1,7TD nejede

Moderátor: peta.smolik

bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

1,7TD nejede

Příspěvek od bigben.m »

poraďte-palio 1,7TD,zvadlo a nechce se mu do otáček,do kopců mě předjíždějí náklaďáky-k vzteku.Palivový filtr vyměněn a je to jen o málo lepší.Spotřeba je nejnižší co sem kdy jezdil-5,0 .Teď mě napadlo-je nějaký hrubší filtr v nádrži??že by byl neprůchozí?PORAĎTE-prosím.
Reklama
 

paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

Myslím že tvůj problém bude asi turbína,mrkni jestli nemáš zaseklou klapku obtoku turba.Je to jen nápad protože jistě o těhle autech víš hodně
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

jo-to mě taky napadlo,ale dnes sem se k tomu nedostal-vlezu tam zítr.jen jsem kontroloval jestli turbo tlačí-odpojil jsem hadici u čerpadla(u membrány co přidává naftu závisle na tlaku)-fouká,ale kolik-to nedokážu změřit-manometr s tak malým rozsahem nemám.
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

No vidíš to teď jsi na to kápl membráná na přídavek dávky je ready??
Když tak se mi tu válí celej motor se sundanou hlavou má špatný pouzdra na ojničních čepech nijáč je ok
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

klapka na turbu opravdu zaseklá-rozhýbáno majzlem a kladivem :twisted:
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

No vidíš to,mě to zase hulí jak kdyby tam bylo moc nafty,když to stáhnu na čerpadle tak zase nejede
pietromasoni1
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 13 črc 2007, 18:55
Bydliště: okr.BRUNTAL

Příspěvek od pietromasoni1 »

kdyz ti to huli zkus vympatit cat muze byt ucpany me se to stalo a pres ten zpetny ventil se mi to tocilo porad dokola
FIAT PALIO 1.2 54KW
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

My na 1,7 td nemáme řádný katalizátory,tak spíš dám nový vstřiky
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

Musím se ti pietromasoni1 omluvit,přemýšel jsem nad tím katem když mě to pořád docela kouřilo a spotřeba se pohybovala kolem 8,5L což je na můj vkus docela hodně,po výměně všech filtrů nic nepomohlo,výměna vstřiků také ne,tak jsem se jal vytáhnout ten kat,po vytažení jsem přemýšlel nad tím jestli vymlátit ven a to se mi moc nechtělo tak jsem použil vapku a před tím jsem do katu nalil můj oblíbený přípravek na mytí motorů který umeje vše a vždy carlan,nechal chvíli působit a po té jsem stříkal vapkou dokud s katu tekla špína cca půl hodiny a pak ještě propláchl vodou z hadice až ta mřížka uvnitř katu byla krásně světle šedivá,po té namontoval kat zpět,a týden sledoval spotřebu.Už první den jsem myslel že se mi zasekla rafička palivoměru,nicméně jsem trpělivě čekal na výsledek a dnes jsem to uzavřel po najetí cca 1200 km je spotřeba neuvěřitelných 4,6L na 100km a to jsem nijak výrazně nešetřil po dálnici 150 atd.
Tímto Ti chci poděkovat za dobrou radu a úsporu 4L na 100km,pietromasoni1,Dík
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

Nové pznatky.Domníval sem se , že předvstřik je řízen elektromagnetickým ventilem-mýlil sem se. Ventil je termostatický (asi voskový),prochází jím proud asi 0,5A a po zahřátí se z něj vysune kolík .Asi mě zlobil(možná zaseklý) protože to bylo líné a přehřívalo se to-malý předvstřik.Přístup je příšernej a měnit se mi to nechtělo,tak jsem ho párkrát přelil vařicí vodou z rychlovarné konvice a pro jistotu drátem uzemnil čerpadlo aby měl co možná nejvíc napětí.Ještě je plus vedený přes čidlo na termostatu-myslím ,že to bude bimetal,který při nízkých teplotách přeruší plus a sepne až se to trochu ohřeje(když sem měnil termostat ,tak sem to čidlo vařil a nic to nedělalo bylo sepnuté v rozmezí teplot 20-100,ale do mrazáku to dát -to mě nenapadlo,takže jen si to myslím).Je to přes konektor-těm u palia nevěřím , tak sem to dal natvrdo a propájel.Pokud jde o bajpas na turbu-to jsem rozhýbával pomocí kompresoru.odpojil jsem od membrány hadičku a nasadil jinou a tlakem asi 2atm sem tlačil a odpouštěl a tak dokola až se mi to jevilo dostatečně rozpohybované.
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

Kterej ventil myslíš??máš fotku umístění?jjde z čerpadla demontovat bez problémů?Ale pokud by jsi měl potíže s předvstřikem tak by tak kolem 2.5 až 3tis ot,musel při turbo motoru černě kouřit,nekouří?
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

Ventil na boku čerpadla-pro názornost posílám foto jiného typu ale umístění je stejné.Já mám možnost se na to podívat u kámoše má ten motor v garáži a v podstatě na díly-on potřeboval převodovku.Turbo má taky k dispozici-kdyby někdo chtěl.....
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

nevím zda to tu fotku načetlo-tak ještě jeden pokus
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

Obrázek
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

Moc se mi nezdá že by se staral tenhle ventil o regulaci převstřiku,kouří ti to?nebo co to vůbec dělá?
Odpovědět

Zpět na „Palio“