
Po odpojení baterky se musí znova naučit adaptace ŘJ - nastavení volnoběžnýho ventilu. Studený motor, 5x jsem otočil klíčem do první polohy (údajně se postupně vysouvá volnoběžný ventil, nevím, možná nutné není), pak nastartovat bez plynu!!!, a bez plynu nechat na volnoběh ohřát na provozní teplotu, nakonec 3x vytočit do 5000. To je vše. Tenhle postup může řešit spoustu případů "na volnoběh chcípá", příčina je po odpojení baterky první start s plynem - volnoběžný ventil se nastaví blbě a to nastavení si drží

Demontáž startéru - Odpojit baterku! Pro lepší přístup vyndat ŘJ motoru a kastlík baterky (rozpojit držáky kabelů, zespoda jsou tři), asi by to šlo i bez vyndavání kastlíku, ale když už byla baterka venku a rovnou jsem kastlík i natřel. Startér je na dvou šroubech (13) jeden zdola zprava a druhej shora zleva (od baterky). Zespoda odpojit konektor u cívky startéru, startér vyndat spodem. Ten můj byl Hitachi 0,9 kW, jen jsem ho zkontroloval a máznul.