2001 1.9 JTD 74kw z ničeho nic vypíná
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 05 dub 2020, 19:34
2001 1.9 JTD 74kw z ničeho nic vypíná
Zdravím, nevím si rady se svým Fiátkem Doblò 1.9 JTD 74kw rv. 2003. Auto bylo bezproblémové když najednou prostě vypnul motor. Vytáhl jsem hadičku ke vstřiku - čerpadlo naftu tlačilo. Zkontroloval jsem pojistky v motorovém prostoru, vše ok. Asi po 15 minutách jsem zkusil nastartovat a motor chytl jako by se nechumelilo. Takhle to začalo dělat s větší kadencí až popojedu kikometr a motor z ničeho nic vypne. Podezříval jsem to na zimu a zanedbaný palivový filtr. Ten jsem vyměnil, dal aditivum a je 6 stupňů nad nulou a auto vypíná pořád stejně. Pokaždý je to v jiný situaci, někdy to bylo za většíma zatáčkama, naposledy po vymáčknutí spojky, někdy na místě na volnoběh. Na diagnostice to žádnou chybu neukázalo, kromě dlouholetý chyby žhavení, která nikdy neměla na nic vliv. Na co bych se měl zaměřit dál? Nenapadá vás, v čem by to mohlo být? Díky
- Reklama
Re: 2001 1.9 JTD 74kw z ničeho nic vypíná
Keď motor zhasne tak spínačka zostane svietiť (kontrolky)?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 05 dub 2020, 19:34
Re: 2001 1.9 JTD 74kw z ničeho nic vypíná
Ano, všechno svítí. Spínačku jsem měnil minulý rok.
Re: 2001 1.9 JTD 74kw z ničeho nic vypíná
Nějaký relátko který rozepne okruh nutný pro běh motoru, výpadek čidla nutnýho pro provoz.. neni tam "chcípátko" který se spouští když nemá? (chcípací klapka), možná i nějaká kostra, zkrat apod. kdy někde vypadne spojení.. Nebo i vadná ŘJ kdy je studeňák který občas nevodí. Pokud motor jede tak se to hledá blbě
Když diagnostika tak nahrávat live data a podívat se na hodnoty v okamžiku chcípnutí, koukat jen na výpis chyb ti moc neřekne..
Ucpanej filtr se chová úplně jinak, to byly vyhozený prachy (i když termín an výměnu OK a VIF do nafty smysl má). Když metoda pokus - omyl tak u toho trochu myslet...
Osobně bych jako první nahrál ty live data v okamžiku chcípnutí...
Když diagnostika tak nahrávat live data a podívat se na hodnoty v okamžiku chcípnutí, koukat jen na výpis chyb ti moc neřekne..
Ucpanej filtr se chová úplně jinak, to byly vyhozený prachy (i když termín an výměnu OK a VIF do nafty smysl má). Když metoda pokus - omyl tak u toho trochu myslet...
Osobně bych jako první nahrál ty live data v okamžiku chcípnutí...