaro bude oprava svépomocí, předpokládám náklady 0Kč
- někdy blbne přepínání na dálkové světla, případná oprava bude muset být u Fiatu (demontáž volantu s airbagem), předpokládám náklady 5.000 Kč, pokud bude potřeba výměnit celý blok. Blbne to jen někdy, i když často, takže zatím opravu odkládám.
segřino 1.2 8v:
- výměna brzdových kotoučů (tušim 3.000 Kč)
Jinak u obou spokojenost. Auta jsou živé a mají výbornou spotřebu. Já jezdím 5-6 l/100km, ségra se s tím nepáře a má prý 6-7 l/100km, ale ona s tím často jede třeba jen do obchodu atd, prostě km popojížďky.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
A máme tu môjho pacienta-
MK2, 2000 130 tis. km.
Keďže si majiteľ Ty, odpadá ti problém výmeny bubnov.
kotúče za všetkých asi 150 tis., niekedy viac- podľa štýlu jazdenia a kde sa auto používa.
stierače- klasika problém na cyklovači- budeme v témach ešte riešiť.
A moc bacha na olej!!! Ja som sa odľahčil o 10 tis. SK!!
Takže keď ho máš ty a máš v oku kedy sa čo mení, na pár múch OK. (nič neni dokonalé)
Pre kupcu ojazdeného: Nespoliehajte na servisnú knižku- môže to byť podvrh. Výmena oleja, brzdovky, chladiacej, filtrov, sviečok, rozvodov, brzdového obloženia NUTNÁ!
Spotreba: 1,2l 8V- kombinujem za 6l -mesto asi 6,2; mimo 110-120km/h 5,3...
(Pre testovačov podlahy- spapať dokáže aj ďaleko cez 8litríkov...)
Ahojte jsem majitelem 1,2 8V rv 00 a najeto 93 000
a zavady krome jiz zminenych steracu jsem mel skrat v elektrice takze mi vyskakovali pojistky jak certici z krabicky (mimochodem na tyhle skraty bacha kamosovi to na puntikovi co je mladsi o dva roky upalilo lambda sondu takze doporucuji vsem kontrolu izolace dratu! ) muze se to prodrazit. Pak samozrejme s tim nekdo prede mnou jezdil jak prase takze brzdy jak vpredu tak vzadu kompletni vymena a pak jeste rozvody pri 90 000 akorat jsem se pak dozvedel ze u punta se to muze delat az pri 120 000 ale tak aspon uz to mam za sebou. Jo a upadl mi vyfuk koncovy drat ale kamos mi to svaril za 200Kc takze pohoda. Jinak jsem s tim nemel zadny problem za ktery by mohla konstrukce auta. Vsechny zavady svadim na majitele prede mnou
a zavady krome jiz zminenych steracu jsem mel skrat v elektrice takze mi vyskakovali pojistky jak certici z krabicky (mimochodem na tyhle skraty bacha kamosovi to na puntikovi co je mladsi o dva roky upalilo lambda sondu takze doporucuji vsem kontrolu izolace dratu! ) muze se to prodrazit. Pak samozrejme s tim nekdo prede mnou jezdil jak prase takze brzdy jak vpredu tak vzadu kompletni vymena a pak jeste rozvody pri 90 000 akorat jsem se pak dozvedel ze u punta se to muze delat az pri 120 000 ale tak aspon uz to mam za sebou. Jo a upadl mi vyfuk koncovy drat ale kamos mi to svaril za 200Kc takze pohoda. Jinak jsem s tim nemel zadny problem za ktery by mohla konstrukce auta. Vsechny zavady svadim na majitele prede mnou
MK II , 1,9 JTD 80K , r.v.2000 , 5 dv.
Spotreba 4,5 mesto, mimo 4,0 l/100km
80000 km najazdené
max. spokojnosť
výmena gumičiek na stieračoch - toť vsio
Spotreba 4,5 mesto, mimo 4,0 l/100km
80000 km najazdené
max. spokojnosť
výmena gumičiek na stieračoch - toť vsio
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKUZE - Punto mk2 dobre a zle skusenosti, Koupě
1. mk2b, 1.2 8V
2. 41.000km
3. pri garancce ve 40tkm ukazoval na diagnostice starter fukncnost ci jak oni tomu rikaji 95%. Rikali, ze kdyz je to nad 80%, tak je to dobry, nicmene vymeneno za novy. Jinak krom bezne udrzby nic. Plna spokojenost. Jen na dalnice je to slabe. Ted budu kupovat Sportinga a tohle prejde k mamine..
2. 41.000km
3. pri garancce ve 40tkm ukazoval na diagnostice starter fukncnost ci jak oni tomu rikaji 95%. Rikali, ze kdyz je to nad 80%, tak je to dobry, nicmene vymeneno za novy. Jinak krom bezne udrzby nic. Plna spokojenost. Jen na dalnice je to slabe. Ted budu kupovat Sportinga a tohle prejde k mamine..
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
to ako dokazes robit mesto za 4,5l ?!??!??alibaba píše:MK II , 1,9 JTD 80K , r.v.2000 , 5 dv.
Spotreba 4,5 mesto, mimo 4,0 l/100km
80000 km najazdené
max. spokojnosť
výmena gumičiek na stieračoch - toť vsio
to sa mi nechce verit....
ale to je jedno
mam MKII 1,9 JTD a zatial spokojnost. co sa tyka oprav tak iba bezne veci, filtre, teraz idem menit rozody. no a ozaj deravy chladic na klimu (draha zalezitost, ale z polska za 2500)
mkII 1,9 JTD - cuore sportivo