W-POWER

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
Václaf
Fiaťák
Příspěvky: 124
Registrován: 25 říj 2006, 16:19
Bydliště: Uherské Hradiště

W-POWER

Příspěvek od Václaf »

Začal jsem do miláčka tankovat Shell W-Power diesel a mám dojem, že se zvýšil výkon motoru. Motůrek má naběháno 160 tis. km, tak je to trochu poznat. Nevíte někdo, co v té naftě přesně je? Na internetu jsem toho moc nenašel. Dík :idea:
Multi 1,9 JTd
Reklama
 

xeromax
Všeználek
Příspěvky: 1525
Registrován: 13 srp 2008, 18:02
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xeromax »

Je to V-Power, presne to asi nebude vediet nikto okrem tych co to v SHELLe miesaju, a strucny popis najdes aj na webe SHELLu
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml »

Já skupuju fritovací olej z čínskejch restaurací, filtruju přes vyřazené manželčiny silonky a mám dojem, že se výkon motoru snížil.
Nevíte, na čem čiňani smaží?
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Václaf
Fiaťák
Příspěvky: 124
Registrován: 25 říj 2006, 16:19
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Václaf »

kejml píše:Já skupuju fritovací olej z čínskejch restaurací, filtruju přes vyřazené manželčiny silonky a mám dojem, že se výkon motoru snížil.
Nevíte, na čem čiňani smaží?
:roll: hahahahaha

Já jsem chtěl nějaký inteligentní poznatek, asi to neklaplo :(
Multi 1,9 JTd
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml »

mi yntelygenťy, když nemame mozeg, tag guglujem nebo seznamýme
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/Tanken ... /PKS/DPKS/
nebo
http://news.auto.cz/aktuality/shell-v-p ... odeji.html
nebo
http://www.shell-tankstelle.de/media/AD ... 1412_2.pdf

Pro ty, kteří neumí použít slovník, se tam píše, že na výkon motoru nemá měřitelný vliv, zanedbatelně sníží spotřebu, zlepší složení výfukových plynů a sníží kouřivost.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
jani
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 14 čer 2008, 20:14
Bydliště: Velky Krtis SVK

Příspěvek od jani »

heh placebo efekt :lol: shell nerobi zazraky....tak ludia by ine ani netankovali....podla mna velka reklama len....
bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bikus »

Nejblíž máme pumpu s V-Powerem 80 km od domu. Jezdil jsem půl roku jen a jen na Shell Diesel Extra. Pak jsem jednou jel kolem pumpy, kde mají V-Power a zrovna mi už 10 min. svítila kontrolka, tak jsem ho vzal. Samozřejmě, že auto nepojede rychleji, ani nebude mít lepší zrychlení, to jsem ani nečekal, ale ZNATELNĚ se zlepšil zátah při nějnižších otáčkách a přechod otáček z volnoběhu, ten je jakoby sametovější.... Zvláště, když jde o první ranní rozjezd z křižovatky, tam se chová už tak dobrý diesel, jako benzin. Stojím si za tím, že se nejedná o placebo efekt, skutečně jsem pozoroval malý rozdíl v popsaném režimu nejnižšíéch otáček a přechodu z něj výše.
Navíc objektivně je Shell asi jediná čerp. stanice, kde nebyly za posledních 10 let nalezeny při kontrole žádné problémy.
Mému mlokovi chutná jejich ropa móóóóc.....
dusbaj2
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 čer 2006, 14:57
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusbaj2 »

Ja bych mozna nerikal o subjektivnich pocitech vetsiho tahu a jedne konske nohy navic. spis ucinky poweru vidim v nerezaveni a udrzovani motoru bez siry.
1,9JTD, 2002
Kdo nema, neuveri.......
kejml
Znalec
Příspěvky: 590
Registrován: 13 čer 2008, 23:50
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml »

Hlavně když to dává dvojnásobek chytráckejch bodů. A za ně dostaneš něco ZADARMO!
Musí to ale bejt zklamání, když si člověk myslí, jak je chráněnej, naprosto jasně cejtí, jak autí de supr vocpoda a pak se ze seriózního německého tisku dozví, že si akorát nechává luxovat šrajtofli.
Halt si přiznat, že jsem pitomec, vždycky bolí...

