přebíjení baterie, cca 18V

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubinec
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 12 bře 2008, 10:13
Bydliště: M-Al-ce

přebíjení baterie, cca 18V

Příspěvek od kubinec »

Zdravím,
na Fiat Idea se něco posmolilo, zbláznily se budíky, vyskakuji nějaké hlášky ( Ebd Failure, switch off, engine aj.) pak zhasne středovy panel, to vše při nastartovaném motoru. zápach jakoby elektrolytu z baterie, okna když jsem otevíral, tak obrovskou rychlosti, sterače na 1. rychlost také strašně rychle prostě šílené. nevím proč ale zkusil jsem proměřit měřákem kolik dává baterie napetí na koncovkach kabelu na baterii a ukazalo nějakých 18,4V! okamžitě jsem vypnul motor, ponevadž ten smrad elektrolytu síla potřeboval bych s autem přejet cca 3km na chalupu a tam ho odstavit, co myslíte, je to možné po vlastní ose odejt? mužu např. odpojit nektery z káblíků na baterce, a odjet po vlastní ose?

nebo ve kterých místech najdu svorkovnici na altaku z pohledu na motor, není tam nikde místo k demontu

na fotu 1, tama se k altaku svorkovnici asi nedostanu

Obrázek

na fotu 2, zkusit odpojit nekterý z tech menších kabliku a odjet pouze na baterii, šlo by to?

Obrázek
Mitsub Galant 1988, 1,8GLS,
Šk Favorit 19?
Rnt Megane 2,0, 84kW, 1996
punto,1998, 1.1
Lada 2101 a 2110
Fi Idea 2004, 1.9JTD
Dae Kalos 2003,1,2
Opel Corsa
Reklama
 

Thovt
Fiaťák
Příspěvky: 79
Registrován: 31 kvě 2015, 13:19

Re: přebíjení baterie, cca 18V

Příspěvek od Thovt »

Kábliky neviem, no možno by bolo lepšie zhodiť klinový remeň čo poháňa alternátor
Uživatelský avatar
kubinec
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 12 bře 2008, 10:13
Bydliště: M-Al-ce

Re: přebíjení baterie, cca 18V

Příspěvek od kubinec »

pujde řemen shodit volně, nebo je potreba něco povolit apod?
Mitsub Galant 1988, 1,8GLS,
Šk Favorit 19?
Rnt Megane 2,0, 84kW, 1996
punto,1998, 1.1
Lada 2101 a 2110
Fi Idea 2004, 1.9JTD
Dae Kalos 2003,1,2
Opel Corsa
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: přebíjení baterie, cca 18V

Příspěvek od liborko »

Asi budeš muset vyměnit napěťový regulátor na alternátoru. Asi bych nevymýšlel nějaké kraviny s odpojováním baterie apod. Nevím jak diesel,ale u benzinu je tam na altík dobrý přístup tak není třeba jej ani vyndávat kvůli výměně regulátoru
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
kubinec
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 12 bře 2008, 10:13
Bydliště: M-Al-ce

Re: přebíjení baterie, cca 18V

Příspěvek od kubinec »

přístup uplne debilni, zezadu ruku strčíš, něco nehmatas, ale to je tak vše
ideal by bylo na kanal a ze spodu přistup snad ok, dle mne
auto dávám pryč, takže neřeším případne škody, ale zase pokud kupujici, z toho bude chtit něco použít,tak nebudu takový lumpyn
jde me o to, at auto dostanu ze sidliste o par km jinde
potřebuji jen nejakym zpusobem odojit altak a dojet jen na baterku

rok starou baterii jsem už tím přebýjrnim odrovnal , škoda no

vytočil jsem kola a jedinou skulinkou mezi podbehem a skeletem jde videt nejaký červený kablík(nevím přesně co to je zač) co vede ze zadu smerem k altaku a pak nejaký černý kablik s konektorem, možná to je on od altaku?

pak jeste jedině zvedak, sundat kolo, podbeh, pod auto a s odvahou vlezt a doufat, že bude snadnejsi přístup ke kabliku od alatku a odpojit
Mitsub Galant 1988, 1,8GLS,
Šk Favorit 19?
Rnt Megane 2,0, 84kW, 1996
punto,1998, 1.1
Lada 2101 a 2110
Fi Idea 2004, 1.9JTD
Dae Kalos 2003,1,2
Opel Corsa
Vladka1
Znalec
Příspěvky: 502
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: přebíjení baterie, cca 18V

Příspěvek od Vladka1 »

Resil bych to sundanim remenu, bud ho riznout nebo shodit kolo, nadkoli a sundat remen (klicem odehnes napinak tim remen povolis) Prace na ctvrt hodky..
Bude tam jen spatny regulator napeti za par stovek, akorat ten pristup vymenit ho je dost pomsta :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Idea“