Punto classic 2008 - svetlomety
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Punto classic 2008 - svetlomety
Zdravím ľudia. Mohli by ste mi prosím niekto poradiť, z akého materiálu sú vyrobené svetlomety na Punto Classic 2008? Akrylát, alebo polykarbonát? Chystám sa ich prebrúsiť a strieknuť dvojzložkovým lakom Colormatic 2k ( https://www.farby.sk/320357/spray-2k-hi ... 6PMS8Y7wFF ). Nechcem ich ale pokaziť nastriekaním zlého laku. Ďakujem.
- Reklama
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto classic 2008 - svetlomety
Tak to ani sám netuším ale viem že na to aj lepia číru fóliu polykarbonátovú
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Punto classic 2008 - svetlomety
Zdravím! Svetlomety na Punto Classic 2008 jsou většinou vyrobené z polykarbonátu. Polykarbonát je odolný a pružný materiál, který se často používá pro světlomety kvůli jeho vlastnostem. Pokud plánujete použíthttps://www.slovenskeonlinecasino.com/kasina/betonred-casino dvousložkový lak, jako je Colormatic 2K, měl by být vhodný pro polykarbonátové světlomety. Doporučuji ale před lakováním provést test na malé části, abyste se ujistili, že nedojde k nežádoucím reakcím.
Re: Punto classic 2008 - svetlomety
Ty chceš zachraňovat 16 let starý reflektor ? To jako vážně?
Jak vypadá parabola, je v plném lesku, nebo olezlá ?
Mušky v něm taky nejsou ?
Znám několik lidí, co se pokoušeli leštit reflektor a vždy to dopadlo nedobře, nebo se ani nechlubili.
Reflektor se renovuje jen u veteránů, se sklem a za cenu vyšší, než by stál nový, jen proto, že nejde koupit.
Koupíš leštící pastu, nebo sadu za 400 až 600 Kč a na každém reflektoru strávíš 2 hodiny.
Lak stojí dalších 300 Kč. Ten lak překvapivě rychle oxiduje a za rok je to mizerné. Jsi na tom kolem 1000 Kč a 4 hodiny času.
Výsledek bude všelijaký, jen ne dobrý. Povrch bude třeba bez škrábanců, ale rozptylovat světlo a oslňovat protijedoucí řidiče. Denně to vidím na silnicích.
Pokud na STK nebudou ostré kontury, vyrazí Tě. Přípočti si další ztrátu 2 hodiny a 400 Kč za opakovanou STK. Jsi na 1400 Kč a 6 hodinách zbytečného času se špatně restaurovanými starými reflektory k ničemu. + Dvoje nervy na STK.
Kolega tohle leštění podstoupil v servisu u Fabie u každého reflektoru za 1200 Kč. Neprošel STK, koupil nové reflektory a šel znovu. Ztratil nesmyslné peníze a mraky času.
Opravuje se co se dá a ne co se nedá opravovat.
Na Punto se nabízí nový reflektor s H4 za 1850 až 2500 Kč. Co tedy řešíš?
Jak vypadá parabola, je v plném lesku, nebo olezlá ?
Mušky v něm taky nejsou ?
Znám několik lidí, co se pokoušeli leštit reflektor a vždy to dopadlo nedobře, nebo se ani nechlubili.
Reflektor se renovuje jen u veteránů, se sklem a za cenu vyšší, než by stál nový, jen proto, že nejde koupit.
Koupíš leštící pastu, nebo sadu za 400 až 600 Kč a na každém reflektoru strávíš 2 hodiny.
Lak stojí dalších 300 Kč. Ten lak překvapivě rychle oxiduje a za rok je to mizerné. Jsi na tom kolem 1000 Kč a 4 hodiny času.
Výsledek bude všelijaký, jen ne dobrý. Povrch bude třeba bez škrábanců, ale rozptylovat světlo a oslňovat protijedoucí řidiče. Denně to vidím na silnicích.
Pokud na STK nebudou ostré kontury, vyrazí Tě. Přípočti si další ztrátu 2 hodiny a 400 Kč za opakovanou STK. Jsi na 1400 Kč a 6 hodinách zbytečného času se špatně restaurovanými starými reflektory k ničemu. + Dvoje nervy na STK.
Kolega tohle leštění podstoupil v servisu u Fabie u každého reflektoru za 1200 Kč. Neprošel STK, koupil nové reflektory a šel znovu. Ztratil nesmyslné peníze a mraky času.
Opravuje se co se dá a ne co se nedá opravovat.
Na Punto se nabízí nový reflektor s H4 za 1850 až 2500 Kč. Co tedy řešíš?