Zdravim všechny,
koupil jsem Ducato 2.8JTD (244 J5), 14 dní jezdil v pohodě - sice svítila červeně ikonka motoru, ale normálně jsem jezdil. Pak jednoho dne se stalo, že jsem nastartoval a auto za cca 5 vteřin chcípne. Pak musim počkat tak minutu, nastartuju a zase, 5 vteřin a chcípne. Přijel mehanik s diagnostikou, ta napsala chybu snímače tlaku paliva, chybu regulátoru paliva, chybu snímače tlaku vzduchu. Vše vyměnil, s autem jsem ujel pár set metrů a situace se opakuje znova. Teď už diagnostika píše jen chyba tlaku paliva - čerpadlo v nádrži taky vyměněné za nové bosch a dává, to je slyšel když otočím klíčkem tak natlačí.
Někde jsem se dočetl, že ta chyba tlaku paliva by mohla být v řídící jednotce, takže zítra jedu ke známému, pujčim si jeho řídící jedntku, jednotku imobilizeru a klíč, a chtěl bych to takto vyzkoušet, zda-li to může být tím. Případně si nechám poradit, po čem se ještě podívat, kabely od snímačů k ŘJ jsem teda ještě nepískal, to je poslední možnost udělat bypas.
Díky za případné nápady.
2.8 JTD 94kW - nastartuje a chcípne
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: 2.8 JTD 94kW - nastartuje a chcípne
Vstreky ? alebo vyskúšať start sprej
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
Re: 2.8 JTD 94kW - nastartuje a chcípne
"sice svítila červeně ikonka motoru, ale normálně jsem jezdil" - hmmm... Ona nesvietila len tak z prdele...
Štartovací sprej načo? Auto štartne, no chcípne.
Nevýhodou novších áut je "milión" rôznych snímačov aj možnosť, že aj nový môže byť vadný (stalo sa mi to).
Honza - skús odpojiť váhu vzduchu aj keď nepredpokladám priamy súvis - vadná skôr spôsobí podstatný pokles výkonu - tiež mám skúsenosť, že problémový DRV ventil dokáže robiť divy. Mne tak náhodne chcípalo Punto JTD, až nešlo celkom naštartovať (len práve tým štartovacím sprejom...).
Štartovací sprej načo? Auto štartne, no chcípne.
Nevýhodou novších áut je "milión" rôznych snímačov aj možnosť, že aj nový môže byť vadný (stalo sa mi to).
Honza - skús odpojiť váhu vzduchu aj keď nepredpokladám priamy súvis - vadná skôr spôsobí podstatný pokles výkonu - tiež mám skúsenosť, že problémový DRV ventil dokáže robiť divy. Mne tak náhodne chcípalo Punto JTD, až nešlo celkom naštartovať (len práve tým štartovacím sprejom...).
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: 2.8 JTD 94kW - nastartuje a chcípne
Start sprej asi nebude mít vliv na to, že to po 5s chcípne - nastartovat to jde.
Vyměněná ŘJ, imobilizer, snímací kroužek i klíč - a stále se to chová stejně, nastartuju, cca 5s jde a chcípne.
Snímač vzduchu na to taky nemá vliv.
Na červenou kontrolku jsem s tim dojel z Brna do ČB a ještě týden jezdil....
Zítra zkusim propískat dráty od snímačů do řj a pak už jedině kanystr s benzínem.
Vyměněná ŘJ, imobilizer, snímací kroužek i klíč - a stále se to chová stejně, nastartuju, cca 5s jde a chcípne.
Snímač vzduchu na to taky nemá vliv.
Na červenou kontrolku jsem s tim dojel z Brna do ČB a ještě týden jezdil....
Zítra zkusim propískat dráty od snímačů do řj a pak už jedině kanystr s benzínem.