Po zahřátí nedrží otáčky na volnoběh - v čem je problém?

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
tovarnik
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 10 dub 2008, 01:11

Po zahřátí nedrží otáčky na volnoběh - v čem je problém?

Příspěvek od tovarnik »

Mám Fiat Croma 2.0 CHT (karburátor) a řeším problém - při zahřátém motoru cca po 10 km jízdy začne chcípat na volnoběh. Stačí podřazení při delším podržení spojky, stání na křižovatce nebo manévry při parkování a Croma vytuhne... Mechanik tvrdí, že je špatný elektromagnet volnoběhu. Nemůže být závada ještě v něčem jiném, když od studeného motoru to otáčky drží? A kdyby to byl opravdu elektromagnetický ventil, netušíte kde by se dnes něco podobného dalo sehnat? Confused Díky za jakoukoliv radu
Reklama
 

mauceu
Fiaťák
Příspěvky: 61
Registrován: 02 led 2008, 12:40
Bydliště: SR - Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mauceu »

Studeny motor ide na sitic. Ked ti vypne sitic tak ti klesnu otacky. Skus trosku zvysit otacky co to spravi.
Toto je najrychlejsie a najlacnejsie riesenie. :-) Ak nepomoze tak musi poradit niekto znalejsi. (napr. Igok) :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
tovarnik
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 10 dub 2008, 01:11

otáčky

Příspěvek od tovarnik »

otáčky už sem zvýšil, na neutrál jsou +-1000, což je na Cromu hodně (má mít kolem 800), ale stejně to potom vždycky padne pod 500 a chcípne... :(
Odpovědět

Zpět na „Croma“