Ahojte fandovia fiatiek ,
na fiate 500 začala svietiť kontrolka tlaku oleja : čidlo oleja vymenené , štupeľ na kľuke O.K , olejové čerpadlo vymenené . Aké sú ďalšie možnosti poruchy ? Vopred ďakujem za Vaše prípadné skúsenosti s uvedením .
TLAK OLEJA Fiat 500/126p
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: TLAK OLEJA Fiat 500/126p
To bylo v servisu? Jaký tlak oleje naměřili za studena a jaký za tepla?
Pokud neměřili tak vyměň servis.. Do ověření nejezdit a ani nestartovat.
Klidně kleplá vana a přicpaný sací koš, vyjetý ložiska kliky, přechoďák v konektoru k čidlu tlaku.. Změřit tlak oleje je základ.
Pokud neměřili tak vyměň servis.. Do ověření nejezdit a ani nestartovat.
Klidně kleplá vana a přicpaný sací koš, vyjetý ložiska kliky, přechoďák v konektoru k čidlu tlaku.. Změřit tlak oleje je základ.
Re: TLAK OLEJA Fiat 500/126p
Vďaka za tvoju odpoveď , nie tá fiatka by sa v servise bála - teda nie je zvyknutá na servis . Zoženiem sadu na meranie tlaku oleja a zmeriam ten tlak. Ono to asi ukazuje na tie ojničné ložiská - Dám ešte raz dole olejovú vaňu a skúsim pozrieť . Kontrolka tlaku sa rozsvieti po zahriatí .
Re: TLAK OLEJA Fiat 500/126p
Co přesně tam je za motor? Kolik to má najeto a jak často se měnil olej, jezdilo couračky nebo dálky? Nízký tlak za tepla ukazuje na ložiska kliky/ ojnice - velká vůle = olej rychle teče z ložiska ven a neudrží to tlak.. = čidlo tlaku tipuju že bude OK.. Jde to řešit i hustějším olejem který vůli v ložisku vymezí a chvíli to ještě vydrží. Olej vanu myslim prohlou dovnitř tak že pro sací koš zbyde malá škvíra a nemá kudy nasávat, to uvidíš i zvenku sundavat nemusíš..