Dobrý den.
Nerad otravuju, ale mám auto krátce jsem snim hrozně spokojenej ikdyž mi kde kdo říká že je to ošklíví nebo že to je jak ponorka no nic neva mě se líb.
Tak k problému. Občas mi to píše že tam je málo oleje nastartuju znova a nic někdy že ho tam je moc nastartuju znova a nic. (jeho tam tk jak má být) rozsvicí se ABS a kontaktujte garáže nedělalo to a začalo to dělat před měsícem pak jsem vyndal baterku vrátil a měsíc byl pokoj teď to dělá zas. Další problém nažhavim nastratuju zasne žhavení a pak začne po chvíli blikat a cca za 5minut zasne a je pokoj. Tak kdo ví ? Už sem z toho gumovej a začínám se stim bát jezdit
Fiat Multipla 1,9JTD - kontrolky po startu blázní
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Začátečník
- Příspěvky: 16
- Registrován: 12 srp 2008, 16:38
- Bydliště: MÁM CELKEM V POHO
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Multipla 1,9JTD - kontrolky po startu blázní
FIAT MULTIPLA 1,9JTD 81Kw, FIAT 500 / 1963
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
...tak z tvých všech problémů, jsem se osobně setkal jen s posledním, že pár vteřin po nastartování problikává žhavení. Podle odborníků stačí jen, aby měla jedna svíce větší odpor, ikdyž žhaví a už to diagnostikuje a hlásí. Když můj servisman viděl, jak strašnej přístup ke žhavičkám je, nechal to, až poznám nějaké zhoršení při startování. Zatím to jen pár vteřin bliká, na pátý otočení kliky motor běží.... A kontrolky nejezdí......
začnu od zadu, blikající žhavení ti hlásí, že jedna nebo více žhavících svíček má buďto menší či vetší proudový odběr než má mít, tzn že je v háji. A jak všichni víme, žhavičky u JTD (stejně tak jako u HDi a dalších moderních turbodieslů) slouží nejen k žhavení při startu, ale do doby správné provozní teploty motoru také k dožhavování během jízdy. Takže doporučuji jejich výměnu. Mohou mít vliv na kvalitu jízdy a spotřebu. Zas tak těžké to není, se správným klíčem se tam mechanik dostane vcelku obstojně.
A ostatní problémy o kterých píšeš by měla zjistit diagnostika, tím bych začal a pak řešil odstranění závad.
A ostatní problémy o kterých píšeš by měla zjistit diagnostika, tím bych začal a pak řešil odstranění závad.
www.minimaxa.cz
Opravdu je ta výměna tak jednoduchá? Nám to teda nešlo ani za boha. Tedy bez sundávání kompletního sání. Přístup k těm žhavičkám je přímo katastrofální po dvou vyměněných jsme to vzdali. Jedna byla dokonce narvaná přes závit, nějaké hovádko předemnou. Právě by mě zajímalo, jestli není lepší to svěřit fiat servisu. Nerad bych něco po..., nadruhou stranu platit majlant za výměnu se mi také moc nechce, ale co už asi zbude. TA jedna je úplně blbě přístupná. Naštěstí jsme trefili tu špatnou, ale mám strach, kdy odejde jedna z těch dvou zbývajících.Minimaxa píše:začnu od zadu, blikající žhavení ti hlásí, že jedna nebo více žhavících svíček má buďto menší či vetší proudový odběr než má mít, tzn že je v háji. A jak všichni víme, žhavičky u JTD (stejně tak jako u HDi a dalších moderních turbodieslů) slouží nejen k žhavení při startu, ale do doby správné provozní teploty motoru také k dožhavování během jízdy. Takže doporučuji jejich výměnu. Mohou mít vliv na kvalitu jízdy a spotřebu. Zas tak těžké to není, se správným klíčem se tam mechanik dostane vcelku obstojně.
A ostatní problémy o kterých píšeš by měla zjistit diagnostika, tím bych začal a pak řešil odstranění závad.