1,7TD nejede
Moderátor: peta.smolik
1,7TD nejede
poraďte-palio 1,7TD,zvadlo a nechce se mu do otáček,do kopců mě předjíždějí náklaďáky-k vzteku.Palivový filtr vyměněn a je to jen o málo lepší.Spotřeba je nejnižší co sem kdy jezdil-5,0 .Teď mě napadlo-je nějaký hrubší filtr v nádrži??že by byl neprůchozí?PORAĎTE-prosím.
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13 črc 2007, 18:55
- Bydliště: okr.BRUNTAL
Musím se ti pietromasoni1 omluvit,přemýšel jsem nad tím katem když mě to pořád docela kouřilo a spotřeba se pohybovala kolem 8,5L což je na můj vkus docela hodně,po výměně všech filtrů nic nepomohlo,výměna vstřiků také ne,tak jsem se jal vytáhnout ten kat,po vytažení jsem přemýšlel nad tím jestli vymlátit ven a to se mi moc nechtělo tak jsem použil vapku a před tím jsem do katu nalil můj oblíbený přípravek na mytí motorů který umeje vše a vždy carlan,nechal chvíli působit a po té jsem stříkal vapkou dokud s katu tekla špína cca půl hodiny a pak ještě propláchl vodou z hadice až ta mřížka uvnitř katu byla krásně světle šedivá,po té namontoval kat zpět,a týden sledoval spotřebu.Už první den jsem myslel že se mi zasekla rafička palivoměru,nicméně jsem trpělivě čekal na výsledek a dnes jsem to uzavřel po najetí cca 1200 km je spotřeba neuvěřitelných 4,6L na 100km a to jsem nijak výrazně nešetřil po dálnici 150 atd.
Tímto Ti chci poděkovat za dobrou radu a úsporu 4L na 100km,pietromasoni1,Dík
Tímto Ti chci poděkovat za dobrou radu a úsporu 4L na 100km,pietromasoni1,Dík
Nové pznatky.Domníval sem se , že předvstřik je řízen elektromagnetickým ventilem-mýlil sem se. Ventil je termostatický (asi voskový),prochází jím proud asi 0,5A a po zahřátí se z něj vysune kolík .Asi mě zlobil(možná zaseklý) protože to bylo líné a přehřívalo se to-malý předvstřik.Přístup je příšernej a měnit se mi to nechtělo,tak jsem ho párkrát přelil vařicí vodou z rychlovarné konvice a pro jistotu drátem uzemnil čerpadlo aby měl co možná nejvíc napětí.Ještě je plus vedený přes čidlo na termostatu-myslím ,že to bude bimetal,který při nízkých teplotách přeruší plus a sepne až se to trochu ohřeje(když sem měnil termostat ,tak sem to čidlo vařil a nic to nedělalo bylo sepnuté v rozmezí teplot 20-100,ale do mrazáku to dát -to mě nenapadlo,takže jen si to myslím).Je to přes konektor-těm u palia nevěřím , tak sem to dal natvrdo a propájel.Pokud jde o bajpas na turbu-to jsem rozhýbával pomocí kompresoru.odpojil jsem od membrány hadičku a nasadil jinou a tlakem asi 2atm sem tlačil a odpouštěl a tak dokola až se mi to jevilo dostatečně rozpohybované.