výměna tlumičů-tentokrát přední
Moderátor: peta.smolik
výměna tlumičů-tentokrát přední
Návod na punto.mysteria.cz je dobrý.Problém byly šrouby těhlice-musel jsem nahřívat ,aby to povolilo a šlo vytahnout.Když bouchat,tak přes natočenou matku jinak si roznýtujete konec šroubu.Není třeba na nápravě nic rozpojovat,ani čidlo ABS nevadí.Výměnu pružiny jsem dělal pomocí truhlářských ztužidel ,ale jsem živ a zdráv.A připomínám , že bez kvalitního nářadí to nepůjde.Horní matka očko 19 ohnuté a imbus 6 a raději v ráčně.No a dole na těhlici 19 raději očko a paličku na povolení.Hodně WD nebo molyky a raději plynový hořák nebo snad by pomohla i elektrická teplovzdušná pistole.Klasicky na straně řidiče je všechno rezavější.
- Reklama
práce se svěrkama: tlumič jsem si položil na zem,stáhl ze dvou stran a vytáčel matku.po vytočení matky opatrně sejmul vršek,vrátil samotnou misku a zatočil matku.pak jsem začal povolovat svěrky a ž se pružina dotkla misky,sejmul misku a úplně povolil pružinu.nasadil jsem pero na nový tlumič a za pmoci synka(90kg) jsme pero miskou zmáčkli a nasadil sem matku.opět položil a zatočil jsem matku co to šlo.pak svěrky .je to málo,tak zase vytočit matku,nasadil jsem váleček z horního uložení a zatočl matku.to už je dost,takže utahnout svěrky vytočit matku ,sesadit horní uložení a natočt rychle matku(teď už novou).Byla to omr.ávka(stejně jak napsat tento román) , ale co myslíte-přežil sem to? No přežil-protože mi to stranicky myslelo!!!! Mimochodem svěrky sem vždycky dával mezi horní a dolní misku-nikdy ne na samotnou pružinu.