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiii »

kejml píše:Hlavně když to dává dvojnásobek chytráckejch bodů. A za ně dostaneš něco ZADARMO!
Musí to ale bejt zklamání, když si člověk myslí, jak je chráněnej, naprosto jasně cejtí, jak autí de supr vocpoda a pak se ze seriózního německého tisku dozví, že si akorát nechává luxovat šrajtofli.
Halt si přiznat, že jsem pitomec, vždycky bolí...

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
No, jestli je to tak i u benzínovýho želvípavru, tak mě to nasere :evil:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
ok2clj
Fiaťák
Příspěvky: 60
Registrován: 26 čer 2007, 19:57
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

v-power

Příspěvek od ok2clj »

Taky jsem četl výsledky testu a jsem překvapenej.
Že je v-power jiný než v neměcku, vím. Ale opravdu, když tankuju, auto mi jede líp - hlavně v nižších a vyšších otáčkách. To test popírá ... 105 JTD
Další otázkou je, jestli odebraný vzorek nebyl nějak ošizený oproti celorepublikovému průměru (nebo neměli dočasně jiného dodavatele)?!

Lukáš, Jihlava
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: v-power

Příspěvek od kubiii »

ok2clj píše:Taky jsem četl výsledky testu a jsem překvapenej.
Že je v-power jiný než v neměcku, vím. Ale opravdu, když tankuju, auto mi jede líp - hlavně v nižších a vyšších otáčkách. To test popírá ... 105 JTD
Další otázkou je, jestli odebraný vzorek nebyl nějak ošizený oproti celorepublikovému průměru (nebo neměli dočasně jiného dodavatele)?!

Lukáš, Jihlava
On to může být každý pes jiná ves. Vím, že klasickej benzín na šellce je stejnej jako jinde (známá dělá účetní nějaké firmě, která s tím má cosi společnýho), ale že by si dovolili neaditivovat, co inzerují, to by byl opravdu podvod. Osobně čas od času V-Power natankuju, protože doufám, že má opravdu nějaké čistící schopnosti. A navíc: člověk se nechá rád oblbovat, je totakovej příjemnej pocit, takový šimrání v zátylku... :D
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
dusbaj2
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 čer 2006, 14:57
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusbaj2 »

Bohuzel, dobry marketing chytil za spravnou strunu... kdo by nechtel pro sveho mazlika to nejlepsi. Taky obcas tanknu Austina Powera masirovan reklamou o udrzovani motoru v dobrem stavu. Tezko rici jestli si tohle Shel.cz jen tak muze dovolit a nakolik je to selhani jedne pumpy a pumpovani pumparovi do kapsy. Aral dal sbohem v CR. Dobre zjisteni take je ze i No Name pumpa ma palivo v norme.
1,9JTD, 2002
Kdo nema, neuveri.......
bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bikus »

....největší předností, ale zároveň i nevýhodou sítě Internet je fakt, že je to největší zdroj informací na světě. Může sem vložit kdokoliv, cokoliv chce. A je celkem jedno, jestli je to nazvané oficiální TEST, anebo se jedná jen o příspěvek na vlákně nějakého diskuzního fóra....
Nechme si posměšky a hádky jinam, tady jde o praxi. Nechci se začít hádat, jestli má smysl V-Power vůbec tankovat, anebo ne, jestli je lepší v Chebu, nebo o 20 km dále na západ za neexistující hranicí a pod. Mě osobně stačí, že je bez síry a mému Mlokovi chutná. Stejně tak můžu najít deset příspěvků, kde v testu vyšlo, co všechno v tanku PapOilu je, kromě nafty, nebo benzinu. Kdo chce, ať si přes punčochy slejvá friťák, vím že na to jde jezdit stejně dobře. Sice bude muset od tohoto týdne předehřívat nádrž, ale jezdí. A co na tom, že na semaforech voní jak doma plotna o pouti!
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“