CEST PRACI . No vlastnim FIAT TIPO 1.9TD 1991 , a mam viac problemov tak dufam ze mi pomozete odhalit priciny tak zacnem tymi dolezitymi
Prevodovka no mam taky problem rychlostna skrina mam tkay problem ze vkuse mi vypadavaju rychlostne stupne konkretne 1 a 3 rychlostny stupen a rychlostna paka je posunuta mierne v pred do 3 prevodoveho stupna a neviem co by mohol byt problem rozmyslal som o spojke alebo nieco v prevodovke ale bez rozobratia neviem odhalit a auto potrebujem dost casto tak by som potreboval priblizne vediet kde je problem nech nestrielam na slepo .
a este jeden mam problem konkretne brzdy
Pri hocijakom silnom ci slabom zoslapnuti brzdoveho pedala mi zacne trhat jemne s pedalom a troska viac s volantom ci pri rychlosti na vysokych alebo nizkych otackach ci pri zaradenej rychlosti alebo na volnobehu a este strasne velky mrtvy chod pedal zabera az v polke aj dalej a je velmi makky a musim ho dost naslapovat aby vobec zaberala brzda uplne ud jemneho zoslapnutia brzdy.
stym trhanim som rozmyslal ze kotuce su krive dosticky to byt nemozu maju dost velku hrubku a tym makkym pedalom moze to byt zavzdusneni cely brzdovy system ? dakujem za kazdu radu
Řazení, vypadává 1 a 3, 1.9TD
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
- Noinu27
- Fiaťák
- Příspěvky: 89
- Registrován: 28 led 2008, 12:44
- Bydliště: Slovensko-vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re
Ku prevodovke sa vyjadrovat nebudem, lebo to je na rozobratie a vymenu, ale k tym brzdam:
1. Buchanie mozu vytvarat krive kotuce, alebo zaseknute a spalene kotuce.
2. Vysoky mrtvy bod sa riesi nastavenim strmienka. Odmontuj od posilovaca HBV a troskou povysrubovania strmienka vytvoris dlhsiu tycku a tym sa posunie bod brzdenia blizsie k hornej casti.
3. A stym naslapovanim, ak nepomoze prestavenie strmienka v HBV potom len odvzdusnenie alebo vymena HBV, tesnenia budu uz zozrate. ( Ak mas tmavsiu brzd. kvapalinu, je to jasne)
1. Buchanie mozu vytvarat krive kotuce, alebo zaseknute a spalene kotuce.
2. Vysoky mrtvy bod sa riesi nastavenim strmienka. Odmontuj od posilovaca HBV a troskou povysrubovania strmienka vytvoris dlhsiu tycku a tym sa posunie bod brzdenia blizsie k hornej casti.
3. A stym naslapovanim, ak nepomoze prestavenie strmienka v HBV potom len odvzdusnenie alebo vymena HBV, tesnenia budu uz zozrate. ( Ak mas tmavsiu brzd. kvapalinu, je to jasne)
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]