Záhada!!! Nové zadné repro a predsa veľký problém..
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Záhada!!! Nové zadné repro a predsa veľký problém..
Zdravím chcel by som sa opýtať či ste sa už niekto stretol so situáciou, ktorú Vám hned ozrejmím.. Vlastním Fiat Punto r. 96 1.1. Kupil som nové zadné repro výkonné 2x 100W a nové rádio Pionner 3900 a vyskytol sa dosť nevídaný a nelogický problém.. Prvé je nutné povedať že repro ako aj rádio sú 100% funkčné.. Pri pripojení oboch zadných repro sústava absolútne nebasuje ako keby nedostávala potrebný výkon avšak ked sa nastaví balance bud čisto pravého repro alebo ľavého je citeľný rozdiel v kvalite reprodukcie obzvlášť basov.. ked sa balanca dá na stred tak repro absolútne stratia na kvalite a rapídne poklesne výkon basov.. Problémje zrejme v napojení Euro resp. ISO konektora z auta a konektora od rádia, ale skutočne neviem prísť na to kde.. Stretol sa už niekdo s podobným problémom.. P.S. predné repro nie sú a problém s faderom predných a zadných repro to tiež nebude..
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
tak tak, taky bych rekl, ze mas prohozenou fazi na jednom.
kondik (vyhybka) tam imho neni, to by hral spatne i ten jeden.
kondik (vyhybka) tam imho neni, to by hral spatne i ten jeden.
Naposledy upravil(a) Anduril dne 22 zář 2008, 20:55, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Presne to čo píše Venca ako prvé problem v konečnom napojení na reproduktory stačí na jednom reproduktore prehodiť káble opačne to znamená z plusu na mínus a z mínusu na plus a je po probléme toťiž ked tomu naložíš jedna membrána ide hore a druhá dole a tým sa tlaková vlna neutralizuje a nízke frekvencie sa strácajú stred a výšky tým tak netrpia ale ked jeden reproduktor prepoluješ to znamená že ho odpojíš a napojíš opačne membrány pôjdu súčasne a tlaková vlna sa generuje súčasne a tým pádom vyšší bass bass Toť vsio
ak ti to nepomôže tak máš slabý zdroj a treba ti hrubšie napájanie a kapacitor ale nič iné v tom nemôže byť .
ak ti to nepomôže tak máš slabý zdroj a treba ti hrubšie napájanie a kapacitor ale nič iné v tom nemôže byť .
Naposledy upravil(a) majco dne 23 zář 2008, 14:46, celkem upraveno 1 x.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
2majco: nie kapacitátor ale kapacitor
podla mna to bude tiez zle zapojeny kabel +-
je mozne ze toto robi ked sa kable dotknu o kostru auta??? ze ak ho ma niekde odizolovany a ide mu to o kostru?? ale to by asi nehralo ani samostatne L/P nanajvys tak jeden(ten co sa nedotyka kostry)
podla mna to bude tiez zle zapojeny kabel +-
je mozne ze toto robi ked sa kable dotknu o kostru auta??? ze ak ho ma niekde odizolovany a ide mu to o kostru?? ale to by asi nehralo ani samostatne L/P nanajvys tak jeden(ten co sa nedotyka kostry)
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk