HELP - motor 1,1 cuká

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

MagicMisel
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 lis 2006, 19:57
Bydliště: Vysočina

HELP - motor 1,1 cuká

Příspěvek od MagicMisel »

Zdarec všicí!poradte mi cuká mě punto 1,1!chtěl bych slyset všecky možnosti čím by to mohlo být!díky moc
Reklama
 

czEdison
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2007, 09:36
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká punto

Příspěvek od czEdison »

MagicMisel píše:Zdarec všicí!poradte mi cuká mě punto 1,1!chtěl bych slyset všecky možnosti čím by to mohlo být!díky moc
Muzes to trochu konkretizovat cuka ti pri rozjezdu nebo porad zkus to popsat
MagicMisel
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 lis 2006, 19:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od MagicMisel »

Dela to pri jizde!to punto je kamosa a nevi co stím!me to delalo na tipu 2,0 8V spatny palivovy cerpadlo!maly tlak!Vím ze to muze delat strasne moc veci!Jak snimace,to cerpadlo,regulator tlaku paliva,kable nebo jen spatnej kontakt deravi podtlakovy hadicky,bordel v nadrzi atd atd!zajimalo by me jestli stím nekdo nema skusenosti u Punta!
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

No jako první bych se juknul na svíce a kabely.Pak bych řešil dál.A máš pravdu že toho může bejt víc.
MagicMisel
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 lis 2006, 19:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od MagicMisel »

Vencapunto píše:No jako první bych se juknul na svíce a kabely.Pak bych řešil dál.A máš pravdu že toho může bejt víc.
jasný!jakej odpor maj mit kabli ze bych je promeril?
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

No podle příručky 3-20kOhmů
MagicMisel
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 lis 2006, 19:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od MagicMisel »

jj dík!a co by to mohlo byt mi mo jine jeste?
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Mohlo by to bej i to čerpadlo,ale nejdřív bych zkusil hlavně mezery mezi elektrodama u svící a ty kabely.Ty mezery 0,6-0,8mm
MagicMisel
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 lis 2006, 19:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od MagicMisel »

Vencapunto píše:Mohlo by to bej i to čerpadlo,ale nejdřív bych zkusil hlavně mezery mezi elektrodama u svící a ty kabely.Ty mezery 0,6-0,8mm
ok skusím!díky za rady
frogy
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 30 črc 2006, 09:36
Bydliště: L. Mikulas
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od frogy »

u tychto motorov dost casta zavada, skus premerat cidlo skrt. klapky
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

Mě to dělalo taky, byly v háji kabely ke svíčkám.
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky
wallmart
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2007, 20:39
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Croma

Příspěvek od wallmart »

Zdravim ... Kámoš měl problémy u Punta 1,2 Sporting a tomu to dělal nataženej rozvodovej řemen .... řemen se vyměnil za 1200,- a auto drandí jak nový ale potřeboval bych poradit s timhle problémem u Cromy ... kabely jsme dal nový, svíčky vyměnil, čerpadlo změřil, výfuk vyměnil,elektriku nechal skontrolovat, diagnostiku si nechal udělat, rozvody skontrolovat a !!! FURT TO DĚLÁ !!!... ještě tu klapku jsem nezkoušel ... poraďte někdo co a jak ??
Fiat Croma 2.0 i.e. 11/1992
Renault Megane 1,6e 12/1998
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: Croma

Příspěvek od majco »

wallmart píše:Zdravim ... Kámoš měl problémy u Punta 1,2 Sporting a tomu to dělal nataženej rozvodovej řemen .... řemen se vyměnil za 1200,- a auto drandí jak nový ale potřeboval bych poradit s timhle problémem u Cromy ... kabely jsme dal nový, svíčky vyměnil, čerpadlo změřil, výfuk vyměnil,elektriku nechal skontrolovat, diagnostiku si nechal udělat, rozvody skontrolovat a !!! FURT TO DĚLÁ !!!... ještě tu klapku jsem nezkoušel ... poraďte někdo co a jak ??
palec a hlava rozdelovača!!!!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

No hlava rozdelovace, ani palec to asi nebude... :-D Ja bych to videl na svice (velka mezera), mozna i snimac polohy klapky. Dal skoceny rozvody (to by ale nejak vyrazne necukalo, akorat by to nejelo). Muze to delat lambda, zkus ji odpojit a na pul hodinky odpojit baterii. Pak baterii pripoj, ale lambdu nech odpojenou a zkus to.
Hustokrutost
wallmart
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2007, 20:39
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Croma

Příspěvek od wallmart »

majco píše:
wallmart píše:Zdravim ... Kámoš měl problémy u Punta 1,2 Sporting a tomu to dělal nataženej rozvodovej řemen .... řemen se vyměnil za 1200,- a auto drandí jak nový ale potřeboval bych poradit s timhle problémem u Cromy ... kabely jsme dal nový, svíčky vyměnil, čerpadlo změřil, výfuk vyměnil,elektriku nechal skontrolovat, diagnostiku si nechal udělat, rozvody skontrolovat a !!! FURT TO DĚLÁ !!!... ještě tu klapku jsem nezkoušel ... poraďte někdo co a jak ??
palec a hlava rozdelovača!!!!!
Rozdělovač mě napadl jako první ten to nedělá ... je netknutý a navíc jsem ho už několikrát čistil a stříkal kontaktolem ... hlavně mi vysvětlete proč to dělá jenom při zatočení vpravo ... i na dálnici při sebemenším náklonu .... do tý klapky se pustim co nevidět a ty rozvody mě po zkušenosti s kámošem napadli ale že by to zase skočilo zpátky ??? ten přeci přeskočí o zub a už se zpět nevrátí .... a svíčky ty jsou nový a taky by to neřešilo že to dělá občas a jen při tom když zatočim volantem doprava .... i o prostě půlku stupně .... nepatrně a hnedka to brzdí ... kola narovnám a vše je v normálu ... napadlo mě ještě jestli by to nebylo to čerpadlo ... prostě když to udělá tu odstředivou sílu na tu levou stranu tak to čerpadlo nemá takovej tlak to odstat do toho 4. válce a ten tudíž nemá dostatek paliva ... má to vícebod takže můžou ty 3 ject bez problémů a ten 4. prostě při tomhle náklonu vynechá ... nevim jestli spoléhat na to že ten týpek ty tlaky změřil když mu to dělalo tenhle problém ... mohl to změřit při teplym motoru na rovině a to je to jak hodinky ...
Fiat Croma 2.0 i.e. 11/1992
Renault Megane 1,6e 12/1998
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“