Problem
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
pri nastartovani tato kontrolka ma svietit a potom zhasnut, znamena, ze immobilizer precital cip v kluci a sa deaktivoval (alebo ze RJ rozpoznava kluc) - nieco podobne
co robit, ked kontrolka nezhasne, je lepsie si precitat v manuali
co robit, ked kontrolka nezhasne, je lepsie si precitat v manuali
Palio Weekend, 1.2, 75k - minulost :) => Peugeot 307 1.6
Punto II, 1.2, 44 kW
Punto II, 1.2, 44 kW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno
To mi dělá taky. Správně má kontrolka po otočení klíče po asi třech vteřinách zhasnout. Většinou to udělá, ale někdy ne. Pokud mám čas vypnu zapalování a znovu zapnu. Na druhý pokus někdy zhasne, na třetí vždycky. Pokud spěchám, nechám ji svítit a nic se neděje. Auto normálně nastartuje a bez problémů jede. Už jsem měl pochybnosti jestli je funkční imobilizér, tak jsem vyndal čip z klíče a auto opravdu nenastartovalo, ikdyž strartér fungoval. Po vrácení čipu vše fungovalo normálně. Zhasnutí kontrolky signalizuje, že imobilizér rozeznal čip. Proč, ale někdy nezhasne, přestože čip rozezná? Asi má stejné vrtochy jako všichni Italové. Co by to bylo za život, kdyby věechno fungovalo s německou přesností?
Re: Problem
Tenhle problém jsem také řešil. Ale když mi svítila kontrolka klíče, tak jsem nikdy nenastartoval. Od jednoho mechanika jsem se dověděl, že je třeba odpojit z baterie oba kabely a na 20 minut je spojit k sobě. Tím by se měl vymazat okruh ve vozidle. Když jsem to udělal a pak opětovně připojil kabely k baterii, vše fungovalo jak má. Teď nemám takové problémy.
________________________________________
Fiat Palio Weekend 1,2 54Kw
Citroën Xantia 1,9SD na komfortech
________________________________________
Fiat Palio Weekend 1,2 54Kw
Citroën Xantia 1,9SD na komfortech
Re: Problem
taky mi to dělalo a měl sem venku immobilizér a taky hlavní relé. po očištění kontaktů na konektorech i kontaktů hlavního relé a proletování podezřelých spojů v imobilizéru je to zatím O.K.