Dobrý den, už delší dobu mi Bravo 1.4 T-jet 120k ukazuje chybu P0116 signál teploty vody, při tom se vypne ESP,ASR,Hill holder, neukazuje teplota vody a sepne se ventilátor na chladiči na plno. Samozřejmě jsem dal nové čidlo teploty na termostatu (dvakrát) ale problém se stále objevuje, pak jsem ještě dal nový konektor a prošel vodiče jestli nejsou někde poškozené, alespoň kam to šlo a nemusel jsem rozdělávat všechny svazky kudy vede, a na nic jsem nenarazil, při tom jsem si všiml poškozené izolace k jinému čidlu na převodovce (nevím přesně k čemu slouží v eLearn jsem ho nenašel, na foto) to jsem opravil... Chyba se neobjevuje ihned, když jedu v klidu a motor moc "nezatěžuji" tak se většinou neukáže, ale jakmile jedu větší rychlostí např. do kopce a přídám plyn tak se objeví skoro vždy, to stejný když jedu na tempomat, na rovince většinou nic ale jak přijde větší zátěž a motor je "pod plynem" tak se objeví..
Nenapadá prosím někoho čím by to ještě mohlo být?
Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody
Jen FYI to co je v kroužku by měl být spínač zpátečky, takže teoreticky nic společnýho s tvým problémem..
Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody
Ano podle eper je to spínač zpátečky ..
Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody
Aktuálně se potýkám se stejným problémem, našel jsi co to způsobovalo?
Re: Bravo 1.4 T-jet 120k snímač teploty vody
Na hledání tohoto typu závad je bezpodmínečně potřeba miliohmetr. Existuje spousta hodně drahých měřidel.
Tento je poměrně dostupný a spolehlivý. Ověřil jsem jeho přesnost na kabelu CYKY 5x6mm podle katalogových údajů.
Voltcraft R-200
https://www.conrad.cz/cs/p/voltcraft-r- ... 01393.html
Mám ho už 8 let a dá se s ním zkontrolovat libovolný kabel přes konektory i zalisování konektoru. Důležité je čtyřvodičové měření malých odporů.
Tenkrát mě stál skoro 4000 Kč. Teď je za 2500 Kč.
Je to nejdůležitější měřidlo, které jsem za celý život měl v ruce !
Typuju, že závada bude ve špatně nalisovaném konektoru, nebo zoxidovaný kontakt. Obojí se tím dá změřit. Větší vibrace motoru způsobí vynechávání.
Tento je poměrně dostupný a spolehlivý. Ověřil jsem jeho přesnost na kabelu CYKY 5x6mm podle katalogových údajů.
Voltcraft R-200
https://www.conrad.cz/cs/p/voltcraft-r- ... 01393.html
Mám ho už 8 let a dá se s ním zkontrolovat libovolný kabel přes konektory i zalisování konektoru. Důležité je čtyřvodičové měření malých odporů.
Tenkrát mě stál skoro 4000 Kč. Teď je za 2500 Kč.
Je to nejdůležitější měřidlo, které jsem za celý život měl v ruce !
Typuju, že závada bude ve špatně nalisovaném konektoru, nebo zoxidovaný kontakt. Obojí se tím dá změřit. Větší vibrace motoru způsobí vynechávání.